Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Puur uit nieuwsgierigheid, wat zou die volgens jou dan gebruiken in een blast? 500mg test?
Haha welnee als hij dat zegt is ie een bolle pinokkio. Daar heeft ie zeker t afgelopen 1.5 jaar wel wat naast gezet. Maar dan nog kan het best dat ie redelijk aan de onderkant qua gebruik zit. Helaas zullen we t waarschijnlijk nooit weten.

Nee man dat denk je maar wesley gebruikt echt minimale dosering. Haarlijn zegt niks kan bij kuurtje van pas maanden al gebeuren. Hij heeft zieke elite genetisch aanleg kijk naar zijn vader en fysiek toen hij al super jong was naturel

Laatst in een podcast was hij daar redelijk open over. Hij gebruikt max 2 gram op de piek (dat zijn alle compounds bij elkaar). En nagenoeg geen orals. In off season minder. Zei dat hij wel eens meer gebruikt heeft maar dat dit zijn fysiek niet ten goede kwam.

Haarlijn zegt niet zoveel, hij gebruikt dutasteride/finasteride etc.

Laatst in een podcast was hij daar redelijk open over. Hij gebruikt max 2 gram op de piek (dat zijn alle compounds bij elkaar). En nagenoeg geen orals. In off season minder. Zei dat hij wel eens meer gebruikt heeft maar dat dit zijn fysiek niet ten goede kwam.

Wesley heeft een haarimplantaat.

Ja ik geloof dit wel.

Mooi die “hoeveel gebruikt iemand” discussie. Who cares. Hij is nummer één geworden. Super gedaan toch. Waarom niet gewoon juichen voor zijn prestatie. Ikke nie snappe nie.
Omdat aas net zo verwezen is met de sport als 'Hoeveel gram pure chocola doe jij door je brinta?'

Hier met het complimentje van Arold. Imo had Wesley gewoon moeten zeggen: Nee ze zeggen juist altijd dat ik op jou lijk. Maargoed, leuk om te zien.

• Like
Waarderingen: 6am
Wat een prestatie! Ik denk wel de beste prestatie van een Nederlandse bodybuilder ooit. Hij staat nu echt aan de top en maakt serieuze kans de Olympia te winnen komende jaren.

Een unieke prestatie in classic maar de Arnold winnen bij de open vind ik toch wel iets meer impressive. Het feit dat hij overal 4e/5e werd geschat maakt het wel extra dik.

Een terugtrekkende haarlijn is niet echt een graadmeter van of iemand veel gear gebruikt of niet. Op 200mg masteron raakt mijn doucheputje elke keer verstopt als ik mijn haar was, lijkt net alsof ik aan de chemo zit.

Desalniettemin zijn al die gasten inderdaad grootgebruikers… Nu tijdens een prep zal het waarschijnlijk wel mee vallen, om ripped te worden heb je niet zo heel veel gear nodig, maar die hoeveelheden lean muscle mass die die gasten met zich meedragen is natuurlijk wel een resultaat van jarenlang helemaal loesoe gaan.
Prep is juist waar vaak de doseringen omhoog schieten lol.

Dat valt wel mee. Meestal worden er wel wat orals toegevoegd maar om massa te behouden is minder nodig dan nieuwe lean tissue aanzetten.

Dit inderdaad. In een prep gaat niemand bijvoorbeeld 2000mg test zetten terwijl dit off season wel een beetje de basis is voor velen.

Dat valt wel mee. Meestal worden er wel wat orals toegevoegd maar om massa te behouden is minder nodig dan nieuwe lean tissue aanzetten.
Jouw ex coach zat op 1650 total aan gear zonder orals voor de siggi's (volgens zijn eigen post).

Is toch aardig wat :')

Terug
Naar boven