Ik kan bevestigen dat voordat hij volwassen was hij al niet meer natty meer was.
Jammer dat hij daar over liegt dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan bevestigen dat voordat hij volwassen was hij al niet meer natty meer was.
Dat is dan tegen de regels van dbb in!Ik kan bevestigen dat voordat hij volwassen was hij al niet meer natty meer was.
Jij bent een boef
Dromen mag altijd
Ronnie Coleman is zo luidt het verhaal ook natty pro gewordenOp zijn 20e naar eigen zeggen nog wel, volgens deze post.
Wat vind je verkeerd aan z’n abs?Ik vind Wesley (al HEEL lang) de beste classic BBer, maar hij heeft wat meer massa op zijn benen nodig en wat is er in hemelsnaam met zijn abs aan de hand.
Die lijken niet heel erg ontwikkeld. Tonen vlak.
Erg ondiep en de middelste wijken.
Als je abs 3x per week zwaar traint en prikkelt kunnen je blokken dan dikker en zichtbaar worden, ik krijg pas blokken als ik echt mega droog sta namelijkDie lijken niet heel erg ontwikkeld. Tonen vlak.
Maar misschien is dit beter dan dikke abs, als je taille niet extreem smal is.
Ronnie Coleman is zo luidt het verhaal ook natty pro geworden
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er een verschil is tussen zeggen dat je naturel bent en echt naturel zijn.Ronnie Coleman is ook wel van een iets andere orde dan os Wesley.
Eens, verder ook niet relevant. Iedereen kuurt. En Wesley is iemand die alles daarbuiten zo strikt mogelijk doet..Wat een gejank weer over het wel of niet kuren.
Die jongen doet het hartstikke goed en doet alles voor zijn sport. Respect dit is hartstikke mooi dat hij zover is gekomen ongeacht hoeveel hij kuurt.
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er een verschil is tussen zeggen dat je naturel bent en echt naturel zijn.
Wat boeit het?Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat er een verschil is tussen zeggen dat je naturel bent en echt naturel zijn.