MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Dat is dan tegen de regels van dbb in!

De boef
banning super mario GIF

• Heart
Waarderingen: AK

Zodra Cbum stopt ligt de weg voor hem open.. zal ook de druk wel voelen. Misschien perst hij dit jaar zijn laatste win eruit en gaat dan met pensioen.

Durf te zeggen dat Wesley wel harder werkt. Meer shows, consistenter met voeding en training ook in offseason terwijl hij ondertussen al 2 kinderen heeft.
Minder gezondsheidsproblemen en blessures.. Kwestie van tijd dus dat hij hem voorbij gaat als deze stijgende lijn doorzet.
Alle anderen staan vast op dezelfde placing of zijn gedaald. Verder geen nieuwkomers die een bedreiging zijn voor de top 3.

Die lijken niet heel erg ontwikkeld. Tonen vlak.
Maar misschien is dit beter dan dikke abs, als je taille niet extreem smal is.
Als je abs 3x per week zwaar traint en prikkelt kunnen je blokken dan dikker en zichtbaar worden, ik krijg pas blokken als ik echt mega droog sta namelijk

Wat een gejank weer over het wel of niet kuren.
Die jongen doet het hartstikke goed en doet alles voor zijn sport. Respect dit is hartstikke mooi dat hij zover is gekomen ongeacht hoeveel hij kuurt.

Wat een gejank weer over het wel of niet kuren.
Die jongen doet het hartstikke goed en doet alles voor zijn sport. Respect dit is hartstikke mooi dat hij zover is gekomen ongeacht hoeveel hij kuurt.
Eens, verder ook niet relevant. Iedereen kuurt. En Wesley is iemand die alles daarbuiten zo strikt mogelijk doet..

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er een verschil is tussen zeggen dat je naturel bent en echt naturel zijn.

Snap ik, alleen wat ik bedoelde te zeggen is dat Ronnie Coleman het enige mens op aarde is waarvan je dat zou kunnen geloven. Hij is gewoon van een andere planeet.

Bonac was ook gewoon naturel bij zijn eerste wedstrijden in Nederland.
Of hij naturel zijn pro-card heeft gehaald weet ik niet.

Maar vind dat allerminst belangrijk. Iedereen moet dat maar voor zichzelf beslissen.
En als mensen claimen dat ze naturel zijn en het in werkelijkheid niet zijn dan zullen ze daar hun redenen voor hebben denk ik dan maar.
Zo kunnen militairen, politie, ambulance, brandweer en medisch personeel niet openlijk verkondigen dat ze ondersteuning gebruiken. Dat kan gewoon je baan kosten.
En hier met een pseudo naam kan dat wel en of men dan ook eerlijk is is wederom aan diegene zelf.

Terug
Naar boven