AndroidHealthClinic

Welke sport geeft het mooiste lichaam?

Peiling Peiling Welke sport/sporters heeft het mooiste lichaam?

• Totaal stemmers
    199
Boulderaars

Voor sommige misschien onbekend, maar een zeer korte maar onwijs moeilijke vorm van "berg beklimmen."

Gullich2.jpg

Ze zijn vaak zeer droog en onwijs sterk. De top kan vele gymnastische attributen in de still rings. Iron Cross, Inverted Cross, Maltese Cross, One Arm Pull Up, Front lever en Back lever.

Gymnasten

Zijn zoals eerder vermeld helaas altijd zeer klein. Ze zien er dus onwijws "krachtig" uit.

_5anillas%20v.jpg

Hierboven zie je o.a. een Inverted Cross (lb), een L-seated cross (rb) en een maltese cross (o.)

Rope Climbing

Een sport in Tjechie. Vroeger onderdeel van gymnastiek. Vaak zeer droog en veel kracht.

CZRopeClimb%28MNedomlel1%29.jpg

Zwemmen

Natuurlijk Dunne, brede V-shaped MOFO's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de vrouwen zou ik zeggen turnen.

BB en turnen

Oly lifting. :bow:

daaaaamn die gymnasten zijn wel superdroog

Hoe gay :eek: :eek: :eek: :eek: , waar is trouwens z'n strik?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Kan je dit bereiken zonder as? Knappe jongen die van Gelder,als je dit naturel haalt. Zeker omdat ie nog zo jong is.

Voetballers hebben goede benen. Als je dit kan combineren met het bovenlichaam van een 100m sprinter ben je een eind op weg. Bodybuilding is mooi natuurlijk maar ik heb wel me grenzen.

p.s. Darts is geen sport!

Laatst bewerkt:
Prostitutie, daar zitten er soms lekkere bij! :p

Sja wat is mooi..

Aan bodybuilding denk je toch snel aan ronnie coleman, jay cutler ect, is dat mooi? ik vind van wel, maaar er zijn genoeg (en dat zijn er meer) die het vreselijk vinden.

Ik denk dat de meeste mensen toch turners de mooiste fysiek vinden hebben. (monster zin)

100% waarheid....de meeste vinden bb vies. Dat blijkt wel uit al die F*cking healtcenters.

Terug
Naar boven