AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

haha ik ben zo niet ingesteld anders ga ik maar wat aankloten :P moet voor mezelf bepaalde eisen stellen om het te halen :P

aankloten in de gym... nee man in de gym moet je lichaam gesloopt worden tijdens de bulk. Maar sommige hebben inderdaad targets nodig ;)

ik heb niet geteld maar aardig wat keren gelopen en je mag maar 3 punten pakken per keer, toch zeker wel een stuk of 6 keer gehaald, wat beetje het gemiddelde was :P dames aten ook aardig door :P haha
Klinkt goed! Waar is dat en is dat altijd all you can eat? En kun je een beetje veel soorten kiezen?

Ik hoop dat die pizza hut je goed blijft bevallen :p
ken een aantal personen die eens daar zijn gaan eten en goed op de pot de dag erna ;)

• Topic Starter Topic Starter
squat
20x45
12x55
8x65
8x75
12x65
20x55

legpress
2x20x130
12x160
12x160
12x160
12x160

stiff leg deadlifts
12x50
12x60
12x60

lex extension
3x10x50 dropset 8-10x27,5 kg

lying legcurl
3x10x45 dropset 8-10x27,5 kg

seated calve reases
3x20x60

legpress calve
3x20x??kg (verschillende voetenstanden)

standing calve raises
3x20x(8plates) (verschillende voetenstanden)

training probeerde ik wat zwarder te pakken dan vorige week, ging de goede kant op alleen bij de legpresses kon ik toch niet meer pakken, derest wel tevreden over.

tot zaterdag verplichte rust (sportschool tot 4 uur open vandaag ik werk tot 3 dus haal het net niet... en kerstdagen is tie ook dicht.)

Zaterdag weer legs pakken zondag borst schouders triceps maandag rug biceps dinsdag legs en woensdag maar hele upperbody knallen.

tussen kerst en oud en nieuw ff met me coach zitten voor de planning van de flex van komend jaar.

Lekkere training, flink volume :)

Leuke training! :)

1pttfr.jpg

ondertussen alweer wat trainingen erop zitten gaat steeds beter motivatie is echt grootst zometeen weer me benen aanpakken.

me voeding moet ik houden hoe ik het zelf had ingedeeld en dan kijken we het even aan. in januari weer ff langs bij Bodycentral voor een check up.

Zo even contact opnemen met de fotograaf voor de foto's van me fotoshoot. Eind januari weer 1 gepland en dan een vocht vrije want het vocht is eindelijk aan het mindere. gewicht zat zondag nog wel op 81.8 kg, hoop dat er al wat gains bij zitten haha.

ik wens jullie alvast de beste en sportieve wensen voor 2015 en mogen jullie veel gainz maken(niet zo veel als ik doe natuurlijk :P ) ik heb er in ieder geval heel veel zin in helemaal nu me beste maatje ook naar me gym komt en ik dus eindelijk een sportbuddy heb die me kan pushen en spotten wanneer ik het nodig heb om dieper en verder te gaan in me trainingen.

mag dit een mooi jaar worden :D tot volgend jaar buddy's ;)

ondertussen alweer wat trainingen erop zitten gaat steeds beter motivatie is echt grootst zometeen weer me benen aanpakken.

me voeding moet ik houden hoe ik het zelf had ingedeeld en dan kijken we het even aan. in januari weer ff langs bij Bodycentral voor een check up.

Zo even contact opnemen met de fotograaf voor de foto's van me fotoshoot. Eind januari weer 1 gepland en dan een vocht vrije want het vocht is eindelijk aan het mindere. gewicht zat zondag nog wel op 81.8 kg, hoop dat er al wat gains bij zitten haha.

ik wens jullie alvast de beste en sportieve wensen voor 2015 en mogen jullie veel gainz maken(niet zo veel als ik doe natuurlijk :P ) ik heb er in ieder geval heel veel zin in helemaal nu me beste maatje ook naar me gym komt en ik dus eindelijk een sportbuddy heb die me kan pushen en spotten wanneer ik het nodig heb om dieper en verder te gaan in me trainingen.

mag dit een mooi jaar worden :D tot volgend jaar buddy's ;)

Jij ook de beste wensen kerel! En zorg dat je maatje niet ten kosten gaat van je eigen gains, omdat hij waarschijnlijk beginner is?!

even een kleine update, ik zit nog steeds op de 3500 calorieën en ga er lekker op. zie me groeien broeken die strakker gaan zitten :D en jawel gister 83,7 kg gewogen :D

vandaag voor het eerst opgestaan met een honger gevoel en heb nu ook weer honger terwijl ik over een kwartier pas weer ga eten.

Dus miss me calorieën nog wat op schroeven.

Heb je op Insta toegevoegd! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe, nice man.

Vette foto's trouwens op Instagram :D

Honger hebben op 3500 kcal? :eek:

Herkenbaar :D.

That's the spirit!

Terug
Naar boven