joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met die versie breek je als natty boven je enkels af over het algemeen.
Ik heb een variant hierop uitgeschreven die voor ons stervelingen minder extreem is maar wel effectief. Voordeel is dat je hiernaast ook nog wat upperbody kunt doen. Het is 3 weken squatten maar wel erg pittig. Je moet wat voor je benen over hebben.![]()
Twee keer in de week pakken.
1e keer zwaar en low rep
2e keer licht en high rep (15-100 reps srs)

IN, maar wel grote benen willen, niet vaak willen squatten![]()

heb nog zat massa te pakken ben pas 3,5 jaar bezig. en nog nooit echt goed gebulkt 
Om eeerlijk te zijn zou ik geen wonderen verwachten, maar de instelling is de juiste Wengster!ik blijf nattyheb nog zat massa te pakken ben pas 3,5 jaar bezig. en nog nooit echt goed gebulkt
ben overigens ook benieuwd hoe ver ik kan komen als natty.
Om eeerlijk te zijn zou ik geen wonderen verwachten, maar de instelling is de juiste Wengster!
blijf me log gewoon volgen haha ben zelf ook benieuwd ben pas net in dit wereldje bekent en weet nog zo weinig 
massa monster wil ik sowieso niet worden maar met 5 kg erop binnen een paar jaar zou ik denk ik toch wel een mooie classic atleet worden. maar we zullen zienblijf me log gewoon volgen haha ben zelf ook benieuwd ben pas net in dit wereldje bekent en weet nog zo weinig
![]()

Denk dat er maar weinig zijn waarbij dat misstaat!Zonde, 15 kg extra zou je vast niet misstaan
Nee hoor, succes, ieder z'n doel.

vandaag staat er een upperbody training op de planning en wel als volgt warm up pull ups 3x bw till faillure dips 3x till faillure rug cable row 3x12 lat pull down 3x12 borst dumbell flat 3x12 incline 3x12 schouder cable side raises 3x12 en dan nog bicep en tricepje wat vrij is 3x12 alles laatste serie word een dropset tegen aan geplakt trainings tijd 60 tot 75 min (hangt van drukte af)
ik blijf nattyheb nog zat massa te pakken ben pas 3,5 jaar bezig. en nog nooit echt goed gebulkt
ben overigens ook benieuwd hoe ver ik kan komen als natty.

Behalve dat je nooit 'echt' groot zult gaan worden..Er is trouwens niets mis mee met natty te blijven hoor![]()

Behalve dat je nooit 'echt' groot zult gaan worden..![]()

dat is je eigen interpretatie. ben ik het totaal niet mee eens
maar dat ligt natuurlijk geheel aan de invulling die je aan 'echt groot' geeft.
Je merkt zelf wel wanneer je er klaar voor bent
Er is trouwens niets mis mee met natty te blijven hoor![]()

Behalve dat je nooit 'echt' groot zult gaan worden..![]()
dat is je eigen interpretatie. ben ik het totaal niet mee eens
maar dat ligt natuurlijk geheel aan de invulling die je aan 'echt groot' geeft.

+oneindig.
Alleen wordt 'echt groot' op het podium wel lastig, ivm massaverlies met cutten en dat soort dingen.