XXL Nutrition

Wesking vs. SniperX fysieken log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, een maandje terug was ik compleet anders. Ik kreeg alleen net iets te vaak opmerkingen van DBB-ers (Ja diegenen weten het zelf wel, bedank hun maar).
Opmerkingen zoals 'hey gedraag je niet zo serieus, ga rellen man' of 'en nu naar bed irritantje!'.

Ik ben prima bereid om me weer te gaan gedragen zoals eerst, maar alleen als dit niet weer gebeurt. En call me a cry baby, maar hoe zou jij het vinden om steeds dat soort opmerkingen te krijgen als je zo serieus mogelijk bent.

Nogmaals: Als men wil ga ik mij weer gedragen zoals back in December/Januari.

Edit: Bevestiging;

"met afstand de leukste tiener ( no pedo ) die hier rondwandelt op het forum. Goede instelling en geen irritant gedrag t.o.v anderen en probeert van iedereen te leren hier. Super!"

door dit te posten bevestig je gewoon wat ik hier voordien zei,
veel succes nog met het "trainen" :D

Gewoon lekker trainen sniper en niet te veel aantrekken van de mensen hier op een paar uitzonderingen na natuurlijk :D

Je hebt trouwens een beter fysiek als ik dacht. En nu vreten :eetmug:

• Topic Starter Topic Starter
wat triest dit zeg haha. je traint toch voor jezelf en niet voor een ander?
pubers...
Haha, de enige trieste gast in dit topic ben jij pik. Dit is een prima motivatie om hard te trainen voor die 2. Beetje hun gaan afzeiken, laffe internetpik :wave:

Haha, de enige trieste gast in dit topic ben jij pik. Dit is een prima motivatie om hard te trainen voor die 2. Beetje hun gaan afzeiken, laffe internetpik :wave:

Ok... harm. Waar zat ik met mijn hoofd dat ik deze 2 beesten pubers noem.
En natuurlijk train je niet voor jezelf... en kun je ieder lichaam met elkaar vergelijken en daar een wedstrijdje van maken wie "het beste" is.

Ik denk dat ik als enige triest ben in dit topic. Ik ben een laffe internetpik.

Leuk idee dit :D

Speciaal uitgeknipt voor dit topic:
aom5jr.jpg

;)

Meer trainen minder ouwehoeren...

Dit is toch geen log meer? in een log moeten resultaten staan en geen dom geouwehoer.

Speciaal uitgeknipt voor dit topic:
aom5jr.jpg

;)

Lol zomaar de 2/5 eraf knippen! Foei!

Maar kom op jongens! Foto's!
En maak in de openingspost een duidelijk overzichtje met bijvoorbeeld:
- Username
- Leeftijd
- Gewicht
- BP/SQ/DL
- Fullbody pic

En wat de doelen zijn! Elkaar verslaan is 1, maar LEEF naar een flinke gain in massa toe! Zet jezelf doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik update nu de beginpost.

al die tijd dat je in deze onzin topic steekt ken je beter stoppen in het trainen. dit gaat nergens over man!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven