MuscleMeat

Wettelijk verbod varkensvlees ivm acne

Brood beleg kipfilet is idd wat ongezonder. Het is namelijk processed meat en zit vol met sodium en andere stoffen. Wat beter is kipfilet kopen en dan zelf bereiden.

Maar wat dit voor onzin over varkensvlees is? Zou verboden moeten worden? Is ongezond? Wat een bullshit

neem ik nog even een varkenshaasje zo..

Kunnen we acne niet wettelijk verbieden ?

Of een moslim die denkt dat alle moslims 'vroom' leven. Hahaha de meeste moslims in NL hebben nog meer scheit aan drank en drugs dan de gemiddelde NL'er.

Kipfilet beleg is een worst. Ei is goed. Pistolet is crap carb bron.

maarja, het is maar gewoon als extraatje naast mijn bakken met rijst en echte kip met broccoli.
Op sommige dagen heb ik een extra honger en eet ik redelijk gezonde maar met name lekkere dingen.

Hoi allemaal

je hoort steeds meer dat varkensvlees ECHT slecht is, je wordt er vaker ziek is aangetoond in wetenschappelijke onderzoeken en ook steeds duidelijker wordt het dat varkensvlees acné en puisten veroorzaakt.

Mij persoonlijk is de ervaring om te stoppen met varkensvlees goed bevallen ik ben sterker geworden en gelukkig van die nare puspuisten en rimpels af.

Als je dat zo leest schrik je echt wel even. Vooral dat van die slijmsubstanties is ook voor sporters geen pretje.

Stelling:varkensvlees moet door de nieuwe regering zo snel mogelijk verboden worden; het zou zelfs één van de speerpunten van het nieuwe regeringsbeleid moeten worden

Graag een goede discussie met sterke en vergeet de zwakke argumenten over varkensvleesconsumptie njiet!

:)

Door wie is het onderzoek gedaan? En hoe betrouwbaar is het?

Dat moslims geen varkensvlees eten is vrij logisch. Oorsprong van islam is in warme droge landen. Varkens eten dode troep en rollen in de tyfuszooi daar en dat in combinatie met de zon = niet zo best lijkt me puur uit logica.

Daarbij is rund, lam en verse vis ook gewoon veel lekkerder.

Dat moslims geen varkensvlees eten is vrij logisch. Oorsprong van islam is in warme droge landen. Varkens eten dode troep en rollen in de tyfuszooi daar en dat in combinatie met de zon = niet zo best lijkt me puur uit logica.

Fout, dat moslims geen varkens eten is gewoon overgenomen uit Bijbelse boeken.
In Leviticus, Deuteronomium en Jesaja word erover gesproken.

:roflol:

Lol, grappig toch hoe mensen hier dingen uit de duim zeggen en het maar als ''logica'' bestempelen.
Dat moslims geen alcohol drinken is zeker vanwege de uitdroging, omdat het zo warm is in die landen?? stelletje r**ards :roflol:

Lol, grappig toch hoe mensen hier dingen uit de duim zeggen en het maar als ''logica'' bestempelen.
Dat moslims geen alcohol drinken is zeker vanwege de uitdroging, omdat het zo warm is in die landen?? stelletje r**ards :roflol:

Ga eens naar zo'n land toe en kijk hoe varkens daar leven en eruit zien. Ik zuig het niet uit me duim, heb het zelf van een slachter daar gehoord.

Haha die stomme moslims proberen steeds harder ons te indoctrineren met die zielige berberse praatjes van ze, ga toch eens een studie volgen, een baan nemen en wat toevoegen aan de maatschappij i.p.v. alles af te lopen zeiken en dat onzin boek aan te smeren..

Ga eens naar zo'n land toe en kijk hoe varkens daar leven en eruit zien. Ik zuig het niet uit me duim, heb het zelf van een slachter daar gehoord.

Daar gebruiken ze kamelenstront om te bakken en stront ipv bakstenen. Ga daar maar eens heen, kun je zelf zien.

Laat ik me broodje cha sieuw volgende keer staan

Daar gebruiken ze kamelenstront om te bakken en stront ipv bakstenen. Ga daar maar eens heen, kun je zelf zien.

Donder op joh staatsmongool.

Hier rollen ze toch ook in de troep, eten afval en eigen stront...

Ja en ze staan in een stuk veld waar het 50 graden in de zon is en alles wat ze eten binnen de kortste keren bedorven is?
Ik verzin het niet, het varkensvlees is daar gewoon mindere kwaliteit.
Ik ben trouwens ook geen moslim als je dat dacht.

Terug
Naar boven