MuscleMeat

Wengstertjes road to the dbb contest victory

Bezoekers in dit topic

Goeie foto bro!
 
Damn, jaloers op jouw droogheid!
 
Doe jij geen cardio na KT?
Als ik jou voedingschema zo zie dan kom jij niet op 220 eiw 180 kh en 75 vetten?
Werkt dat goed borst schouders triceps, want je kan borst toch beter niet met schouders trainen?

Gr.
 
Doe jij geen cardio na KT?
Als ik jou voedingschema zo zie dan kom jij niet op 220 eiw 180 kh en 75 vetten?
Werkt dat goed borst schouders triceps, want je kan borst toch beter niet met schouders trainen?

Gr.

ik doe geen cardio nee

en mijn voedinsschema is elke dag anders ;)

en waarom schouders niet op borstdag trainen? als je je borst pakt pak je ook al gedeeltelijk je schouders mee
 
ik doe geen cardio nee

en mijn voedinsschema is elke dag anders ;)

en waarom schouders niet op borstdag trainen? als je je borst pakt pak je ook al gedeeltelijk je schouders mee

+1

je lateral delts worden ook niet aangesproken bij borst training (of bijna niet). zelfde geld voor posterior delts.
 
Push/Pull/Legs <3
 
+1

je lateral delts worden ook niet aangesproken bij borst training (of bijna niet). zelfde geld voor posterior delts.

true en het past gewoon beter in me schema heb een tijd me schouders op benendag gepakt maar voelde ze te veel op chestday (verzuring en kon minder gewicht verplaatsen) op ten duur raakte ik ook geblesseerd aan me rechter schouder (voorkant)



Push/Pull/Legs <3

<3
 
misschien dit schema ook maar is een keer proberen, dit schema gebruik je voor droogtrainen?
 
misschien dit schema ook maar is een keer proberen, dit schema gebruik je voor droogtrainen?


dit schema gebruik ik in me cut zowel als in me bulk
 
dit schema gebruik ik in me cut zowel als in me bulk

Kan perfect. Ik zie dat jij Push/Pull/Legs//Rust/Push/Pull/Legs doet, ik doe eigenlijk Pull/Push/Legs/Rust/Pull/Push/Legs.

Dit omdat zwaar squatten + SLD, na een dagje zwaar deadliften bij mij echt voor rugklachten zorgt.

Hoe doe jij dit?
 
Kan perfect. Ik zie dat jij Push/Pull/Legs//Rust/Push/Pull/Legs doet, ik doe eigenlijk Pull/Push/Legs/Rust/Pull/Push/Legs.

Dit omdat zwaar squatten + SLD, na een dagje zwaar deadliften bij mij echt voor rugklachten zorgt.

Hoe doe jij dit?


ja dat heb ik dus ook hahah maar wat ik doe 1 ik deadlift niet en 2 ik doe 1 keer in de week squats en 1 keer in de week legpresses ik ga nu zo'n belt aanschraffen in de hoop dat het wat minder word.

vorige keer moest ik me squats stoppen ivm de pijn in me rug. nou ging die dinsdag rete lekker weer haah maar voelde me rug wel weer.
 
ja dat heb ik dus ook hahah maar wat ik doe 1 ik deadlift niet en 2 ik doe 1 keer in de week squats en 1 keer in de week legpresses ik ga nu zo'n belt aanschraffen in de hoop dat het wat minder word.

vorige keer moest ik me squats stoppen ivm de pijn in me rug. nou ging die dinsdag rete lekker weer haah maar voelde me rug wel weer.

Ok same problem dus haha! Ja ik heb ook zo'n belt, alleen gebruik hem nooit. Misschien maar eens gaan doen :)

Heb namelijk deze week ook even pull en legs de dag na elkaar ivm met decibel ;)
 
Ok same problem dus haha! Ja ik heb ook zo'n belt, alleen gebruik hem nooit. Misschien maar eens gaan doen :)

Heb namelijk deze week ook even pull en legs de dag na elkaar ivm met decibel ;)

ik heb zaterdag legs maarja dan sta ik zo te stampen dat ik ook soort van legs doe :P

maar ben wel benieuwd of het met die belt dan minder is
 
Denk dat een nadeel van dit schema is dat wanneer je borst zwaar hebt getraind, je dan minder gewicht kan pakken bij bijv. db press schouders of heb ik dit mis?

Zat zelf te denken aan borst-biceps, benen, rug, schouders-triceps.
Twee grootste spiergroepen op aparte dag trainen.
 
Denk dat een nadeel van dit schema is dat wanneer je borst zwaar hebt getraind, je dan minder gewicht kan pakken bij bijv. db press schouders of heb ik dit mis?

Zat zelf te denken aan borst-biceps, benen, rug, schouders-triceps.
Twee grootste spiergroepen op aparte dag trainen.

waarom moet je zwaar pakken? dat is heel mijn doel niet. als je ze al hebt belast en je doet na je borst nog 21 of 2 schouder oefeningen is dat meer dan genoeg en ik pak niet zwaarder dan 9 kg voor me schouders ;)
 
Als je begint met je bench, pak je borst/schouders/triceps allemaal gelijk aan. Waarom zou je dan nog zwaar willen drukken met shoulder press?
 
Back
Naar boven