AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

gvd ,wat een pleasing fysiek ,zou er bijna homo door worden
 
gvd ,wat een pleasing fysiek ,zou er bijna homo door worden

Inderdaad. Hij is mijn voorbeeld en ik denk dat hij beter is dan de huidige wereldtop in Classic Physique. Niet alleen homo's denken dat van dat pleasing, op Wesley's wedstrijdverslagen op youtube zie je ook dames als door de bliksem getroffen als ze hem zien.
 
Wat ik gaaf vind is dat hij 100% natty is.
Althans, dat claimde hij hier altijd.

Goed fysiek tho.
ja de trenmination is de mike o hearn van nederland.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Laten we dit topic aub niet vervuilen met de natty of niet natty discussie, kijk alsjeblieft even naar dat zieke fysiek. Die symmetrie, aanhechtingen, verhoudingen, massa en hardheid, zo zie je het zelden.
 
Laten we dit topic aub niet vervuilen met de natty of niet natty discussie, kijk alsjeblieft even naar dat zieke fysiek. Die symmetrie, aanhechtingen, verhoudingen, massa en hardheid, zo zie je het zelden.

Je draait de zaken om.
 
Laten we dit topic aub niet vervuilen met de natty of niet natty discussie, kijk alsjeblieft even naar dat zieke fysiek. Die symmetrie, aanhechtingen, verhoudingen, massa en hardheid, zo zie je het zelden.
buiten zijn fronr eouble biceps niet echr mij ding veel te hoekige shape ieders zijn smaak maarja zonder aas geen wesley
 
Dat is gewoon niet waar, AAS kan van een zero een hero maken.
wat veel mensen niet weten is dat arnold zelf GEEN genetische freak was maar een aas abuser meeste van zijn tikf zien er nlg goed uit arnold kromp meteen
bill pearl was wss een van de grootste freaks die tijd genetisch
 
wat veel mensen niet weten is dat arnold zelf GEEN genetische freak was maar een aas abuser meeste van zijn tikf zien er nlg goed uit arnold kromp meteen
bill pearl was wss een van de grootste freaks die tijd genetisch
Vier keer gelezen, maar snap nog steeds niet wat hier staat.
 
Vier keer gelezen, maar snap nog steeds niet wat hier staat.

Dat Arnold meer AAS gebruikte dan andere BB'ers uit zijn tijd. Argument voor deze stelling: Arnold is veel gekrompen terwijl zijn collegae uit die tijd er nog een stuk beter uitzien.

Tot slot was Bill Pearl, volgens onze dronken meester, een van de grootste genetische freaks uit die tijd.

Indien er leden zijn die dit lezen en zichzelf de vraag stellen waarom ik in godsnaam collegae typ in plaats van collega's... dit doe ik ostentatief met de achterliggende reden om intelligent over te komen. In realiteit heb ik het IQ van een ei.
 
Back
Naar boven