Fitness Seller

Review Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D

Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....

Zijn zeker topper...

Ik ben al bezig met nieuwe smaken voor volgend jaar.. even geen fruitsmaken meer die hebben we genoeg. Maar ik verklap even niets nog anders gaat weer een andere shop met ons idee aan de haal zoals steeds vaker gebeurt de laatste tijd.
Ik vind van Pure Whey (Performance) de pistache erg lekker. Misschien ook een idee.

Heb net een kilotje Delicious cappuchino smaak binnen gekregen en ik moet zeggen dat dit de lekkerste whey is die ik ooit heb gebruikt!
Had bosvruchten al geprobeerd en vond die ook erg goed, maar dit is duidelijk de koning der eiwit shakes! :bow:

Ik vind van Pure Whey (Performance) de pistache erg lekker. Misschien ook een idee.

thx.. we nemen die mee in de overweging

Heb net een kilotje Delicious cappuchino smaak binnen gekregen en ik moet zeggen dat dit de lekkerste whey is die ik ooit heb gebruikt! Had bosvruchten al geprobeerd en vond die ook erg goed, maar dit is duidelijk de koning der eiwit shakes! :bow:

Als je koude koffie drankjes lekker vind dat is cappuccino whey delicious echt een knaller! :thumbs:

ben echt kost beu van die merk .heb 300 euro aan sups uitgegeven en geen gram bijgekomen .glutamine van hun eigen merk trekt op niks,amino stack en whey .beter duurdere merken kopen die echt werken zo als nutrabilics en zo .l glutamine is al lang voorbij . peptides zijn beter want L glutamine word nie goe opgenome en ok niet alles .en wie controleerd dat ze goeie whey maken? micro cross filtratie en zo? hebbe ze deze aparaten ? .

ben echt kost beu van die merk .heb 300 euro aan sups uitgegeven en geen gram bijgekomen .glutamine van hun eigen merk trekt op niks,amino stack en whey .beter duurdere merken kopen die echt werken zo als nutrabilics en zo .l glutamine is al lang voorbij . peptides zijn beter want L glutamine word nie goe opgenome en ok niet alles .en wie controleerd dat ze goeie whey maken? micro cross filtratie en zo? hebbe ze deze aparaten ? .

Ten eerst leer een beetje typen. Ten 2e dit is geen klaag topic dit gaat over reviews

mijn god.... ga jij lekker voor de marketing van de USA merken dan.. blijkbaar ben je vatbaar voor marketing praatjes. mij goed.

:wave:

Waarom reageer jij dan alleen zo slecht?
Bij mij werkt het wel ;).

Ga dan ook vreten, Jezus Christus ! Sups werken niet echt als je niet genoeg kcal eet, of ze verkeerd gebruikt.

Iemand ervaring met de appel smaakt ?

Kzal ff een opsomming van de smaken geven die ik tot nu toe heb geproeft van lekker naar minder lekker gesorteerd.

Cappucino: Beste smaak ever van een whey. Heb me maar al te vaak betrapt 's avond nog eentje te drinken.

Choco: Echt een heerlijk romige choco smaak. Ook niet erg straf dus je word hem niet snal beu (heb er al meer dan 5kg van opgedronken en ik zie er nog altijd elke morgen naar uit)

Perzik-mango / Bosvruchten: Mijn favoriet om te mengen 's avond met magere kaas voor men tv.

Aardbei-banaan: Echt lekker. Tis vooral de banaan smaak dat een beetje dominant is maar echt een heerlijk romige smaak.

Cocos: Als je van bounty houd dan is dit de smaak to go. Zie me hem niet elke avond drinken maar hij is zeker niet vies. Vind de stukjes cocos echter wel heel leuk omdat ik dan het gevoel krijg van echt juist een bounty te hebben gegeten.

Limoen-citroen: mijn favoriet met water. Ik vul voor ik 's ochtends vertrek 75 cl met water en 45 gram whey en stop dit in een spa fles. Vind het lekker fris en denk dat deze in de zomer echt een topper gaat zijn :D

Appel: De enigste smaak dat men niet echt bevalt. Vind het een erg straffe smaak ook al doe ik er meer water bij. Echt vies is hij niet, maar in vergelijking met de andere toch minder.

Vanille ga ik overmorgen van proeven... en aardbei volgende week. Kzal dan nog wel iets laten weten.

Kzal ff een opsomming van de smaken geven die ik tot nu toe heb geproeft van lekker naar minder lekker gesorteerd.

Cappucino: Beste smaak ever van een whey. Heb me maar al te vaak betrapt 's avond nog eentje te drinken.

Choco: Echt een heerlijk romige choco smaak. Ook niet erg straf dus je word hem niet snal beu (heb er al meer dan 5kg van opgedronken en ik zie er nog altijd elke morgen naar uit)

Perzik-mango / Bosvruchten: Mijn favoriet om te mengen 's avond met magere kaas voor men tv.

Aardbei-banaan: Echt lekker. Tis vooral de banaan smaak dat een beetje dominant is maar echt een heerlijk romige smaak.

