MuscleMeat

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

Net mijn 5 sample packs geleverd gekregen :) Dus kan ze allemaal gaan proeven... (net zoals mijn workoutbuddies en een paar collega's)

Wil je dat in PM of hier? Net de chocolate geproefd, nog 14 te gaan.

Dit heb ik genoteerd voor de chocolate (gemengd met 250ml koude halfvolle melk): smaakt wel ok, niet overdreven uitgesproken chocolade, niet te zoet, is wel redelijk "dik" / schuimig, maar minder dik dan caseïne, lost zeer gemakkelijk op, hoefde niet na te spoelen met water, ligt niet op de maag

Daar ik een zoetekauw ben, begin ik eerst met de smaken waarvan ik denk dat ik ze wel lekker vind, cookies & cream en coco's worden de volgende. Niet verschieten als ik bij pistache "bah" zou zetten ofzo, is gewoon mijn persoonlijk smaak, ik lust ook geen pistachenoten...

Wil je dat in PM of hier? Net de chocolate geproefd, nog 14 te gaan.

Dit heb ik genoteerd voor de chocolate (gemengd met 250ml koude halfvolle melk): smaakt wel ok, niet overdreven uitgesproken chocolade, niet te zoet, is wel redelijk "dik" / schuimig, maar minder dik dan caseïne, lost zeer gemakkelijk op, hoefde niet na te spoelen met water, ligt niet op de maag

Daar ik een zoetekauw ben, begin ik eerst met de smaken waarvan ik denk dat ik ze wel lekker vind, cookies & cream en coco's worden de volgende. Niet verschieten als ik bij pistache "bah" zou zetten ofzo, is gewoon mijn persoonlijk smaak, ik lust ook geen pistachenoten...

ik lust ook geen pistache noten maar die pistache whey vind ik zeer lekker.

Als je echt een zoetekauw bent ben ik benieuwd welke smaken je bevallen. ik probeer altijd onze shakes niet mierzoet te maken en te sterk in smaak omdat dit vaak snel tegen gaat staan.

Ik vind vooral de heerlijk volle smaak goed. Komt waarschijnlijk omdat het vol zit met eiwit. Zo blijkt ook uit wetenschappelijk onderzoek.

Misschien moet het wat duidelijker op de pot: MEGA VERPAKKING: MET 15% MEER EIWIT

DAN WHEY PERFECTION VAN BODY EN FITSHOP!!!

Ik vind vooral de heerlijk volle smaak goed. Komt waarschijnlijk omdat het vol zit met eiwit. Zo blijkt ook uit wetenschappelijk onderzoek.

Misschien moet het wat duidelijker op de pot: MEGA VERPAKKING: MET 15% MEER EIWIT

DAN WHEY PERFECTION VAN BODY EN FITSHOP!!!
Chemisch analytisch getest! UNIVERSITY PROVEN.

kokossmaak vandaag :) die is echt lekker ! zeer lekker, schuimt absoluut niet, lost perfect op, lekkere stukjes kokos erin ook nog, mmmm deze wordt toch wel één van degene welke ik bestel in de toekomst

Laatst bewerkt:
kokossmaak vandaag :) die is echt lekker ! zeer lekker, schuimt absoluut niet, lost perfect op, lekkere stukjes kokos erin ook nog, mmmm deze wordt toch wel één van degene welke ik bestel in de toekomst

Is het even lekker als het eten van en bounty? :o

Rene, welke smaak is het MINST zoet? Misschien al gevraagd maar kon het niet terug vinden.

Goed om te horen, niet iedereen kan die kokosflakes waarderen maar ik vind het ook lekker dus die blijven erin :p

Is het even lekker als het eten van en bounty? :o

haha dat is toch niet te vergelijken, denk wel als je volle melk neemt

Rene, welke smaak is het MINST zoet? Misschien al gevraagd maar kon het niet terug vinden.

Dat is zeker de yoghurt framboos, maar die smaak zurig met een vleugje framboos. Daar moet je van houden.

Wauw de cuppucino is echt superrrrr lekker!

Volgende pot voor mij wordt pistache :cool:

is dat ook een smaak lekker voor in/met oats?

/of wat vinden jullie de lekkerste smaken met oats/yoghurt?

heb nu cappucino, ergggg lekker.. bijna opp.. dus kijken wat de volgende word

Laatst bewerkt:
De kokos & pistache zijn mijn favoriete smaken:p. Met oats ook erg lekker. Ik gooi er vaak nog snuf kaneel door en mix de kokos versie soms nog met een espressoshot (maak ze verder met water):D. Yum!
Met bambix trouwens ook lekker ipv oats:p!

bambix met vanile whey :lick:

Terug
Naar boven