joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee is inderdaad niks mis mee, helemaal niet als je alsnog eindigt boven wel gebruikers![]()

Is er een reden dat je Chins en dips gelijk begint met falen?
Gaat dit niet ten koste van je kracht voor de rest van je workout?
Don't mind me being kritisch
Ik ben er bekend mee, maar dan doe je over het algemeen eerst een isolatie om die spier te pre-exhausten. Niet een compound.
Bijvoorbeeld eerst flyes voor borst, waarna je gaat benchen om je chest maximaal uit te putten in plaats van dat je faalt door triceps.
Vaak zijn bij triceps/biceps leidend in de maximale kracht die je kunt leveren bij compounds die worden nu JUIST geexhaust. Zodat het alleen maar meer ten nadele komt van de rug/borst.
Of denk ik nu zo verkeerd?
Nee ik zou inderdaad ook eerder isolatie oefeningen pakken om te pre exhausten..
die link die je gaf, gaven ze ook flyes aan voordat je ging bankbonksen, of ben ik scheel.

Dat begrijp ik...maar binnen Nederlandse bodybuilding maatstaven ga je het gewoon niet ver schoppen als natty. Zelfs de classic (waarvan velen denken dat dit makkelijk haalbaar is) is voor de meeste te hoog gegrepen en vergis je niet dat in deze maar ook de MAP klasse nagenoeg geen natty's staan op A/B niveau..dat is je eigen interpretatie. ben ik het totaal niet mee eens
maar dat ligt natuurlijk geheel aan de invulling die je aan 'echt groot' geeft.

Dat begrijp ik...maar binnen Nederlandse bodybuilding maatstaven ga je het gewoon niet ver schoppen als natty. Zelfs de classic (waarvan velen denken dat dit makkelijk haalbaar is) is voor de meeste te hoog gegrepen en vergis je niet dat in deze maar ook de MAP klasse nagenoeg geen natty's staan op A/B niveau..
I know..dat was ook niet wat ik hiermee wilde 'aansnijden'..
I know..dat was ook niet wat ik hiermee wilde 'aansnijden'..
hoe zagen je macro's eruit in je cut dan? ben er wel benieuwd naar als je amper spierverlies bent kwijtgeraakt![]()
Wil die vochtballon dan wel eens zien van jou haha xD

Ik ben er bekend mee, maar dan doe je over het algemeen eerst een isolatie om die spier te pre-exhausten. Niet een compound.
Bijvoorbeeld eerst flyes voor borst, waarna je gaat benchen om je chest maximaal uit te putten in plaats van dat je faalt door triceps.
Vaak zijn bij triceps/biceps leidend in de maximale kracht die je kunt leveren bij compounds die worden nu JUIST geexhaust. Zodat het alleen maar meer ten nadele komt van de rug/borst.
Of denk ik nu zo verkeerd?
Nee ik zou inderdaad ook eerder isolatie oefeningen pakken om te pre exhausten..
maar warming up was me faillure al ronde de 10 reps bw normaal doe ik ze allemaal weighted. en ook zo'n 10 reps
zijn leuke trainingen zo om het allemaal een beetje uit te zoeken.Dat begrijp ik...maar binnen Nederlandse bodybuilding maatstaven ga je het gewoon niet ver schoppen als natty. Zelfs de classic (waarvan velen denken dat dit makkelijk haalbaar is) is voor de meeste te hoog gegrepen en vergis je niet dat in deze maar ook de MAP klasse nagenoeg geen natty's staan op A/B niveau..
Ik ben het wel met je eens. Hoe spijtig ook.. als natty met gemiddelde genetics valt er gewoon niet veel te halen op het podium.

vandaag nog ff doorzetten all you can eat met het BC-team bij de pizza hut
training morgen worden de legs zaterdag borst zondag rug.

vanavond benen pakken, zit nog te twijfelen of ik dezelfde training pak als vorige week of gewoon minder gewicht en veel herhalen.
Dat beslis ik altijd nadat ik een paar sets heb gedaan bij de eerste oefening. Elke dag/training is anders bij mij... Ik wissel graag af en men lichaam reageert daar altijd zeer goed op.
moet voor mezelf bepaalde eisen stellen om het te halen 
Hoeveel pizza's werden er eigenlijk gegeten per persoon? En waar ben je zelf geeindigd?
dames aten ook aardig door
haha