XXL Nutrition

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Ik scheld niet graag maar TERING hé, wat is die vanille gruwelijk lekker !! :zuip: ... gevolgd door cappuccino
 
Ik scheld niet graag maar TERING hé, wat is die vanille gruwelijk lekker !! :zuip: ... gevolgd door cappuccino

Ik denk dat ik morgen ook maar weer vanille neem.. mijn appel is net op.
 
Ik heb de cocos en cappucino al gehad, welke next? Vanille maar? :D
 
Die vind ik juist de minste:) Te kunstmatige smaak. Bosvruchten is daarentegen super
 
ik gebruik momenteel Super Protein van Revolutions, wat smaak betreft is het net binnen te krijgen, en zelfs te houden:-) Ik lees hier op het forum heel veel goede kritiek over de smaak van Whey Delicious, maar is het qua ingredienten ook goed?
 
ik gebruik momenteel Super Protein van Revolutions, wat smaak betreft is het net binnen te krijgen, en zelfs te houden:-) Ik lees hier op het forum heel veel goede kritiek over de smaak van Whey Delicious, maar is het qua ingredienten ook goed?

Check het zelf ;)
 
Kijk naar de naam.....
 
Nog 1 vraagje, is deze whey ook geschikt om voor het slapengaan te drinken, of kan je dan beter die Nightprotein nemen?

ja night protein is natuurlijk speciaal gemaakt om voor het slapen gaan te nemen, een whey is daar niet echt geschikt voor.
 
Sample Pack besteld :)
Even alle smaken testen voor ik emmers van een bepaalde smaak ga kopen.
 
Perzik-Mango, mmm lekker! ;)
 
Ik had gister om 12:00 uur besteld en heb vandaag niks ontvangen :treuren:
Zal wel door die %&#$%& kerstdrukte komen :(

Ben veels te nieuwsgierig om die smaken te proberen :D
 
Vandaag men vriendin de delicious banaan laten proeven ze was er helemaal weg van het was zo op :)
 
Ik had gister om 12:00 uur besteld en heb vandaag niks ontvangen :treuren:
Zal wel door die %&#$%& kerstdrukte komen :(

Ben veels te nieuwsgierig om die smaken te proberen :D

ja bezorging is minder op het moment.. denk ook veel invallers.

Vandaag men vriendin de delicious banaan laten proeven ze was er helemaal weg van het was zo op :)

nou pas maar op. verstoppen die pot!
 
Ik was even een half uurtje weg en toen ik terug kwam stond het pakketje gewoon voor mn deur ???

Er is ook niet echt zuinig met de doos omgegaan. Maargoed, ben blij dat ik mn spullen binnen heb. Met een gratis XXL balpen :D
 
Ik was even een half uurtje weg en toen ik terug kwam stond het pakketje gewoon voor mn deur ???

Er is ook niet echt zuinig met de doos omgegaan. Maargoed, ben blij dat ik mn spullen binnen heb. Met een gratis XXL balpen :D

ja dat is minder handig.... hoe groter de doos hoe meer ze ermee gooien, helemaal in deze tijd veel vakantiewerkers.

succes met je supps! je had wel een sample hoop ik ? :D
 
Ik had een balpen er bij, geen sample. Alhoewel.. ik had 12 Whey Delicious sample zakjes in plaats van 11. Had namelijk 2x Chocola. Misschien dat dat de sample was? Alles lag namelijk los in de doos door elkaar.

Overigens smaakte die zeer goed! :D
 
Ik had een balpen er bij, geen sample. Alhoewel.. ik had 12 Whey Delicious sample zakjes in plaats van 11. Had namelijk 2x Chocola. Misschien dat dat de sample was? Alles lag namelijk los in de doos door elkaar.

Overigens smaakte die zeer goed! :D

jazeker dat was je sample! alleen raar dat ze je een whey sample hebben gegeven al bestel je een sample pack :D
 
Back
Naar boven