Fitness Seller

Wesking vs. SniperX fysieken log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je wel stoppen met zaniken over dat jaar leeftijdsverschil sniper ;) Als je goed eet en traint versla je hem makkelijk.

Wesking ook succes :)

Topic is waardeloze zonder foto's met goede pose's.

Haha dit topic was toch bedoeld voor pics? Het is vandaag geopend, telt al 3 pagina's met posts, waarvan de meeste van wesking en sniper, en het enige wat ik zie is een paar fotos van sniper (om over de kwaliteit nog maar te zwijgen) en nog geen een van wesking.

Ga toch trainen ipv 7 topics per dag openen!

Kga dit zeker volgen, allebei heel veel succes gewenst!

ik irriteer me aan die moedervlek op je linker bicep

Haha dit topic was toch bedoeld voor pics? Het is vandaag geopend, telt al 3 pagina's met posts, waarvan de meeste van wesking en sniper, en het enige wat ik zie is een paar fotos van sniper (om over de kwaliteit nog maar te zwijgen) en nog geen een van wesking.

Ga toch trainen ipv 7 topics per dag openen!
het zijn gewoon 2 puberkes die aandacht nodig hebben en die het hier zoeken, maar dat is gewoon mijn mening

+1 ik denk ook dat sniperx gaat winnen. ik train op kracht. maar toch is het een goede motivatie :o

Ja en als je op kracht traint gain je natuurlijk helemaal geen massa..

Sniperx, volgens mij ben jij drukker op internet met allemaal fratsen dan dat je werkelijk traint.

Deze log is net zo debiel als je clean bulk log.

• Topic Starter Topic Starter
En voor de betweters: Ik train 3x per week, eet goed, rust goed. Dus kappen met b**chen, ik train tenminste serieus.

Ik ga dit niet volgen..

tvp en
postpics.gif

Succes heren! :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik nam je echt serieus voor een 14 jarige.. maar.. wat zeg je nu toch allemaal? :dunno:

Tsja, een maandje terug was ik compleet anders. Ik kreeg alleen net iets te vaak opmerkingen van DBB-ers (Ja diegenen weten het zelf wel, bedank hun maar).
Opmerkingen zoals 'hey gedraag je niet zo serieus, ga rellen man' of 'en nu naar bed irritantje!'.

Ik ben prima bereid om me weer te gaan gedragen zoals eerst, maar alleen als dit niet weer gebeurt. En call me a cry baby, maar hoe zou jij het vinden om steeds dat soort opmerkingen te krijgen als je zo serieus mogelijk bent.

Nogmaals: Als men wil ga ik mij weer gedragen zoals back in December/Januari.

Edit: Bevestiging;

"met afstand de leukste tiener ( no pedo ) die hier rondwandelt op het forum. Goede instelling en geen irritant gedrag t.o.v anderen en probeert van iedereen te leren hier. Super!"

Zeg elke dag tegen een klein kind dat hij dom is; dit kind zal zich later ook dom voelen...ongeacht de werkelijkheid.
Zeg elke dag tegen een kind dat hij later een beest word; dit kind zal zich later ook een beest voelen...ongeacht de werkelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven