MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

110kg droog op 182cm is natuurlijk Monster
edit: hij is 189cm

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik vond z'n andere poses en hele routine ook echt wel Classic. M.i. wel de closest to Arnold.

Hooguit dat ie even Most Muscular deed was niet echt classic.
Het is geen wedstrijd om op 'arnold' te lijken anders was die ondertussen wel mr O idd.

Arnold is toch wel de bekendste en succesvolste bodybuilder uit de tijd waar de klasse "Classic Physique" op gebaseerd is. Dat bedoelt Bert denk ik te zeggen.

Arnold is toch wel de bekendste en succesvolste bodybuilder uit de tijd waar de klasse "Classic Physique" op gebaseerd is. Dat bedoelt Bert denk ik te zeggen.
Die in deze tijd nooit gewonnen had, classic physique verwijst naar dat tijdperk en ervoor Arnold was niet enige bodybuilder toen.

Hoe dan ook wesley gaat nooit de O winnen.

Die in deze tijd nooit gewonnen had, classic physique verwijst naar dat tijdperk en ervoor Arnold was niet enige bodybuilder toen.

Hoe dan ook wesley gaat nooit de O winnen.
Nee dat gaat zeker nooit gebeuren inderdaad. Denk wel dat als hij zijn gewichtslimiet helemaal uitmelkt en net zo cripsy komt als Michael Daboul hij wel hoger kan plaatsen, Mr O wordt hij nooit.

Nee dat gaat zeker nooit gebeuren inderdaad. Denk wel dat als hij zijn gewichtslimiet helemaal uitmelkt en net zo cripsy komt als Michael Daboul hij wel hoger kan plaatsen, Mr O wordt hij nooit.
Ik herhaal nog wel een keer dat die een super fysiek heeft voordat iedereen denkt dat ik een hater ben :')

Als die z'n benen 'ronder' weet te krijgen en droger in het algemeen idd kan die hoger scoren. Vindt zn benen persoonlijk te 'klein'

Met huidige competitie is Mr. O inderdaad bijna onhaalbaar.
First callout is waar hij eerst voor gaat, dat moet zeker mogelijk zijn.

Competitor list voor zaterdag in Frankrijk.
Craig Morton ook wel grote naam en kanshebber voor top 3.

c list.png

Vind zijn laatste video 's echt top.
Zijn conditie, maar ook zijn reactie op de afgelopen derde plek at Arnolds.

Of zijn benen te klein zijn voor classic, ik vind van niet.
(vroeger had alleen Tom Platz benen zoals nu )

Ik herhaal nog wel een keer dat die een super fysiek heeft voordat iedereen denkt dat ik een hater ben :')

Als die z'n benen 'ronder' weet te krijgen en droger in het algemeen idd kan die hoger scoren. Vindt zn benen persoonlijk te 'klein'

Denk niet dat zijn benen te klein zijn, maar eerder de genetische vorm van zijn quad is niet helemaal optimaal. Te weinig outer sweep

Terug
Naar boven