XXL Nutrition

Welke smartphone??

Ik vraag me af of jullie na dat abbonnement die GSM ook bezitten?

Van die grote t*ring touchscreen pauper mobieltjes zijn voor proleten! 1 keer laten vallen en kapot.

BB ideaal voor regelen en uitgaan. Laten vallen, kapot ? nee :trollface:

Wat een apen hier, iphone of bb, kan wel zien dat jullie er de ballen verstand van hebben :p

Binnenkort komt bb messenger naar de appstore en maybe ook naar android toestellen? (weet ik niet) en anders idd whatsapp.

Maar goed, heb zelf een iPhone en bevalt me top, maar was hem maybe gewend omdat ik al een ipod touch had. Op school heeft bijna iedereen bb's, bevallen me niet en als iemand dan zegt 'oh waar is me beebee' word ik er nog gekker van. Maar daarnaast vind ik hem ook niks vernieuwends bieden dus die zou ik je sowieso niet aanraden (al zeg je zelf al dat ze je niet aanstaan). Verder zie ik nog htc android toestellen op school, die lijken me wel goed. Goede vernieuwing en Android is natuurlijk ook gewoon goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af of jullie na dat abbonnement die GSM ook bezitten?
ja ik sluit een abbonement af 6 maanden voor 25 euro en als ik dat niet verlaag kost het me daarna 80 euro per maand. maar zo dom ben ik natuurlijk niet ;) heb alleen iets minder belminuten en smsje als nu maar die gaan nooit op. dus dat maakt niks uit

• Topic Starter Topic Starter
Van die grote t*ring touchscreen pauper mobieltjes zijn voor proleten! 1 keer laten vallen en kapot.

neem ik niet mee als ik uitga. neem dan wel oude mee ofzo

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Binnenkort komt bb messenger naar de appstore en maybe ook naar android toestellen? (weet ik niet) en anders idd whatsapp.

Maar goed, heb zelf een iPhone en bevalt me top, maar was hem maybe gewend omdat ik al een ipod touch had. Op school heeft bijna iedereen bb's, bevallen me niet en als iemand dan zegt 'oh waar is me beebee' word ik er nog gekker van. Maar daarnaast vind ik hem ook niks vernieuwends bieden dus die zou ik je sowieso niet aanraden (al zeg je zelf al dat ze je niet aanstaan). Verder zie ik nog htc android toestellen op school, die lijken me wel goed. Goede vernieuwing en Android is natuurlijk ook gewoon goed.
ja daar kan ik niet tegen dat beebee gejank xD

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Wat een apen hier, iphone of bb, kan wel zien dat jullie er de ballen verstand van hebben :p
werk je in een telefoon winkel eigelijk? :) kun je me nog eens wat vekropen hehe

Ik zie ronniej er al staan met het lacoste hemd, baco in linker en bb in rechterhand.

Als jij beweert dat iphone slecht is, ben jij de aap zonder ballen verstand.

Je betaald er veel voor, minder apps, minder mogelijkheden en hele tijd gezeik dat het met sommige dingen niet werkt (flash ect)

Betaal meer, voor minder?????? Zelfde als merk kleding, alleen gekken betalen 300 extra voor een broek.

Iphone is NIET slecht, dat zal niemand beweren. Wel wordt meer en meer de stelling verkracht dat geen enkele phone in de buurt komt van de iphone. Het zou niet mijn 1ste keuze zijn, meer nog zelfs niet mijn 6e. Maar om nu te zeggen dat ie slecht is.....

Minder apps?

ik heb net de sony ericson play gekocht.

hij werkt perfekt.

Iphone is NIET slecht, dat zal niemand beweren. Wel wordt meer en meer de stelling verkracht dat geen enkele phone in de buurt komt van de iphone. Het zou niet mijn 1ste keuze zijn, meer nog zelfs niet mijn 6e. Maar om nu te zeggen dat ie slecht is.....

Sorry, apple fans zijn gewoon zo schijt irritant, zal mijn mening vast beïnvloeden

BB = te weinig goede apps.

De prijsklasse waarin jij zoekt zou ik voor een HTC gaan of de SE Xperia Arc.

Met abbonementen heb ik geen verstand. Ik zou in ieder geval niet teveel geld uitgeven en wachten op eind 2011.. Als je zin hebt om er wat werk in te steken kan je de ZTE blade kopen (150 euro), die heeft goeie hardware voor het geld dat je erin steekt. Moet je enkel rooten en CM op zetten.

2

Of gewoon wachten tot de ZTE skate aan komt.

4.3 inch toucheschreen voor dezelfde prijs.

sowieso een android telefoon

android is al groot maar word nog veel groter :)

Terug
Naar boven