Fitness Seller

Welke voeding in het schema ?

xMiss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
45kg
Heehee,

Ik ben dus bezig met een voedingsschema te maken, maar ik ben nu al 2 dagen met het onbijt bezig en ik kom gewoon niet uit. Hulp is hard nodig.
1. 07:00 (230)
2. 10:00 (200)
3. 13:00 (230)
4. 16:00 (200)
5. 19:00 (230)
6. 22:00 (200)

KVE bij:

230: 200:
K=115 K=100
V=46 V=40
E=69 E=60

Nu is mijn probleem dus dat ik niet zoveel lust, dus ik dacht, ik neem cornflakes, melk, en dan met vers fruit en nootjes erin, maar dan heb ik dus teveel kcal, koolhydraten en vet en te weinig eiwitten.

Kan iemand mij helpen met bepaald voedsel dat heel voedingsstoffenrijk is?

Groetjes !

xMiss

Dat is 1300 kcal ... lijkt eerder een crash dieet.. Je bent nog in de groei en als je hier ook bij sport..
Wat is je doel eigenlijk? Want gezien je gewicht lijkt me aankomen in spiermassa logischer. Dan zal je echt meer moeten eten lijkt me.

Kijk is bij andere voedingsschema's hier op het forum, om ideeën op te doen.
En lees de sticky's goed door.
Wat ook handig is, is om een excel sheet te gebruiken om precies te berekenen hoeveelheid kve je binnenkrijgt.
Die staat ook wel ergens in de sticky's

• Topic Starter Topic Starter
Dat is 1300 kcal ... lijkt eerder een crash dieet.. Je bent nog in de groei en als je hier ook bij sport.. Wat is je doel eigenlijk? Want gezien je gewicht lijkt me aankomen in spiermassa logischer. Dan zal je echt meer moeten eten lijkt me.
Aller eerst, bedankt voor je reactie !
Dit is wat eruit kwam toen ik het ging berekenen, ik ben rond de 164 ofzo en ik zo'n 45 kilo, en ik ben 16 jaar. Toen kwam er 1290,108 uit (zonder sport toeslag) En, ik sport op dit moment niet maar wil dit wel gaan doen, ook daar moet ik nog ff een schema voor maken. Hoeveel zou jij aanraden om te eten? Want ik wil inderdaad niet afvallen, eerder hetzelfde blijven/aankomen (en inderdaad in spiermassa :p)

Kijk is bij andere voedingsschema's hier op het forum, om ideeën op te doen. En lees de sticky's goed door. Wat ook handig is, is om een excel sheet te gebruiken om precies te berekenen hoeveelheid kve je binnenkrijgt. Die staat ook wel ergens in de sticky's
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ga het allemaal ff lezen :).

Super bedankt dat je reageert! Ik ga het ff bekijken :).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven