AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

afgelopen week op sbs 6 "en wesley bereikt dit allemaal zonder het gebruik van anabolen. hij is klaar met de opgepompte lichamen'' of iets in die trend :o

Haha :D
 
Wat ik gaaf vind is dat hij 100% natty is.
Althans, dat claimde hij hier altijd.

Goed fysiek tho.

Als dat 4-5 jaar terug is kan dat ook kloppen. Op YouTube claimen mensen echter dat hij op 18-19 jaar al niet meer natty was, maar dat ontkent hij impliciet en dat geloof ik ook.

De echte vraag is dan of hij tijdens de flexcup 2013 natty was. Hij was toen net 20 naar mijn weten, maar fysiek was toen al beter dan sommige met een jarenlang kuurverleden.
 
afgelopen week op sbs 6 "en wesley bereikt dit allemaal zonder het gebruik van anabolen. hij is klaar met de opgepompte lichamen'' of iets in die trend :o
Link? Hoorde in het interview met Rx al dat hij op TV was geweest. Ben wel benieuwd.
 
Alle commentaren op internet zijn lovend.
Deze kerel wacht een mooie toekomst.
En zijn youtube kanaal is ook nice om naar te kijken.
Eindelijk een nieuw jong talent uit de lage landen om in deze 'nieuwe' klasse mee te doen op het hoogste niveau
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat ik gaaf vind is dat hij 100% natty is.
Althans, dat claimde hij hier altijd.

Goed fysiek tho.

Hij was toen ook natty zei hij idd, maar na zn eerste wedstrijd meen ik begonnen.
 
Laatst bewerkt:
Geweldige verhoudingen en symmetrie, gaat ver komen deze man!
 
Hij gaat ver komen inderdaad maar ik denk niet dat hij op dit moment sterker is dan cody montgomory breon ansley of chris bumstead vanwege zijn hamstring maar in de toekomst wel.
 
Hij gaat ver komen inderdaad maar ik denk niet dat hij op dit moment sterker is dan cody montgomory breon ansley of chris bumstead vanwege zijn hamstring maar in de toekomst wel.

Haha, hij heeft inderdaad ook een paar van Arnold's zwakke punten, inclusief een niet zo heel smal middel - hoewel het duidelijk smaller is dan Schwarzenegger's. Alles bij elkaar vind ik Vissers nu al beter dan de gevestigde namen in Classic Physique. Zijn fysiek is naast een verzameling zeer fraai ontwikkelde spieren ook een fantastisch, samenvloeiend, geheel en hij weet met zijn goede poseren deze beide kanten te benadrukken.
 
Laatst bewerkt:
Nu hij prof is mag hij zwaarder gaan worden. Ben heeeel benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Hopelijk behoudt hij zijn proporties en slanke taille! Dit fysiek lijkt meer 70's (inderdaad vintage) en dat is een stuk mooier imo dan de main Olympia stage. Gaat hij Classic Physique doen? Zo ja, top. Ik geef hem dan veel kans. Bumstead is momenteel wel verder, maar goed.
 
Prachtig. Volledig verdiend.
 
Mooi esthetisch fysiek. Weet nog dat ik hem 3 jaar terug een pm hier op het forum had gestuurd omtrent training en voedingsschema:p
 
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Back
Naar boven