AndroidHealthClinic

Welke vechtsport goed in combinatie met bodybuilding?

daar heb je gelijk in maar als je over zoveel kracht beschikt en je raakt iemand nog niet eens zo goed voel je t toch wel hoor haha

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

brock-lesnar.jpg

Brock heeft ook het fysiek van een bodybuilder maar is wel ****ing snel en naar een paar klappen is i zo door de dekking heen

Het heeft niks met je fysiek te maken, het heeft te maken met je manier van trainen (en dat heeft wel weer met je fysiek te maken).

Brock traint heel veel boksen natuurlijk, ook zal hij explosieve trainingen doen.

Ok, niet om te zeiken, maar Brock vergelijken met de doorsnee mens die aan vechtsporten doet is ongehoord. Die kerel heeft genen die je ms 1 keer op het miljard vindt. Hitler's *bermensch = Brock

Kan je vergelijken met squatbeast van hier.

Ok, niet om te zeiken, maar Brock vergelijken met de doorsnee mens die aan vechtsporten doet is ongehoord. Die kerel heeft genen die je ms 1 keer op het miljard vindt. Hitler's *bermensch = Brock

Kan je vergelijken met squatbeast van hier.

neemt niet weg dat hij keihard traint voor MMA en niet voor Bodybuilding

neemt niet weg dat hij keihard traint voor MMA en niet voor Bodybuilding

Ik vind Brocks zijn technische gedeelte niet zo spectaculair.

Het is zijn athletisch vermogen dat alles goedmaakt. Enorm sterk, verassend explosief en snel, zeer beweeglijk, goede balans, ongezien uithoudingsvermogen voor dat gewicht... Zoiets is grotendeels training maar ook genen.

Ik vind Brocks zijn technische gedeelte niet zo spectaculair.

Het is zijn athletisch vermogen dat alles goedmaakt. Enorm sterk, verassend explosief en snel, zeer beweeglijk, goede balans, ongezien uithoudingsvermogen voor dat gewicht... Zoiets is grotendeels training maar ook genen.

Ik zeg ook niet dat hij technisch is, maar als hij keihard traint voor mma betekent dat wel dat hij traint om (snel) hard te slaan, en dus niet heel langzaam een bench press doet en vervolgens verwacht dat hij keihard kan slaan in de kooi

het is al eerder gezegd, MMA of misschien krav maga .

ik zat er ook aan te denken binnenkort aan een vechtsport te beginnen.
ik ga niet voor professioneel niveau maar gewoon voor de lol met wat maten.

kan je dan nog wel gewoon goed groeien met bb?
wel stapje terug met benen training neem ik aan, dan krijg jezoiets:

ma: bb
di: (thai) boxen
wo: bb
do: bb
vr: (thai) boxen
za: rust
zo: bb

is dat niet slecht om zo vaak te sporten? zolang je goed door bulkt?

Hey, mijn schema is ongeveer hetzelfde. Ik doe Taekwon-do (ITF-sT). Is qua calorieverbranding vergelijkbaar met kickboksen. En dat gaat heel goed, als je idd maar genoeg eet. Je moet gewoon bij het uitrekenen van je onderhoud rekening houden dat je 6 dagen per week sport.

Stapje terug met de benen training moet je niet doen, niet gaan liggen mieten he...

Heb ook een tijdje 7 dagen per week gesport maar dat werkte niet voor me, heb echt één dag rust nodig.

Terug
Naar boven