AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Pre- Judging net achter de rug naar wat ik begrijp. Spannend. Zou het heel tof vinden als ie top drie pakt

Volgens mij gaat het tussen Michael Daboul en Wesley om 1e plek, in ieder geval zij stonden continu in het midden en werden steeds vergeleken.

Op deze page de solo posing routine van allebei in HQ: https://www.instagram.com/vkallbergphoto/

Wesley staat wel minder droog en hamstrings/glutes zijn nog steeds zijn zwakste deel, maar meer massa op upperbody en een stuk wijder.
Zal er dus geheel aan liggen waar de jury voor kiest.

Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat het tussen Michael Daboul en Wesley om 1e plek, in ieder geval zij stonden continu in het midden en werden steeds vergeleken.

Op deze page de solo posing routine van allebei in HQ: https://www.instagram.com/vkallbergphoto/

Wesley staat wel minder droog en hamstrings/glutes zijn nog steeds zijn zwakste deel, maar meer massa op upperbody en een stuk wijder.
Vind Wesley erg goed geworden. Helemaal mijn idee van hoe een classic physique eruit moet zien.

Goeie link.

Hij staat inderdaad een stuk minder droog.
Grappig hoe dat werkt; heb em nog nooit zo erg met een skullface zien lopen als de afgelopen week. Is dus niet persé een garantie voor overall dryness. Wellicht doet hij het ook rustig aan met diuretica. Verstandig.

Schouders en armen sterk zeg. Wreed.

*edit. Mooie update https://www.instagram.com/reel/Ci8AApfDw8h/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Giuseppe blijkbaar ook in de race voor top 3.
Wel een compleet fysiek met mooie flow maar door de lengte moeilijk te vergelijken met een fysiek als Wesley.

Damn, massief inderdaad..

Wesley is 3e geworden.

Jammer, zullen hij en z’n coach toch niet helemaal tevreden mee zijn. Grote kans dat ie volgende keer droger komt (maar minder vol).

Laatst bewerkt:
Volgende week staat hij in Frankrijk naast Siem Goossens op een pro wedstrijd

Brandon Harding doet die show volgens mij ook. Hoe dan ook wel een show van een ander kaliber.
Hij zou daar gewoon moeten winnen. Qua massa loopt hij daar voor op de competitie.

Wel wat rustiger aan doen met laden zodat de achterkant er wat droger bij staat.
Conditionering in de hams/glutes was waarom hij 3e plaatste volgens hoofd vd jury, aldus Wesley.

Hij is echt massive en een goed fysiek maar ik vindt zn fysiek niet pleasing en ook niet classic. Niks persoonlijks tegen wesley of iets maar het is niet de look die ze willen.

Hij is echt massive en een goed fysiek maar ik vindt zn fysiek niet pleasing en ook niet classic. Niks persoonlijks tegen wesley of iets maar het is niet de look die ze willen.
Is z'n waist helaas, zijn borst vind ik wel mooi.

Hij heeft een super fysiek het is ook geen haat maar ik blijf me storen aan de manier hoe hoog die z'n poseerslip heeft zitten etc bij z'n middel.
Dat is voor de klassieke look, mijn opa trok zn broek altijd op tot onder zn oksels.

Maar ff serieus: ik vind zn look en posing wel classic, alleen zn waist heeft ie inderdaad niet mee.

Is z'n waist helaas, zijn borst vind ik wel mooi.

als je dit ziet niet nee. voor classic
96e9b531-94ea-494b-b6d5-7c8825768b60-png.png

Classic is zo'n klasse waar er niet echt een richtlijn is voor wat de jury zoekt volgens mij. Alles dat niet Chris bumstead is moet gewoon wat geluk hebben. Te zien aan 't feit dat George Peterson de Classic Olympia heeft gewonnen.

Classic is zo'n klasse waar er niet echt een richtlijn is voor wat de jury zoekt volgens mij. Alles dat niet Chris bumstead is moet gewoon wat geluk hebben. Te zien aan 't feit dat George Peterson de Classic Olympia heeft gewonnen.
Je bedoeld de arnold classic neem ik aan :p

Uiteindelijk is er geen formule die bepaald of je classic bent of niet. Dus alleen breedte van iemands middel is niet bepalend. Daarbij is zijn middel niet breder dan die van Arnold destijds (en V taper zelfs beter).

Mening onder de fans is dat hij wel classic is. Daarbij gaat het om de gehele presentatie (classic poses, vacuums).

Terug
Naar boven