XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Congrats Wesley, mooie zege en ook de nummer 2 van de Arnold classic vorige week verslagen. Fysiek nu was nog een stukje scherper.

Hoe heeft Siem het gedaan ?

`Pakte zen pro card op de WBC, niet in classic maar in Bodybuilding -102kg, hij is geloof ik 178cm wat hem een weightcap geeft van 94kg, stel hij is langer en zit 1 klasse hoger mag hij 98kg wegen. Hij deed in 2019 al mee aan de luxemborg cup bodybuilding over 95kg. Hoeveel ruimte zou hij dan realistisch nog hebben om te bouwen?

`Pakte zen pro card op de WBC, niet in classic maar in Bodybuilding -102kg, hij is geloof ik 178cm wat hem een weightcap geeft van 94kg, stel hij is langer en zit 1 klasse hoger mag hij 98kg wegen. Hij deed in 2019 al mee aan de luxemborg cup bodybuilding over 95kg. Hoeveel ruimte zou hij dan realistisch nog hebben om te bouwen?
Hij woog op de kracht fit cup geloof ik 101 of precies 102, ik stond achter hem bij wegen.

Siem 11e plek blijkbaar, ouch.
Wesley een perfect score.

20820C8A-1F9C-4DB0-BB7D-902A8DCFA6D5.jpeg

Is net gedeeld denk ik, voor de avond kon ik de scorecard nog niet vinden.

''1 day out & 2 days post-show. These are some of the many check-in pictures I send to my coach Stefan @bossofoutlaw every single day.
I can't tell you how much I appreciate his guidance, feedback and also simply.. the friendly support he has given me throughout this prep.

I used to coach myself the past few years and even though I got good results, they were obtained with a lot of mental stress and struggle also.
Having the right coach puts the mind to rest so much more. Bouncing ideas and feedback off each other is an important aspect of prep to me.

Having Stefan with me at the Arnold Classic UK also proved to be a huge help. With a few simple tweaks and tips he improved my posing and presentation within just a few minutes.
There are many more examples like this that even the the most elite athletes in bodybuilding can benefit from.
This is just the start of a great collaboration and we have much more to show the world of classic bodybuilding. Olympia, here we come!
👊🏻
''

1664945848016.png

Als ik die fotos hier boven zie vraag ik me af wat hier de afgelopen dagen een paar keer genoemd is dat zijn benen misschien wat achter liepen of iets miste.

Mischien beoordeeld op verkeerde fotos want in mijn ogen zien ze er goed uit.

Als ik die fotos hier boven zie vraag ik me af wat hier de afgelopen dagen een paar keer genoemd is dat zijn benen misschien wat achter liepen of iets miste.

Adh van deze foto's zijn ze verbeterd ja, ze waren eerst minder 'vol' of 'rond'

Laatst bewerkt:
Quads zijn inderdaad verbeterd, dat stond ook in het jury rapport. Alleen op zijn hamstrings en kuiten kreeg hij wat kritiek. Vooral dat z'n hamstrings niet droog genoeg of wat te vochtig waren als ik mij niet vergis.

Quads zijn inderdaad verbeterd, dat stond ook in het jury rapport. Alleen op zijn hamstrings en kuiten kreeg hij wat kritiek. Vooral dat z'n hamstrings niet droog genoeg of wat te vochtig waren als ik mij niet vergis.
Wel grappig want z'n kuiten waren eerder voor m'n gevoel echt enorm altijd. Misschien dat 't zo leek omdat z'n benen toen achter liepen.

Dat komt omdat er gasten in classic physique zitten met enorme benen of een betere quad sweep specifiek.
Mensen gaan dat een beetje als de standaard zien. Terwijl het discutabel is hoe belangrijk grote benen in classic zijn.
Nu zijn ze imo bij Wesley in verhouding. Op glutes en hams moet hij nog wel wat gainen voor meer definitie als hij nog wat droger wil staan.

Dat zal de grootste beperking zijn om top 5/6 te halen op de Olympia, qua upperbody is hij on par.

Hieronder de competitie (Urs, Cbum en Ruff diesel), zoals je ziet hebben die allemaal goed ontwikkelde benen.

1.png

Terug
Naar boven