XXL Nutrition

Welke sport

Nikkel

Novice
Waardering
0
Goedemiddag,

ik zou graag een sport willen volgen.
Mede omdat je dan lkkr op conditie blijft en in shape..
maar ook een stukje zelfverdediging, als je het ooit zou moeten gebruiken,
beter kan je het uitpraten maar zeg nooit nooit.

ik zat zelf te denken aan kickbox, omdat dit aardig populair is en niet de beestachtig is. het moet leuk blijven.
En dan meteen een vraag, In omgeving Roosendaal, waar kan je dan het beste terecht?

Wat is jullie mening?

Nick

kickboxen is wel beestachtig maar als je je wil kunnen verdedigen moet je ook beestachtig zijn...

judo is wel goed voor conditie en shape (mits je een goede club/trainer hebt) maar qua zelfverdediging heb je er niks aan... mischien kyu kishin karate?

• Topic Starter Topic Starter
kickboxxen is nog in de norm vind ik, wat is jou sport eigelijk,. zal is ff googlen..

ick

kickboxen is wel beestachtig maar als je je wil kunnen verdedigen moet je ook beestachtig zijn...

judo is wel goed voor conditie en shape (mits je een goede club/trainer hebt) maar qua zelfverdediging heb je er niks aan... mischien kyu kishin karate?

hehe helemaal gelijk.

Denk dat (kick)boxen toch wel tot hardste vechtsporten omdat dit full contact is.
Als je dat niet zoekt, moet je misschien aan karate/teakwondo ofzo denken.

hehe helemaal gelijk.

Denk dat (kick)boxen toch wel tot hardste vechtsporten omdat dit full contact is.
Als je dat niet zoekt, moet je misschien aan karate/teakwondo ofzo denken.

tae kwondo is denk ik ook te soft want alhoewel die trappen zeker aankomen zijn ze nog te mooi bedoeld, ipv gewoon goed te gebruiken... maar als je jezelf wil verdedigen moet je knuppel kopen

vind vissen ook wel beest-achtig.

Wel knap trouwens feb 2006 registreren en nog steeds geen sport volgen. Of train je wel ergens?

Budo Bujinkan Taejitsu !

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk fitness wel,:)

maar vechtsport wil ik nu gaan beoefenen

miss karate? is goed voor je verdediging, je leert sparren en aanvallen en het is ook nog goed voor je conditie ;)

als je bij mij in de buurt woonde zou ik je karateschool Alken aanraden, een hele goede club en zowel Hub als Roger Alken zijn goede leraren:cool:

Thaiboksen! Beuken met die ellebogen en die knieën gvd!

Duivenmelken....met bokshandschoenen.

gedeeltelijk, op zich is het wel speciaal en fun om te doen, maar de air die vele clubs op hun leerlingen inpompen dat al hun bewegingen vreselijk dodelijk zijn en dus sparren onmogelijk is, is ronduit belachelijk en heeft een flinke dosis realiteitszin nodig.

Als je het in japan zou kunnen volgen zou het niveau 20x hoger liggen.

Aan de ts, doe waar je je mee amuseert, probeer verschillende zaken uit. Geen enkele sT geeft 100% bescherming tegen aanvallers, doe het voor de sport zelf.

gedeeltelijk, op zich is het wel speciaal en fun om te doen, maar de air die vele clubs op hun leerlingen inpompen dat al hun bewegingen vreselijk dodelijk zijn en dus sparren onmogelijk is, is ronduit belachelijk en heeft een flinke dosis realiteitszin nodig.

Als je het in japan zou kunnen volgen zou het niveau 20x hoger liggen.

Aan de ts, doe waar je je mee amuseert, probeer verschillende zaken uit. Geen enkele sT geeft 100% bescherming tegen aanvallers, doe het voor de sport zelf.

Het is ook regelmatig de "fighterspirit" van de personen die mede bepalend is en een tal van andere factoren.

Terug
Naar boven