XXL Nutrition

Wereldkampioenschap gewichtheffen 2011

tegen die chinezen is echt niet op te boksen in de lichtere gewichtsklassen! vandaag zal Lu Yong wel weer winnen of rybakou moet in vorm zijn en z'n c&j nog verder verbeterd hebben

Ik gok ook op Lu Yong vandaag in de -85 kg.
Rybakou zit helaas in de B-groep, dus die gaan we niet op TV zien of misschien enkel zijn beste beurt als hij de B-groep wint.

ik zat net bij de entrylist te kijken en idd in de b groep! gvd wel jammer, zijn snatches zijn ongeëvenaard!

ik zat net bij de entrylist te kijken en idd in de b groep! gvd wel jammer, zijn snatches zijn ongeëvenaard!

Rybakou zal geen wereldkampioen worden dit jaar.
Hij heeft 178 kg snatch en 190 kg clean & jerk gedaan: http://www.iwf.net/events/2011/WWC_Paris/protokol/MEN 85 kg Group B.pdf

Toch wel weer zeer uitzonderlijk dat hij de laatste beurt snatch in de B-groep had met 178 kg en 10 minuten later had hij al de eerste beurt clean & jerk met 182 kg :D

Rybakou zal geen wereldkampioen worden dit jaar.
Hij heeft 178 kg snatch en 190 kg clean & jerk gedaan: http://www.iwf.net/events/2011/WWC_Paris/protokol/MEN 85 kg Group B.pdf

Toch wel weer zeer uitzonderlijk dat hij de laatste beurt snatch in de B-groep had met 178 kg en 10 minuten later had hij al de eerste beurt clean & jerk met 182 kg :D

Haha dat is wel heel erg bizar, ik had op het NK PL juist het omgekeerde, als eerste klaar met banken en als laatste beginnen met deadlift. Ook niet ideaal :D

Dat verschil is wel klein. Is hij geblesseerd ofzo?

Nee, dat is bijna altijd zo bij hem.
Hij is gewoon super in het trekken (hij heeft het wereldrecord met 187 kg), maar het uitstoten is niet goed.
Het is nog geweest dat er maar 5 kg verschil was tussen snatch en clean & jerk :D

jammer van die 190 jerk idd. en dan te bedenken dat ie op de olympische spelen in peking 209 stootte, bijna 20 kg meer!!

mooie finale

Heel gaaf! Hoe Kim die laatste c&j eruit perstte, damn. En alle failures @221 om dan 1voor 1 contest PRs te verbeteren.

En natuurlijk waren Klokov en Akayev bruut. Vond het wel een beetje jammer dat Akayev op bw won en niet ff een kilotje meer deed ofzo hehe.

Heel gaaf! Hoe Kim die laatste c&j eruit perstte, damn. En alle failures @221 om dan 1voor 1 contest PRs te verbeteren.

En natuurlijk waren Klokov en Akayev bruut. Vond het wel een beetje jammer dat Akayev op bw won en niet ff een kilotje meer deed ofzo hehe.

Als je die kilo net faalt ;)
Was wel echt prachtig om te zien, eerst bij WK PL de -105 finale bij de deadlift die geweldig was en daarna dit. Mooi zeg.

Tis een WK, dan ga je echt geen risico's meer nemen, enige wat telt is die titel pakken.
Was een mooie ontknoping.

Wat een beesten die akayev en Klokov

Fair enough, ik vond het gewoon opvallend omdat ik meer van hem verwachtte na z'n opening. Het WR was bijvoorbeeld niet ondenkbaar ver weg meer, dus ik dacht bijna dat hij dat zou proberen. Maar inderdaad als je die dan mist is het wel heel erg naar hehe.

Vrouwen zwaar gewichten op de jerk, heel knap... Maar kijk toch liever een bikini division bodybuilding wedstrijd :p

fl**ker s op jij

Mannen was wel spannend

WR 214 snatch, iran behdad salimi

Damn die 214 snatch, prachtig gewoon

Terug
Naar boven