AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Hij zou het beter doen in de open denk ik.
 
Klopt. Op de Romanian Open vorig jaar was ie al flink verbeterd. Volgens mij gaf het zelf al toe dat z'n benen van achteren / hams nog wat tekort kwamen, naast z'n niet-goedzittende poseerslip en conditioning die niet op orde waren.
Ik meen als ik me goed herinner dat hij daar ook zo'n hoge aanhad.
 
Hij zou het beter doen in de open denk ik.
Gaat hij toch nooit doen. En bovendien moet hij dan nog wel heel veel massa winnen.
 
Gaat hij toch nooit doen. En bovendien moet hij dan nog wel heel veel massa winnen.
Hij heeft het er wel eens overgehad dat die er aandacht in een podcast ofzoiets.

Maar idd dan mag die nog flink wat massa bijwinnen.
 
Gaat hij toch nooit doen. En bovendien moet hij dan nog wel heel veel massa winnen.

Hij heeft het er wel eens overgehad dat die er aandacht in een podcast ofzoiets.

Maar idd dan mag die nog flink wat massa bijwinnen.
Hij wil eerst zijn klasse opvullen en kijken of de weightlimits nog omhoog gaan. Zo niet zit hij er wel serieus over na te denken.
 
Hij wil eerst zijn klasse opvullen en kijken of de weightlimits nog omhoog gaan. Zo niet zit hij er wel serieus over na te denken.
Ja zoiets zij die idd, geen idee waar ik dit hoorde
 
Hij heeft het er wel eens overgehad dat die er aandacht in een podcast ofzoiets.

Maar idd dan mag die nog flink wat massa bijwinnen.
Oh dat wist ik niet. Hij moet gewoon een goede coach nemen en niet zo eigenwijs zijn. Dat gelul met vitamine c als vochtafdrijver voor een wedstrijd heeft mij een beetje doen afhaken voor wat betreft interesse.
 
beter classic frame.
Wie van de twee?

Het is zo onduidelijk wat 'çlassic' nou is en het lijkt ook voortdurend te veranderen. Als classic verwijst naar de jaren 1965-1983 (van Larry Scott t/m Samir Bannout), heb je bodybuilders die waarschijnlijk dezelfde PED's namen, ongeveer hetzelfde schoonheidsideaal nastreefden, vergelijkbaar trainden en er toch behoorlijk verschillend uitzagen, bv. de drie trainingspartners Arnold, Frank en Franco. Logan heeft een frame enigszins vergelijkbaar met dat van Zane en Wesley lijkt meer op Arnold.
 
Laatst bewerkt:
Wie van de twee?

Het is zo onduidelijk wat 'çlassic' nou is en het lijkt ook voortdurend te veranderen. Als classic verwijst naar de jaren 1965-1983, heb je bodybuilders die waarschijnlijk dezelfde PED's namen, ongeveer hetzelfde schoonheidsideaal nastreefden, vergelijkbaar trainden en er toch behoorlijk verschillend uitzagen, bv. de drie trainingspartners Arnold, Frank en Franco. Logan heeft een frame enigszins vergelijkbaar met dat van Zane en Wesley lijkt meer op Arnold.

Als leek lijkt het alsof het woord "Classic" gebruikt wordt voor een lichtere gewichtsklasse en om alles lekker subjectief te houden zodat je minder moeite hoeft te doen om te verkopen waarom Pietje wint van Jantje. Gewoon het woord "meer classic" gebruiken, niemand weet wat het precies inhoud dus je hebt "altijd gelijk".
 
Als leek lijkt het alsof het woord "Classic" gebruikt wordt voor een lichtere gewichtsklasse en om alles lekker subjectief te houden zodat je minder moeite hoeft te doen om te verkopen waarom Pietje wint van Jantje. Gewoon het woord "meer classic" gebruiken, niemand weet wat het precies inhoud dus je hebt "altijd gelijk".

Je zegt het zelf al, je bent een leek. Je weet dus niet waar je over praat.

Mvg,

Spambod
 
Je zegt het zelf al, je bent een leek. Je weet dus niet waar je over praat.

Mvg,

Spambod
Waar hoor! Ik kan alleen zeggen wat ik zelf mooi vind of niet. Tot zover mijn "bodybuild kennis" :roflol:
 
Je kunt er alles over zeggen, maar hij ziet er verdomd goed uit !! Ik denk ook dat hij niet teveel moet laden, de dagen voor de wedstrijd ziet hij er monsterlijk uit met veel scherpte overal . Broekje maakt zijn taille alleen maar breder en vind dat de bond daar ook gewoon iets aan moet doen in deze klasse , iedereen in dezelfde slip en niet anders . persoonlijk vind ik dat zijn benen een stuk voller moeten worden om te scoren op een stage als de Olympia of de Arnold classic..
 
Je kunt er alles over zeggen, maar hij ziet er verdomd goed uit !! Ik denk ook dat hij niet teveel moet laden, de dagen voor de wedstrijd ziet hij er monsterlijk uit met veel scherpte overal . Broekje maakt zijn taille alleen maar breder en vind dat de bond daar ook gewoon iets aan moet doen in deze klasse , iedereen in dezelfde slip en niet anders . persoonlijk vind ik dat zijn benen een stuk voller moeten worden om te scoren op een stage als de Olympia of de Arnold classic..
Dacht even dat jij W. was.
 
Nee, ben gewoon een volger . en meld af en toe wat ik er van vind, tis gewoon knap wat W neerzet , je moet er een hoop voor doen en laten .

Als je stats kloppen ben je anders ook best een big dude XD
 
Wie van de twee?

Het is zo onduidelijk wat 'çlassic' nou is en het lijkt ook voortdurend te veranderen. Als classic verwijst naar de jaren 1965-1983 (van Larry Scott t/m Samir Bannout), heb je bodybuilders die waarschijnlijk dezelfde PED's namen, ongeveer hetzelfde schoonheidsideaal nastreefden, vergelijkbaar trainden en er toch behoorlijk verschillend uitzagen, bv. de drie trainingspartners Arnold, Frank en Franco. Logan heeft een frame enigszins vergelijkbaar met dat van Zane en Wesley lijkt meer op Arnold.
sorrie voor mijn onduidelijke post maar ik bedoel Logan en dan bedoel ik met name zijn midsection.
 
Back
Naar boven