AndroidHealthClinic

Wettelijk verbod varkensvlees ivm acne

Ja ik snap dat een bron vermelding normaal is maar voor een goede discussie is het beter als mensen zelf gaan nadenken en zelf bewijzen gaan vormen. Zelf medisch of wetenschappelijk aantonen dat varkensvlees idd rotzooi is.

Met een bron copypasten krijg je dezelfde onkritische indoctrinatie als sommige religieuzen. Lijkt me niet echt 'Nederlands'.

:roflol:!!!!!!

Waar haal je dat stukje tekst vandaan dan.

• Like
Waarderingen: kix
Ik ben een moslim maar eet gewoon varkens.

De koran is een goed boek maar je moet gewoon kunnen begrijpen wat het bedoelt. Er staat wel in dat je homo's moet haten, christenen honden zijn, joden het uischot zijn van de wereld en dat je geen varkensvlees moet eten, maar je moet begrijpen wat Allah bedoelt en niet alles letterlijk nemen.

Dus je moet slim zijn anders interpreteer je het verkeerd.

Dus je moet niemand haten en gewoon varkensvlees eten, dat heb ik geleerd als moslim.

Ik ben een moslim maar eet gewoon varkens.

De koran is een goed boek maar je moet gewoon kunnen begrijpen wat het bedoelt. Er staat wel in dat je homo's moet haten, christenen honden zijn, joden het uischot zijn van de wereld en dat je geen varkensvlees moet eten, maar je moet begrijpen wat Allah bedoelt en niet alles letterlijk nemen.

Dus je moet slim zijn anders interpreteer je het verkeerd.

Dus je moet niemand haten en gewoon varkensvlees eten, dat heb ik geleerd als moslim.

lol dan heb je er geen drol van begrepen..
wat een faal :banghead:

Ieder zijn ding.
Iemand afkraken om het geloof vind ik ronduit jammer!
Voot hierboven; zal toch eens opnieuw de koran erbij pakke als ik jou was..

Waarom meteen weer dingen gaan verbieden. Diegene die het niet willen eten die eten het niet...diegene die het wel willen eten, die eten het wel. Klaar.

Echt jongen, iedereen dom doen dat Koran gevaarlijk is enzow, de moderne koran is geloof van liefde. Denk je nou echt dat ik nu ga vechten op straat enzow, heb nu juist meer discipline, meer respect voor anderen en solidariteit enzow.

Hoi allemaal,

Stelling:varkensvlees moet door de nieuwe regering zo snel mogelijk verboden worden; het zou zelfs één van de speerpunten van het nieuwe regeringsbeleid moeten worden

Graag een goede discussie met sterke en vergeet de zwakke argumenten over varkensvleesconsumptie njiet!

:)

Hoi!

Ik vind het persoonlijk een k*tinstelling. Er is al genoeg verboden in nederland dat niet per definitie slecht is. Ik zou dat lijstje graag zo kort mogelijk houden. Als varkensvlees echt zo slecht is als die twijfelachtige bron van je aangeeft word je er inderdaad niet erg vrolijk van. Maar verbieden vind ik zo'n onzin. Ik kan trouwens weinig echt harde bewijzen vinden die je bron onderbouwen.

Stel het wordt bekend dat wat je zegt waar is zullen ongetwijfeld veel mensen stoppen met het eten van varkensvlees. Mensen die dat niet doen zijn zelf verantwoordelijk voor die keuze. Mensen moeten leren zichzelf te informeren over dingen.

Echt jongen, iedereen dom doen dat Koran gevaarlijk is enzow, de moderne koran is geloof van liefde. Denk je nou echt dat ik nu ga vechten op straat enzow, heb nu juist meer discipline, meer respect voor anderen en solidariteit enzow.

Vraag me dan af wat je hier van vindt ;): [Link niet meer beschikbaar]

TS is moslim?

Nog meer moslimpropaganda? Laatst ook al zoiets.

Onze voorouders draaien zich om in hun graf.

De regering moet zich met belangrijke zaken gaan bemoeien en niet over dit soort dingen vallen. Als dat zooitje in den haag gaat bepalen wat je al mag eten is het hek van de dam.

ik eet 99 van de 100 keer ook geen varken, maar als ik op visite ben en iemand zet het voor eet ik het wel op. Of héél erg soms als ik even ben uitgekeken op broodje gezond met kip neem ik een keer ham.

om je smaak goed te houden is het ook wel fijn om zo nu en dan af te wisselen.

Terug
Naar boven