MuscleMeat

Wengstertjes road to the dbb contest victory

Bezoekers in dit topic

Volgens mij pak jij maar 1 oefening voor je schouders side raise, geen schoulder press?

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Las wanneer je schouders achter lopen je ze beter apart kan trainen maar wanneer dit niet het geval is kan je ze goed bij borst pakken.
 
Volgens mij pak jij maar 1 oefening voor je schouders side raise, geen schoulder press?

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Las wanneer je schouders achter lopen je ze beter apart kan trainen maar wanneer dit niet het geval is kan je ze goed bij borst pakken.

Wanneer ze achterlopen zou ik gewoon proberen de frequentie te verhogen zonder ze te overbelasten.
Niet?
 
wanneer je spiergroep apart pakt over belast je die spiergroep niet.
 
Als je begint met je bench, pak je borst/schouders/triceps allemaal gelijk aan. Waarom zou je dan nog zwaar willen drukken met shoulder press?

Ja precies want omdat je ze al lichtelijk mee pakt belast je ze al met borst dus hoef je nooit meer zwaar te gaan pressen (als je het kan wel maar voor mij is het niet nodig)

Volgens mij pak jij maar 1 oefening voor je schouders side raise, geen schoulder press?

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Las wanneer je schouders achter lopen je ze beter apart kan trainen maar wanneer dit niet het geval is kan je ze goed bij borst pakken.

Ik doe 2 schouder oefeningen maar ik werk met supersets en weet de naam niet van die 2e oefening xD
Als je schouders achterlopen moet je gewoon doen wat massivebe zegt inderdaad

Wanneer ze achterlopen zou ik gewoon proberen de frequentie te verhogen zonder ze te overbelasten.
Niet?

wanneer je spiergroep apart pakt over belast je die spiergroep niet.

Uhm licht eraan hoe de rest van je trainingsweek eruit ziet bij mij werkte het niet ik kreeg last dus heb het bij me borst training gedaan.

Strakke foto op FB!

Thnx man :D

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Inb4 spellingsfouten zit op me phone en autocorrect doet soms stoer
 
Dan hou ik het denk ik bij Borst-biceps, benen , rug, schouders-triceps, want ik heb gelukkig geen last van mijn schouders wanneer ik ze apart train.

Heb helaas ook geen tijd om 6x per week te trainen, ivm de kleine.

Je bent wel mooi droog, ga je wedstrijden doen?
 
Slim dat je schouders niet apart traint omdat je al zo vaak traint.
Schouders krijgen imo al genoeg stimulatie van borst (voorkant) en rug (achterkant)
Dan hoef je inderdaad eigenlijk alleen maar side raises te doen.
Persoonlijk doe ik nog een aparte rear delt oefening bij rug, omdat die bij rug minder primair gebruikt worden dan front delts bij borst.
Maar goed bezig man.
 
Was leuk he Decibel ;) wat is bij jou de schade?
 
Volgens mij gespot @decibel, zwart petje achterstevoren op?
 
Dan hou ik het denk ik bij Borst-biceps, benen , rug, schouders-triceps, want ik heb gelukkig geen last van mijn schouders wanneer ik ze apart train.

Heb helaas ook geen tijd om 6x per week te trainen, ivm de kleine.

Je bent wel mooi droog, ga je wedstrijden doen?

o okee ja daar heb ik geen last van haha :P en ja ik wil in december MAP gaan doen.


Slim dat je schouders niet apart traint omdat je al zo vaak traint.
Schouders krijgen imo al genoeg stimulatie van borst (voorkant) en rug (achterkant)
Dan hoef je inderdaad eigenlijk alleen maar side raises te doen.
Persoonlijk doe ik nog een aparte rear delt oefening bij rug, omdat die bij rug minder primair gebruikt worden dan front delts bij borst.
Maar goed bezig man.

ja precies zo dacht ik ook mooi dat ik goed dacht haha en bedankt ;)


Was leuk he Decibel ;) wat is bij jou de schade?

decibel was ziek ja haha schade valt wel mee een blauwe kleine teen en ben erg moe maar nu weer diehard op me werk.

Volgens mij gespot @decibel, zwart petje achterstevoren op?

ja klopt dat was ik :D
 
whoppa zometeen me eerste training sinds anderhalve week en een weekend stampen op decibel.

Borst schouders triceps staat op de planning en ga er een flink volume ingooien (spiertjes moeten weer wakker worden)


maar deze ga ik loggen in me nieuwe log die ik morgen gaat openen dit om te leren voor me weg naar de MAP op de flexcup.
 
Oef ik had gister weer de eerste na Decibel, meteen benen aangepakt. Was heavy :)
Succes vandaag, zet je hier een link naar je nieuwe log straks?
 
Oef ik had gister weer de eerste na Decibel, meteen benen aangepakt. Was heavy :)
Succes vandaag, zet je hier een link naar je nieuwe log straks?

haha benen wacht ik maar mee tot zaterdag hahaha

en ja die link post ik hier ;)
 
stemmen is begonnen

[Link niet meer beschikbaar]

vergeet geen feedback te geven na je stem a.u.b. (ja de foto's konden beter miss volgend jaar dan maar wel een shoot doen)
 
Back
Naar boven