david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ja Calyptus, badr hari is snel maar heeft geen goed fysiek waar ik dus vooral op doel.
Ja gaat denk ik toch maar kickboksen worden dan, kan dat ook gratis doen bij me sportschool voorlopig dus scheelt ook weer.

is niks mis mee met gratis lessen leg je een kleine basis aan; houding en dergelijke, MAAR als je op niveau wilt komen blijf je daar echt ni te lang bij..., in nederland zijn alle topclubs beschikbaar maak er dan ook gebruik van.
en denk eraan mooier wordt je er niet van hé ken genoeg mensen die vechten en die gezichtjes staan ook niet meer zo recht![]()
Maar tis niet zoals jullie denken hoor is een goede trainer bij de sportschool en zijn ook veel bij die wedstrijden op vrij hoog niveau doen.
hahhaa wel grappig topic hiero, je kan misschien beter stratego gaan spelen of risk.. want ik ken geen een bodybuilder die kan vechten.
hahhaa wel grappig topic hiero, je kan misschien beter stratego gaan spelen of risk.. want ik ken geen een bodybuilder die kan vechten.
succes.. je wil toch geen blessures oplopen en je lichaam beschadigen dmv een lowkick ofzo

Kwil geen pro bodybuilder worden... maar wel gewoon groot worden en dan is het wel mogelijk om te kunnen vechten hoor![]()
Als een bodybuilder een flinke mep geeft gaat bijna iedereen k.o.
Als je ook maar over n beetje techniek beschikt.