Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
+1 ik denk ook dat sniperx gaat winnen. ik train op kracht. maar toch is het een goede motivatie![]()
Je hebt je excuus altijd klaar liggen he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 ik denk ook dat sniperx gaat winnen. ik train op kracht. maar toch is het een goede motivatie![]()

ik irriteer me aan die moedervlek op je linker bicep
het zijn gewoon 2 puberkes die aandacht nodig hebben en die het hier zoeken, maar dat is gewoon mijn meningHaha dit topic was toch bedoeld voor pics? Het is vandaag geopend, telt al 3 pagina's met posts, waarvan de meeste van wesking en sniper, en het enige wat ik zie is een paar fotos van sniper (om over de kwaliteit nog maar te zwijgen) en nog geen een van wesking.
Ga toch trainen ipv 7 topics per dag openen!
het zijn gewoon 2 puberkes die aandacht nodig hebben en die het hier zoeken, maar dat is gewoon mijn mening
En voor de betweters: Ik train 3x per week, eet goed, rust goed. Dus kappen met b**chen, ik train tenminste serieus.
LOL

+1

Ik nam je echt serieus voor een 14 jarige.. maar.. wat zeg je nu toch allemaal?![]()