XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Schwartzeneggertje de grote heeft een breed middel en smalle schouders, maar met toegevoegde spieren was hij ongelofelijk esthetisch. Larry Scott idem.
Ik heb een breder middel. Misschien wordt het toch nog wat.
 
Ik heb een breder middel. Misschien wordt het toch nog wat.
Op de tv (in elegant zittende kleding) viel dat niet op bij jou, Arnold vond ik er daarentegen vaak lomp uitzien in kleding.
 
Wel bijzonder dat er na de Olympia nog geen post is geplaatst in dit topic.
Wat vonden jullie van zijn optreden tijdens de Olympia en zijn 11e plaatsing?
 
Hij heeft zeker goede progressie gemaakt maar zijn look is gewoon niet wat ze zoeken I guess. Plus wellicht moet hij een coach overwegen.
 
Hij heeft zeker goede progressie gemaakt maar zijn look is gewoon niet wat ze zoeken I guess. Plus wellicht moet hij een coach overwegen.

Ik denk dat iemand als Patrick Tuor van hem echt een monster zou kunnen maken. Iedereen die met hem werkt maakt sicke progressie. Hopelijk is hij niet zo eigenwijs om geen coach te nemen. Zou zonde zijn.
 
Wel bijzonder dat er na de Olympia nog geen post is geplaatst in dit topic.
Wat vonden jullie van zijn optreden tijdens de Olympia en zijn 11e plaatsing?
Hij had zijn conditioning weer niet op orde, heel knap gezien zijn fantastische vorm de laatste weken voor de O. Maar toen was hij misschien weer te ver depleted, zijn armen leken toen relatief dun onder bepaalde hoeken. Tijdens de wedstrijd was dat weer beter, maar ten koste van de details.

Ik was zelf als bodybuilder actief rond 1980 en toen was die matige conditioning wel goed genoeg geweest in combinatie met die massa, maar zelfs in die tijd trok niemand zo´n belachelijk grote zwembroek aan, ook niet 10 jaar daarvoor. Hij eindigt 2 plaatsen achter Logan Franklin die hij dwarft. Ik vind dat hij in de top 3 hoort, maar de judges zijn nog niet zover. Zijn rug was nu veel beter maar hij moet gvd eens zwaar gaan squatten o.i.d. voor meer sweep in zijn vastus lateralis Dat forse middel vind ik zelf ok, te dun en je ziet er ook al gauw weer uit als een mietje, ook al heb je een verkeerde snor opgeplakt.
 
Zijn benen waren wel vooruit gegaan maar waarom die altijd maar zo'n rare poseerslip aantrekt die altijd veel te hoog zit.
 
Hij had zijn conditioning weer niet op orde, heel knap gezien zijn fantastische vorm de laatste weken voor de O. Maar toen was hij misschien weer te ver depleted, zijn armen leken toen relatief dun onder bepaalde hoeken. Tijdens de wedstrijd was dat weer beter, maar ten koste van de details.

Ik was zelf als bodybuilder actief rond 1980 en toen was die matige conditioning wel goed genoeg geweest in combinatie met die massa, maar zelfs in die tijd trok niemand zo´n belachelijk grote zwembroek aan, ook niet 10 jaar daarvoor. Hij eindigt 2 plaatsen achter Logan Franklin die hij dwarft. Ik vind dat hij in de top 3 hoort, maar de judges zijn nog niet zover. Zijn rug was nu veel beter maar hij moet gvd eens zwaar gaan squatten o.i.d. voor meer sweep in zijn vastus lateralis Dat forse middel vind ik zelf ok, te dun en je ziet er ook al gauw weer uit als een mietje, ook al heb je een verkeerde snor opgeplakt.
logan heeft een beter fysiek en dan bedoel ik vooral zijn middel en quadsweep.
 
Zijn benen waren wel vooruit gegaan maar waarom die altijd maar zo'n rare poseerslip aantrekt die altijd veel te hoog zit.
In het boekje van de federatie staat dat de poseerslip een bepaalde afmeting moet hebben. De poseerslip die Cbum etc aan hebben zijn volgens het boekje ook te klein, maar dat ziet de federatie door de vingers blijkbaar. Volgende show pakt Wesley ook een kleinere zei hij.
 
In het boekje van de federatie staat dat de poseerslip een bepaalde afmeting moet hebben. De poseerslip die Cbum etc aan hebben zijn volgens het boekje ook te klein, maar dat ziet de federatie door de vingers blijkbaar. Volgende show pakt Wesley ook een kleinere zei hij.
Dat weet ik verder niet maar viel me op dat die op al zijn shows een hogere poseerslip aan heeft en het doet hem geen goed vindt ik persoonlijk.

Voor de rest geen kritiek hoor vondt hem wel vooruitgegaan kwa benen vooral.
 
Dat weet ik verder niet maar viel me op dat die op al zijn shows een hogere poseerslip aan heeft en het doet hem geen goed vindt ik persoonlijk.

Voor de rest geen kritiek hoor vondt hem wel vooruitgegaan kwa benen vooral.
Van voren valt het wel mee met die benen, maar van opzij en van achter blijkt hij toch veel te missen t.o.v, zelfs die relatief miezerige Logan Franklin.
 
Bedoelde ook van voren ja, leken beter
Klopt. Op de Romanian Open vorig jaar was ie al flink verbeterd. Volgens mij gaf het zelf al toe dat z'n benen van achteren / hams nog wat tekort kwamen, naast z'n niet-goedzittende poseerslip en conditioning die niet op orde waren.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Toch zie je ook wel dat zijn waist t.o.v een Bumstead bijvoorbeeld best 'breed'. Ik vind het niet persé lelijk maar het is net waar ze naar op zoek zijn natuurlijk.
 
Back
Naar boven