Fitness Seller

Wettelijk verbod varkensvlees ivm acne

Ik verbaas me over het feit dat jij jezelf waarschijnlijk grappig vindt.

Ga maar googlen als je me niet gelooft. Je kon toch zo goed logisch nadenken en logisch redeneren. Waarom zou je in een woestijn waar haast niks te vinden is geen stront gebruiken, blijkbaar ben jij te dom.

Ga maar googlen als je me niet gelooft. Je kon toch zo goed logisch nadenken en logisch redeneren. Waarom zou je in een woestijn waar haast niks te vinden is geen stront gebruiken, blijkbaar ben jij te dom.

Pleur jij nou maar lekker op naar het foto's-gedeelte, kun je je buttbuddy van 45kg verdedigen!

Ban TeamSjonnie

Jij bent volgens mij de eerste die hier het woord woestijn gebruikt.

je bent wat je eet! wat eet een varken ? ....... ?
= hoe kan zijn vlees dan gezond zijn !

pics?

Mijn vader heeft al heel zijn leven een slagerij en ik zal je één ding zeggen, toen hij dit las zei hij meteen 'bullshit'

Mijn vader heeft al heel zijn leven een slagerij en ik zal je één ding zeggen, toen hij dit las zei hij meteen 'bullshit'

Ja maar hoe dom is het ook om je eigen vleesproductie als slecht af te stempelen.
Met alle respect, jouw vader heeft ongetwijfeld kennis op dit gebied. Objectief is het in mijn ogen niet.

Terug
Naar boven