Fatman
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Pffff ja en bier en t**ten zeker ook. Laten we gelijk even allemaal onze ballen op sterk water zetten.
Kipfilet beleg is een worst. Ei is goed. Pistolet is crap carb bron.
Hoi allemaal
je hoort steeds meer dat varkensvlees ECHT slecht is, je wordt er vaker ziek is aangetoond in wetenschappelijke onderzoeken en ook steeds duidelijker wordt het dat varkensvlees acné en puisten veroorzaakt.
Mij persoonlijk is de ervaring om te stoppen met varkensvlees goed bevallen ik ben sterker geworden en gelukkig van die nare puspuisten en rimpels af.
Als je dat zo leest schrik je echt wel even. Vooral dat van die slijmsubstanties is ook voor sporters geen pretje.
Stelling:varkensvlees moet door de nieuwe regering zo snel mogelijk verboden worden; het zou zelfs één van de speerpunten van het nieuwe regeringsbeleid moeten worden
Graag een goede discussie met sterke en vergeet de zwakke argumenten over varkensvleesconsumptie njiet!
![]()
Dat moslims geen varkensvlees eten is vrij logisch. Oorsprong van islam is in warme droge landen. Varkens eten dode troep en rollen in de tyfuszooi daar en dat in combinatie met de zon = niet zo best lijkt me puur uit logica.
Daarbij is rund, lam en verse vis ook gewoon veel lekkerder.
Dat moslims geen varkensvlees eten is vrij logisch. Oorsprong van islam is in warme droge landen. Varkens eten dode troep en rollen in de tyfuszooi daar en dat in combinatie met de zon = niet zo best lijkt me puur uit logica.
Daarbij is rund, lam en verse vis ook gewoon veel lekkerder.

Fout, dat moslims geen varkens eten is gewoon overgenomen uit Bijbelse boeken.
In Leviticus, Deuteronomium en Jesaja word erover gesproken.
Fout, dat moslims geen varkens eten is gewoon overgenomen uit Bijbelse boeken.
In Leviticus, Deuteronomium en Jesaja word erover gesproken.

Lol, grappig toch hoe mensen hier dingen uit de duim zeggen en het maar als ''logica'' bestempelen.
Dat moslims geen alcohol drinken is zeker vanwege de uitdroging, omdat het zo warm is in die landen?? stelletje r**ards![]()
Ga eens naar zo'n land toe en kijk hoe varkens daar leven en eruit zien. Ik zuig het niet uit me duim, heb het zelf van een slachter daar gehoord.
Hier rollen ze toch ook in de troep, eten afval en eigen stront...

Ga eens naar zo'n land toe en kijk hoe varkens daar leven en eruit zien. Ik zuig het niet uit me duim, heb het zelf van een slachter daar gehoord.
Daar gebruiken ze kamelenstront om te bakken en stront ipv bakstenen. Ga daar maar eens heen, kun je zelf zien.
Hier rollen ze toch ook in de troep, eten afval en eigen stront...