MuscleMeat

Welke sport geeft het mooiste lichaam?

Peiling Peiling Welke sport/sporters heeft het mooiste lichaam?

• Totaal stemmers
    199
1. Bodybuilding <-- lijkt me duidelijk waarom :wl: :D
2. Turnen
3. Vechtsporten
4. Atletiek (en dan niet marathon en lange afstandlopers, maar bv sprinters)..

Turners, vechtsporters en atletiekers doen meestal ook wel enige vorm van krachttraining.

bodybuilding of course

Turnen is alleen de top..snelste en effectiefste is 100% bb

Dat niemand ze nog genoemd heeft: gewichtheffers in de lage gewichtsklasses! Meesterlijk dikke poten en een goede rug/traps.

Dat niemand ze nog genoemd heeft: gewichtheffers in de lage gewichtsklasses! Meesterlijk dikke poten en een goede rug/traps.

daar ben ik niet zomee bekend
:o

Turnen heb ik vroeger zelf gedaan, en iedereen weet inmiddels dat de heren-turners niet bepaald lelijk zijn qua lichaamsbouw!
:D

Sprinters niet vergeten natuurlijk :D

No offence, maar dat vind ik dus echt niet mooi. Ook niet de lage klasses. Totaal uit verhouding (uitzonderingen daargelaten).

Het lichaam van een turner is ook met bb te bereiken, als het je puur om de esthetiek te doen is ("mooiste lichaam"), dan is bb the way to go. Dan geldt imo voor iedere voorkeur. Het is de meest efficiente manier om je lichaam de vorm te krijgen die je wilt. Dus wil je eruit zien als een turner of een zwemmer, kun je 4jaar het water of de ringen in, maar met een lente trainen en wat spuiten in je lijf kom je er ook.

Turnen en zwemmen

kijk naar inge de bruijn ze is groot en breed voor een vrouw
en yuri van gelder

Die van Gelder heeft zeker een machtig bovenlijf ... 95 % van het forum mocht willen dat ze zo'n bovenbody hadden... gooi daar de beentjes van Trey brewer onder .. voila ..

@D. : een lente spuiten en trainen en je komt aan de fysiek van een professioneel turner?! vergeet dit gauw!

Wat mij betreft krijg je met Ballet , turnen , bodybuilding/fitness en MMA(Mixed Martial Arts) het mooiste lichaam.:lifter:

Hardlopen.

2002-08-27-wandelendkadaver.jpg

wtf ?? turnen , zwemmen , atletiek ... slaat toch nergens op??

Wat geven die wat je met bb niet kan bereiken? ???

wtf ?? turnen , zwemmen , atletiek ... slaat toch nergens op??

Wat geven die wat je met bb niet kan bereiken? ???

Sja wat is mooi..

Aan bodybuilding denk je toch snel aan ronnie coleman, jay cutler ect, is dat mooi? ik vind van wel, maaar er zijn genoeg (en dat zijn er meer) die het vreselijk vinden.

Ik denk dat de meeste mensen toch turners de mooiste fysiek vinden hebben. (monster zin)

Terug
Naar boven