MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

hoe zagen je macro's eruit in je cut dan? ben er wel benieuwd naar als je amper spierverlies bent kwijtgeraakt :o

Wil die vochtballon dan wel eens zien van jou haha xD

Ik ben er bekend mee, maar dan doe je over het algemeen eerst een isolatie om die spier te pre-exhausten. Niet een compound.
Bijvoorbeeld eerst flyes voor borst, waarna je gaat benchen om je chest maximaal uit te putten in plaats van dat je faalt door triceps.
Vaak zijn bij triceps/biceps leidend in de maximale kracht die je kunt leveren bij compounds die worden nu JUIST geexhaust. Zodat het alleen maar meer ten nadele komt van de rug/borst.

Of denk ik nu zo verkeerd?

Ik ben er bekend mee, maar dan doe je over het algemeen eerst een isolatie om die spier te pre-exhausten. Niet een compound.
Bijvoorbeeld eerst flyes voor borst, waarna je gaat benchen om je chest maximaal uit te putten in plaats van dat je faalt door triceps.
Vaak zijn bij triceps/biceps leidend in de maximale kracht die je kunt leveren bij compounds die worden nu JUIST geexhaust. Zodat het alleen maar meer ten nadele komt van de rug/borst.

Nee ik zou inderdaad ook eerder isolatie oefeningen pakken om te pre exhausten..

dat is je eigen interpretatie. ben ik het totaal niet mee eens ;)
maar dat ligt natuurlijk geheel aan de invulling die je aan 'echt groot' geeft.
Dat begrijp ik...maar binnen Nederlandse bodybuilding maatstaven ga je het gewoon niet ver schoppen als natty. Zelfs de classic (waarvan velen denken dat dit makkelijk haalbaar is) is voor de meeste te hoog gegrepen en vergis je niet dat in deze maar ook de MAP klasse nagenoeg geen natty's staan op A/B niveau..

Dat begrijp ik...maar binnen Nederlandse bodybuilding maatstaven ga je het gewoon niet ver schoppen als natty. Zelfs de classic (waarvan velen denken dat dit makkelijk haalbaar is) is voor de meeste te hoog gegrepen en vergis je niet dat in deze maar ook de MAP klasse nagenoeg geen natty's staan op A/B niveau..

das ook ze doel nie marv, lezen schatje.

• Topic Starter Topic Starter
hoe zagen je macro's eruit in je cut dan? ben er wel benieuwd naar als je amper spierverlies bent kwijtgeraakt :o

die macro's stonden in me vorige log, veel eiwitten en rond de 200 gr carbs zo uit me hoofd 45 gr vet,
zat de laatste week vor ik ging depleten ook nog gewoon op 2100 kcal

Wil die vochtballon dan wel eens zien van jou haha xD

haha zal is kijken of ik een pic durf te maken :P

Nee ik zou inderdaad ook eerder isolatie oefeningen pakken om te pre exhausten..

ja soort van pre-exhaust, maar denk dat ik hem wat verkeerd heb geinterpeteerd aangezien jullie het over iso oef hebben :P maar warming up was me faillure al ronde de 10 reps bw normaal doe ik ze allemaal weighted. en ook zo'n 10 reps :P zijn leuke trainingen zo om het allemaal een beetje uit te zoeken.

Ik ben het wel met je eens. Hoe spijtig ook.. als natty met gemiddelde genetics valt er gewoon niet veel te halen op het podium.

ja klopt je ontkomt er bijna niet meer aan maar wie niet waagt wie niet wint ben gewoon benieuwd hoe ver ik wel kan komen, A atleet zal heel moeilijk worden, Als je al eens weet hoeveel niet natty's op de flex stonden tussen de MAP :P

maar ik zal natty blijven ;)

sorry mensen dat ik nu pas reageer zat in Antwerpen heel wat fatgainz te maken :P vandaag nog ff doorzetten all you can eat met het BC-team bij de pizza hut :P training morgen worden de legs zaterdag borst zondag rug.

All you can eat pizza! Hnnnng:eating::eating:

All you can eat pizza! Hnnnng:eating::eating:

haha was lekker hoor tussen het schansen door toch nog wat van smaak mee gekregen:P

etentje gister meer dan geslaagd haha je zag die mensen die er zaten te eten echt kijken naar ons haha want zitten natuurlijk een paar tanken tussen :P

gisteravond ook ff gewogen (ik weet het niet eerlijk in de avond maar alsnog) 81,8 kg :O

ben benieuwd wat ik in me recomp in totaal kan pakken als het vocht weg is :P

vanavond benen pakken, zit nog te twijfelen of ik dezelfde training pak als vorige week of gewoon minder gewicht en veel herhalen.

vanavond benen pakken, zit nog te twijfelen of ik dezelfde training pak als vorige week of gewoon minder gewicht en veel herhalen.

Dat beslis ik altijd nadat ik een paar sets heb gedaan bij de eerste oefening. Elke dag/training is anders bij mij... Ik wissel graag af en men lichaam reageert daar altijd zeer goed op.

Hoeveel pizza's werden er eigenlijk gegeten per persoon? En waar ben je zelf geeindigd?

Dat beslis ik altijd nadat ik een paar sets heb gedaan bij de eerste oefening. Elke dag/training is anders bij mij... Ik wissel graag af en men lichaam reageert daar altijd zeer goed op.

haha ik ben zo niet ingesteld anders ga ik maar wat aankloten :P moet voor mezelf bepaalde eisen stellen om het te halen :P

Hoeveel pizza's werden er eigenlijk gegeten per persoon? En waar ben je zelf geeindigd?

ik heb niet geteld maar aardig wat keren gelopen en je mag maar 3 punten pakken per keer, toch zeker wel een stuk of 6 keer gehaald, wat beetje het gemiddelde was :P dames aten ook aardig door :P haha

Terug
Naar boven