AndroidHealthClinic

Welke vechtsport goed in combinatie met bodybuilding?

je kunt beter iets meer betalen en een goede sportschool vinden ipv van die halve thai bo lessen die de meesten sportscholen erbij geven

• Topic Starter Topic Starter
nee zijn wel echt kickbokslessen hier kweet wat je bedoelt maar zo is het niet waar ik train.

En ja Calyptus, badr hari is snel maar heeft geen goed fysiek waar ik dus vooral op doel.

Heb naast hem gestaan, hij is echt niet klein hoor, ook in de breedte. Gewoon lange armen en benen. Er zijn weinig mensen rond/boven de 1m95 die groot tonen op filmpjes/foto's.

Gewoon 1 a 2 keer in de week muay thai bij doen.. moet je kijken wat voor cardio dat is.. :D

Ja gaat denk ik toch maar kickboksen worden dan, kan dat ook gratis doen bij me sportschool voorlopig dus scheelt ook weer.

is niks mis mee met gratis lessen leg je een kleine basis aan; houding en dergelijke, MAAR als je op niveau wilt komen blijf je daar echt ni te lang bij..., in nederland zijn alle topclubs beschikbaar maak er dan ook gebruik van.

en denk eraan mooier wordt je er niet van hé ken genoeg mensen die vechten en die gezichtjes staan ook niet meer zo recht :D

is niks mis mee met gratis lessen leg je een kleine basis aan; houding en dergelijke, MAAR als je op niveau wilt komen blijf je daar echt ni te lang bij..., in nederland zijn alle topclubs beschikbaar maak er dan ook gebruik van.

en denk eraan mooier wordt je er niet van hé ken genoeg mensen die vechten en die gezichtjes staan ook niet meer zo recht :D

Ja maar ik ga over paar maandjes in A'dam wonen wonen dus kan eerste maandjes wel op me sportschool beginnen voor de basics en daarna ga ik naar een goede gym:) Maar tis niet zoals jullie denken hoor is een goede trainer bij de sportschool en zijn ook veel bij die wedstrijden op vrij hoog niveau doen.
En tja weet ook wel dat je gezicht er niet mooier van wordt mja ben een man maakt niet zoveel uit dan he:D

hahhaa wel grappig topic hiero, je kan misschien beter stratego gaan spelen of risk.. want ik ken geen een bodybuilder die kan vechten.

succes.. je wil toch geen blessures oplopen en je lichaam beschadigen dmv een lowkick ofzo

welke gym train je bij dannyman

Damn die ging wel hard zeg o_O, flink wat kracht!

hahhaa wel grappig topic hiero, je kan misschien beter stratego gaan spelen of risk.. want ik ken geen een bodybuilder die kan vechten.

succes.. je wil toch geen blessures oplopen en je lichaam beschadigen dmv een lowkick ofzo

Kwil geen pro bodybuilder worden... maar wel gewoon groot worden en dan is het wel mogelijk om te kunnen vechten hoor:)

Die broek van die gast die achter phil staat als hij die shoulder press doet XD

beter icm kracht training

ik zat er ook aan te denken binnenkort aan een vechtsport te beginnen.
ik ga niet voor professioneel niveau maar gewoon voor de lol met wat maten.

kan je dan nog wel gewoon goed groeien met bb?
wel stapje terug met benen training neem ik aan, dan krijg jezoiets:

ma: bb
di: (thai) boxen
wo: bb
do: bb
vr: (thai) boxen
za: rust
zo: bb

is dat niet slecht om zo vaak te sporten? zolang je goed door bulkt?

Kwil geen pro bodybuilder worden... maar wel gewoon groot worden en dan is het wel mogelijk om te kunnen vechten hoor:)

Je moet even kiezen wat je belangrijker vind, BB of vechten,
als je BB belangrijker vindt moet je gewoon de voor jou beste BB aanpak gebruiken bij krachttraining en dan gewoon leuk voor de lol ernaast een vechtsport doen naar keuze.

als je vechten belangrijker vindt, dan kan je beter (zeker als je een competitiesport wil doen) veel conditie erbij doen en ook spieruithoudingsvermogen.

dan kan je bijv. 1 dag conditie, 1 dag krachttraining met lage reps (2-5 reps), 1 dag met hoge reps (bijvoorbeeld 20 reps). 2 of 3 dagen die vechtsport, 1 dag rust.

En ja daar kan je ook nog groot van worden, als wordt je geen bodybuilder

Als een bodybuilder een flinke mep geeft gaat bijna iedereen k.o.
Als je ook maar over n beetje techniek beschikt.

Als een bodybuilder een flinke mep geeft gaat bijna iedereen k.o.
Als je ook maar over n beetje techniek beschikt.

hangt van de bodybuilder af, er zijn mensen die trainen heel langzaam (de gewichten), die hebben niet de snelheid en explosiviteit om zo'n knock out punch te geven.

+ mensen vergeten graag hoeveel techniek een goede klap vergt

daar heb je gelijk in maar als je over zoveel kracht beschikt en je raakt iemand nog niet eens zo goed voel je t toch wel hoor haha

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

brock-lesnar.jpg

Brock heeft ook het fysiek van een bodybuilder maar is wel ****ing snel en naar een paar klappen is i zo door de dekking heen

Terug
Naar boven