Fitness Seller

Welkom DBB VIPS

Tjah, en nu dat 3XL de magische truc heeft gebroadcast op fitnessnet zal 't snel weer wat drukker worden :D .

de meeste leden zullen onderhand wel op een ander forum te vinden zijn dat sneller is en beter werkt dan DBB !!voor de mod-jes een link:[Link niet meer beschikbaar]

leuk hoor............
[Link niet meer beschikbaar]

:D

jullie zij echt erg met dit soort rarae gedoe:mad:

[Link niet meer beschikbaar] ;)

;)

MrJ zei:
Hoi droppie, tnx voor het doorgeven van het IP adres.

Het is even wachten, maar straks zullen als DNS servers weer up-to-date zijn.

Voor mij was het een kwestie van de volgende file aanpassen: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts for the time being. ;)
Handig is het... :eyebrow:

Mugje is ook eindelijk weer aanwezig!! geen boe geroep graag:(.

Met dank aan mijn grote vriend CoD die ik ga overspoelen met karma:D

eikel:D

eindelijk heb ik het weer kunnen vinden, met dank aan 3XL :D

zo heb de ingang ook weer gevonden

dit forum is en blijft te traag...............vind je het gek dat leden naar andere fora gaan ??momenteel 16 leden online, op andere fora minimaal 50~60 ;);)doe er wat aan T, voordat dit forum zijn waarde verliest !!;)

klusmier zei:
dit forum is en blijft te traag...............vind je het gek dat leden naar andere fora gaan ??momenteel 16 leden online, op andere fora minimaal 50~60 ;);)doe er wat aan T, voordat dit forum zijn waarde verliest !!;)
Wat zeur je nou??? het is helemaal niet traag nu???
Je bent nu ineens wel er pro AR forum. Krijg je van iemand karma ofzo:D

dit forum loop te traag, ik heb grote moiete om met mijn trage verbinding te kunnen posten !!vind je het gek dat er maar 16 leden online zijn ?de rest zit allang op andere fora..................doe er wat aan T, voordat dit forum zijn waarde verliest !!;)

dat zei je net ook al???

gaat lekker snel zo, maar vind het toch niet zo tof met zo weinig leden.

wat heb je er nu nog aan om wat te posten als het door bijna niemand gelezen wordt?

Hoe minder leden, hoe minder info!

mss een link zetten op superdudes en sugababes??? :roflol:

Terug
Naar boven