TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Geloof je me niet ofzow. Jij bent dommer dan ik dacht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof je me niet ofzow. Jij bent dommer dan ik dacht.
Ik verbaas me over het feit dat jij jezelf waarschijnlijk grappig vindt.
Ga maar googlen als je me niet gelooft. Je kon toch zo goed logisch nadenken en logisch redeneren. Waarom zou je in een woestijn waar haast niks te vinden is geen stront gebruiken, blijkbaar ben jij te dom.
Pleur jij nou maar lekker op naar het foto's-gedeelte, kun je je buttbuddy van 45kg verdedigen!
Ga maar googlen als je me niet gelooft. Je kon toch zo goed logisch nadenken en logisch redeneren. Waarom zou je in een woestijn waar haast niks te vinden is geen stront gebruiken, blijkbaar ben jij te dom.
Hier kindertjes, ik ga ff naar mijn vriendin toe, kunnen jullie ondertussen even afkoelen.
http://susieofarabia.wordpress.com/2010/12/06/camel-dung/

Haha, heb je een afspraak met je opblaaspop gemaakt? xD
Stakker![]()
Ga jij nou maat een vriendin zoeken. Ben net terug van nken btw.
Mijn vader heeft al heel zijn leven een slagerij en ik zal je één ding zeggen, toen hij dit las zei hij meteen 'bullshit'

Mijn vader heeft al heel zijn leven een slagerij en ik zal je één ding zeggen, toen hij dit las zei hij meteen 'bullshit'
Ik eet gewoon zo nu en dan nog een lekker hapje varkensvlees, I just don't give a shit.
Waarom meteen weer dingen gaan verbieden. Diegene die het niet willen eten die eten het niet...diegene die het wel willen eten, die eten het wel. Klaar.

Ja maar hoe dom is het ook om je eigen vleesproductie als slecht af te stempelen.
Met alle respect, jouw vader heeft ongetwijfeld kennis op dit gebied. Objectief is het in mijn ogen niet.