Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Dat is toch wat ik zeg hij is begonnen zonder basis wat zijn benen betreft, dus hij had gewoon moeten wachten en ze serieuzer moeten trainen.

Dus als te vroeg begint met kuren. Behaal je nooit je lichaam zijn maximale potentie?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heb je net een shot tren ace genomen ofzo

Heb ooit gekuurd drie jaar geleden.

Ik vind het gewoon jammer dat ik altijd positief ben maar toch negatief bejegend wordt
 
Dit heb ik vaak gezien dat mensen beginnen met kuren te vroeg en dat ze amper 140kg kunnen banken na 5 jaar kuren.
Puur observatie van mezelf, geen wetenschappelijke onderzoeken ofzo.
 
Heb ooit gekuurd drie jaar geleden.

Ik vind het gewoon jammer dat ik altijd positief ben maar toch negatief bejegend wordt

Nou ja, je hebt vaak een ietwat alternatieve kijk op zaken, maar ik persoonlijk waardeer je input hoor.

Je hebt ook gelijk mbt kracht en kuren. Ik zelf heb in mijn natty dagen ook een tijd lang niet genoeg gefocust op krachtgains en louter op pomp en dat soort randzaken met bro-splits. Als ik hier nu op terugkijk heb ik er aardig spijt van en besef ik dat ik kostbare tijd heb verspild. Maar goed nu probeer ik dat goed te maken door eigenlijk louter de focus te leggen op progressive overload en zo sterk mogelijk te worden.
 
Dit heb ik vaak gezien dat mensen beginnen met kuren te vroeg en dat ze amper 140kg kunnen banken na 5 jaar kuren.
Puur observatie van mezelf, geen wetenschappelijke onderzoeken ofzo.

Onzin, wesley zou nooit grote benen krijgen. Door ze genetische aanleg. Daar heeft begintijd van kuren gewoon weg niks mee te maken.
 
Onzin, wesley zou nooit grote benen krijgen. Door ze genetische aanleg. Daar heeft begintijd van kuren gewoon weg niks mee te maken.
Zelfde probleem hier. Ik bench meer dan dat ik Squat. Kutverhoudingen.
 
Zelfde probleem hier. Ik bench meer dan dat ik Squat. Kutverhoudingen.

Ja sommigen oefeningen zijn niet voor iedereen gemaakt. Deadlift en squat kan ik super snel hoog op gaan. Bench mag ik blij zijn als ik zonder blessures kan trainen.
 
Ja sommigen oefeningen zijn niet voor iedereen gemaakt. Deadlift en squat kan ik super snel hoog op gaan. Bench mag ik blij zijn als ik zonder blessures kan trainen.
Zijn maar nummertjes man.
 
Bij powerliften moet je je zorgen maken om nummers. Bij bodybuilding moet je je ego thuis laten. Ik zorg dat een gewicht het gewenste effect op die spier geeft en hoeveel kg ik ergens voor pak zal me worst zijn.
 
Back
Naar boven