Cocos: Als je van bounty houd dan is dit de smaak to go. Zie me hem niet elke avond drinken maar hij is zeker niet vies. Vind de stukjes cocos echter wel heel leuk omdat ik dan het gevoel krijg van echt juist een bounty te hebben gegeten.

Limoen-citroen: mijn favoriet met water. Ik vul voor ik 's ochtends vertrek 75 cl met water en 45 gram whey en stop dit in een spa fles. Vind het lekker fris en denk dat deze in de zomer echt een topper gaat zijn :D

Appel: De enigste smaak dat men niet echt bevalt. Vind het een erg straffe smaak ook al doe ik er meer water bij. Echt vies is hij niet, maar in vergelijking met de andere toch minder.

Vanille ga ik overmorgen van proeven... en aardbei volgende week. Kzal dan nog wel iets laten weten.

Durf ze niet allemaal te proberen aangezien ik ze dan helemaal niet lekker vind (Zoals de whey aarbei isolaat IELL) En verder lust ik echt vrijwel alle eten maar dat..

Is de Aardbei variant overgens heel anders van smaak dan de isolaat? En de Vanille?

Mijn try outs:

CAPPUCINO: Verslaafd.
COCOS: Voor de liefhebber. Wel erg lekker!
BOSVRUCHTEN: Erg lekker fris. Zomers vooral erg lekker.
CHOCO: Ja, deze is wel goed, al ben ik nooit een choco liefhebbergeweest.. (ook geen chocomelk enzo..)
APPEL: kreeg hier een sample van, houd die maar bij je want dit is de minst lekkere whey tot nu toe.. Maar houd zowiezo niet van die nep appel smaken.. Voor de liefhebber die van snoep met appelsmaak houdt wel een aanrader overgens.. (Ik niet dus..)

Heb perzik mango nogdicht zitten.. Heb er hoge verwachtinen van..

Durf ze niet allemaal te proberen aangezien ik ze dan helemaal niet lekker vind (Zoals de whey aarbei isolaat IELL) En verder lust ik echt vrijwel alle eten maar dat..

Is de Aardbei variant overgens heel anders van smaak dan de isolaat? En de Vanille?

Mijn try outs:

CAPPUCINO: Verslaafd.
COCOS: Voor de liefhebber. Wel erg lekker!
BOSVRUCHTEN: Erg lekker fris. Zomers vooral erg lekker.
CHOCO: Ja, deze is wel goed, al ben ik nooit een choco liefhebbergeweest.. (ook geen chocomelk enzo..)
APPEL: kreeg hier een sample van, houd die maar bij je want dit is de minst lekkere whey tot nu toe.. Maar houd zowiezo niet van die nep appel smaken.. Voor de liefhebber die van snoep met appelsmaak houdt wel een aanrader overgens.. (Ik niet dus..)

Heb perzik mango nogdicht zitten.. Heb er hoge verwachtinen van..

Mijn vriendin vind de appelsmaak helemaal het einde... zo zie je maar... Het is een appart smaak. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel lekker. Mijn favoriet is de perzik/mango.

performance is qua smaak inderdaad bijna niet te verslaan..de whey van XXL met aardbeismaak vind ik normaal, drinkbaar...maar bij performance, verdomme, ik keek elke dag uit naar mijn wheymoment, zo lekker was dat..

inhoudelijk vind ik het dan wel wat minder, en de prijs is ook veel te duur...

moest rené nu whey kunnen maken met een nog iets betere smaak (ik zeg niet dat de smaak slecht is, integendeel!) zou het echt perfect zijn;)

vies? Ik vind die heerlijk! Ik maak het met water(300 ml) en een schepje dextrojuice(neutraal)

Ik heb de cappuccino, bosvruchten & coco's geproefd en de cappuccino steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe whey delicious smaakt me fantastisch. Ik ben fan:lick:

performance is qua smaak inderdaad bijna niet te verslaan..de whey van XXL met aardbeismaak vind ik normaal, drinkbaar...maar bij performance, verdomme, ik keek elke dag uit naar mijn wheymoment, zo lekker was dat..

moest rené nu whey kunnen maken met een nog iets betere smaak (ik zeg niet dat de smaak slecht is, integendeel!) zou het echt perfect zijn;)

Laatst eens mogen proberen en vind er knap weinig smaak aan zitten icm water. Met melk is hij wel lekker. En zoals je zegt is prijs/kwaliteit ruk. Je wil uiteindelijk toch in eerste plaats deftige eiwitten voor je geld lijkt me.

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

Jij dacht zeker dat je vanzelf ging groeien met genoeg dure sups? :roflol:

Er zijn hier zelfs gasten die zich platspuiten met de meest heftige anabolen en nog geen fuk gainen...

Sterkte met ETEN en TRAINEN. Je zal het nodig hebben.

De whey delicious banaan is echt lekker vooral door de ochtend shake daar kan je s'nachts echt naar uitkijken :thumbs:

welke whey aardbei van xxl refereer je hier aan? whey instant, whey isolaat, whey delicious of bulk whey? We hebben nogal wat soorten namelijk.

Terug
Naar boven