AndroidHealthClinic

Welke sport geeft het mooiste lichaam?

Peiling Peiling Welke sport/sporters heeft het mooiste lichaam?

• Totaal stemmers
    199
bb,zwemmen en turnen. oja en powerlifters zijn niet dik:mad: uhm oke meschien een beetje:D

Ja en dat heeft ze vast van het zwemmen alleen , de krachttraining die ze erbij doet telt natuurlijk niet.............

En genetics... die kaaklijn van haar is niet echt bepaald standaard :D

BB is dé manier voor een mooier/beter lichaam imo... iig als het om uiterlijk gaat.

ik kan bij elke bovengenoemde sport wel indenken dat je er een mooi (wat een heerlijk breed en niet te defineren begrip, maar dat terzijde :P) lichaam mee kan bouwen, alleen valt me op dat op het hoogste niveau de wielrenners en lange afstandslopers allemaal lelijk zijn/worden.

vind je :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind de topsprinters van de wereld er over het algemeen wel goed uitzien.

Die vraag is persoonlijk, het is maar net wat jij ziet als MOOI.

Ik denk turners, en dan met name ringzwaaiers.

Die gasten hebben kokosnoten van schouders, bicepsen als pingpongballen en een rug met het model van een koffiefilter......:cool:

Sommigen zijn podiumrijp als je ze ziet acteren

Kijk maar naar die bekende Nederlandse gozer youry van gelder ofzo? en al die russische topatleten

omdat ze allemaal aande dope zitten.

Ik denk turners, en dan met name ringzwaaiers.

Die gasten hebben kokosnoten van schouders, bicepsen als pingpongballen en een rug met het model van een koffiefilter......

Sommigen zijn podiumrijp als je ze ziet acteren

Kijk maar naar die bekende Nederlandse gozer youry van gelder ofzo? en al die russische topatleten

Die zijn allemaal 1,50 bij 1,60 en van die kort armen dan groeien die spieren als kolen. Dan komt er nog bij dat die oostblokkers zo de dope uit hun trainingstas kunnen halen.

paardrijden en dart.
Ik las een tijdje terug in de krant over darten, geen een prof weegt minder dan 100 kg en voor de wedstrijd wordt er lustig biertjes gezopen, geen trainer, geen psycholoog, niks :D

Paardrijden ja :thumbup:

Vrouwtjes die paardrijden hebben vaak een schitterende ass, mooi rond en stevig :ds:

sumo worstelen. man man man, wat een klote topic hier weer:rolleyes:

Zwemmers zien eruit als stokjes.

Turners vooral heb ik opgemerkt

Nou ja een goede turner is geloof ik niet langer dan 1 meter zeventig of zo. Het ziet er goed uit, behalve de lengte. Ik ben dan liever gewoon slank en redelijk sportief bij een meter vijf en tachtig, dan een gespierd onderdeurtje als die genoemde Lord of the Rings, zeg maar.

100 meter sprint

Terug
Naar boven