- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen top 3 placing iig
Mist massa maar zit wel al aan zen weight-limit toch?Ook buiten de top 5. Hij mist nog massa voor een top placing.
Mist massa maar zit wel al aan zen weight-limit toch?
`Pakte zen pro card op de WBC, niet in classic maar in Bodybuilding -102kg, hij is geloof ik 178cm wat hem een weightcap geeft van 94kg, stel hij is langer en zit 1 klasse hoger mag hij 98kg wegen. Hij deed in 2019 al mee aan de luxemborg cup bodybuilding over 95kg. Hoeveel ruimte zou hij dan realistisch nog hebben om te bouwen?
Hij woog op de kracht fit cup geloof ik 101 of precies 102, ik stond achter hem bij wegen.`Pakte zen pro card op de WBC, niet in classic maar in Bodybuilding -102kg, hij is geloof ik 178cm wat hem een weightcap geeft van 94kg, stel hij is langer en zit 1 klasse hoger mag hij 98kg wegen. Hij deed in 2019 al mee aan de luxemborg cup bodybuilding over 95kg. Hoeveel ruimte zou hij dan realistisch nog hebben om te bouwen?
Ja precies ik dacht al dat hij toen die wedstrijd en de wbc gewoon net onder de 102 wasHij woog op de kracht fit cup geloof ik 101 of precies 102, ik stond achter hem bij wegen.
Adh van deze foto's zijn ze verbeterd ja, ze waren eerst minder 'vol' of 'rond'Als ik die fotos hier boven zie vraag ik me af wat hier de afgelopen dagen een paar keer genoemd is dat zijn benen misschien wat achter liepen of iets miste.
Mischien beoordeeld op verkeerde fotos want in mijn ogen zien ze er goed uit.
Wel grappig want z'n kuiten waren eerder voor m'n gevoel echt enorm altijd. Misschien dat 't zo leek omdat z'n benen toen achter liepen.Quads zijn inderdaad verbeterd, dat stond ook in het jury rapport. Alleen op zijn hamstrings en kuiten kreeg hij wat kritiek. Vooral dat z'n hamstrings niet droog genoeg of wat te vochtig waren als ik mij niet vergis.
posing routine waarschijnlijkben wel benieuwd waarom hij op zijn sokken schrijft
Weet ik ook niet, ze stinken welben wel benieuwd waarom hij op zijn sokken schrijft

Als ik die fotos hier boven zie vraag ik me af wat hier de afgelopen dagen een paar keer genoemd is dat zijn benen misschien wat achter liepen of iets miste.
Mischien beoordeeld op verkeerde fotos want in mijn ogen zien ze er goed uit.