AndroidHealthClinic

werken richting zomer

thijsvdb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Hi,

Ik ben 18 jaar, 1,90m, 84kg en 14,4% vet, maar heb nogsteeds n beetje een 'beschermlaag' of hoe je het wilt noemen. Ik wil dat laatste vet dus graag omzetten in spier. Nou heb ik een 3maanden pakket bij achmea health center in zutphen, en ik ga 20juli op vakantie. Voor die tijd zou ik wel graag ff een iets beter figuur hebben zegmaar. Ik ben nou anderhalve week aan het trainen, en merk ook al wel resultaat, maar volgens mij kan het efficiënter. Ik kan 4/5x per week gaan, wat is jullie advies? Hier naast fiets ik 30km per dag en doe ik beachvolleybal dus 'cardio' zit wel goed denk ik.

Alvast bedankt ! Gr.

Vet kan je niet omzetten
Daarnaast ben je aardig te laat

• Topic Starter Topic Starter
Ja oké, maar wat is volgens jou dan de meest efficiënte manier om in (te) korte tijd wel redelijk in spiermassa aan te komen ?

goed eten en hard en efficient trainen

• Topic Starter Topic Starter
Maar 4/5x per week is niet te veel ofzo? Hoor ik mensen wel eens zeggen namelijk. Sorry ben nog niet echt ervaren op dit gebied haha

4/5 x is te vaak. Tenzij je splitschema hebt. Maar ik zou gewoon een fullbody schema volgen. Gezond eten is ook heel belangrijk. Maak eerst een voedingsschema. Maar in 1 maand gaat niet echt lukken. Je kan hooguit op je behoefte eten, misschien gaat dat beschermlaagje er dan af...

4/5 keer per week kan prima als je de spiergroepen slim opdeelt. Vet kan je niet omzetten in spier. Verwacht niet al teveel resultaat in 3 maanden.

Lees de sticky's.

Terug
Naar boven