- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is langer als mij dus eerder 1.87 meende ik.
Jij bent gekrompen ouweHij is langer als mij dus eerder 1.87 meende ik.
Edit
6'3 ~1.88 volgens google.
wat denk je van die bos krullen van Wesley6'2'' is 1m88, 6'3'' 1m90,5.Hij is langer als mij dus eerder 1.87 meende ik.
Edit
6'3 ~1.88 volgens google.
Yes i know, google is het niet helemaal eens met de lengte maar het zal er ergens tussen in zitten
Ik vond z'n andere poses en hele routine ook echt wel Classic. M.i. wel de closest to Arnold.
Het is geen wedstrijd om op 'arnold' te lijken anders was die ondertussen wel mr O idd.Ik vond z'n andere poses en hele routine ook echt wel Classic. M.i. wel de closest to Arnold.
Hooguit dat ie even Most Muscular deed was niet echt classic.
En beredeneer nu eens 1 stap verder.Het is geen wedstrijd om op 'arnold' te lijken anders was die ondertussen wel mr O idd.

Enlighten me.
Die in deze tijd nooit gewonnen had, classic physique verwijst naar dat tijdperk en ervoor Arnold was niet enige bodybuilder toen.Arnold is toch wel de bekendste en succesvolste bodybuilder uit de tijd waar de klasse "Classic Physique" op gebaseerd is. Dat bedoelt Bert denk ik te zeggen.
Nee dat gaat zeker nooit gebeuren inderdaad. Denk wel dat als hij zijn gewichtslimiet helemaal uitmelkt en net zo cripsy komt als Michael Daboul hij wel hoger kan plaatsen, Mr O wordt hij nooit.Die in deze tijd nooit gewonnen had, classic physique verwijst naar dat tijdperk en ervoor Arnold was niet enige bodybuilder toen.
Hoe dan ook wesley gaat nooit de O winnen.
Ik herhaal nog wel een keer dat die een super fysiek heeft voordat iedereen denkt dat ik een hater ben :')Nee dat gaat zeker nooit gebeuren inderdaad. Denk wel dat als hij zijn gewichtslimiet helemaal uitmelkt en net zo cripsy komt als Michael Daboul hij wel hoger kan plaatsen, Mr O wordt hij nooit.
Ik herhaal nog wel een keer dat die een super fysiek heeft voordat iedereen denkt dat ik een hater ben :')
Als die z'n benen 'ronder' weet te krijgen en droger in het algemeen idd kan die hoger scoren. Vindt zn benen persoonlijk te 'klein'
Dit bedoel ik ook eigenlijkDenk niet dat zijn benen te klein zijn, maar eerder de genetische vorm van zijn quad is niet helemaal optimaal. Te weinig outer sweep