Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Had Wesley ooit een DBB accountje?
Ja ik heb toevallig vd week zijn hele log doorgespit, heel grappig om terug te lezen. Vooral de mensen die zeiden dat het niets zou worden🤪

Ja ik heb toevallig vd week zijn hele log doorgespit, heel grappig om terug te lezen. Vooral de mensen die zeiden dat het niets zou worden🤪

Classic DBB, een permban had het afgemaakt :o

:rolleyes: Echt tof om te zien hoe hij nu overal in da picture staat. En hij is een hele goede vertegenwoordiger van het bodybuilding. Daar mogen we blij mee zijn. :thumb:

Jammer van de mindere belichting op het podium. Allen lijken minder indrukwekkend dan vorige week.

Had Wesley ooit een DBB accountje?
Ja, maar werd naar eigen zeggen weggepest.

781.gif

Ja, maar weggepest op een internetforum? Dan kom je niet echt over als een mentaal sterke killer.

Ja, maar werd naar eigen zeggen weggepest.

781.gif

Zou grappig zijn geweest als hij als actief lid in topics zoals het Hanenhok daarnaast ook grote pro shows zou winnen. Maar helaas te weinig personality daarvoor.

Daar hebben wij genoeg van. Maar helaas dan weer niet die Arnold genetics

Ja, maar weggepest op een internetforum? Dan kom je niet echt over als een mentaal sterke killer.
Bullshit...of die is weggepest zou ik niet weten maar veel van de gasten die hier op het forum zitten/zaten zijn ook van het niveau Tokkie en daarnaast zijn er veel betweters met een verstoord zelfbeeld die het lastig maken voor hen die hier komen uit liefde voor de sport en die het willen delen met anderen.

Maar volgens mij is zijn talent toen der tijd opgevallen en sloeg hij hiermee al af richting pro want hij is hierna heel hard gegaan.

Het resultaat spreekt voor zich...

• Like
Waarderingen: 6am
of die is weggepest zou ik niet weten
Dat heeft hij zelf gezegd.
veel van de gasten die hier op het forum zitten/zaten zijn ook van het niveau Tokkie
Weggepest door Tokkies. 't Is nog erger dan ik dacht.
daarnaast zijn erveel betweters met een verstoord zelfbeeld di het lastig maken voor hen die hier komen uit liefde voor de sport en die het willen delen met anderen.
Het is maar een internetforum... Y'all tripping. It's not that serious.

Terug
Naar boven