Fitness Seller

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Zoo.. Raspberry/Kiwi is echt ongelooflijk lekker. Perzik/Mango ging me tegenstaan toen de bodem van de pot eenmaal naderde, maar was eerder prima te doen. Even terugkomen op Raspberry/Kiwi. Zoooooooooo lekker.
 
Zoo.. Raspberry/Kiwi is echt ongelooflijk lekker. Perzik/Mango ging me tegenstaan toen de bodem van de pot eenmaal naderde, maar was eerder prima te doen. Even terugkomen op Raspberry/Kiwi. Zoooooooooo lekker.

Dat is goed nieuws! Heb de smaak zelf alleen geproefd toen we een keuze voor een nieuwe smaak moesten maken. Zal deze zelf ook eens nemen als de samples binnen zijn. IK denk dat je yoghurt raspberry ook wel lekker vind dan.
 
Iemand ervaring met cocos smaak? Is die lekker met oats?

Weet smaken verschillen maar miss kan iemand zijn ervaring vertellen
 
Iemand ervaring met cocos smaak? Is die lekker met oats?

Weet smaken verschillen maar miss kan iemand zijn ervaring vertellen

Cocos is heel lekker! zitten zelfs echte stukjes cocos in :drool:
 
Van de smaken die ik heb en gehad heb een top 5 tot nu ;

1.Chocolade
2.Appeltaart
3.Cocos
4.Cookies & Cream
5:Speculoos

(Zijn allemaal lekker maar keuzes moeten gemaakt worden)
 
Appeltaart is een toppertje. Ik mis alleen de slagroom. :p
 
Vandaag een sample Whey Delicious gehad. Smaak vanille. Het is niet wat ik verwacht had. Redelijke reviews gehoord in mijn omgeving, maar vond hem niet heel chill oplossen in melk. Hij schuimde en klonterde, iets wat j ik normaal niet ervaar. Daarbij viel het als een blok op mijn maag en ervaar ik winderigheid. Deze ga ik niet weer nemen. Ik heb nog andere samples liggen, ik hoop dat deze beter zijn. Zodat mijn oordeel opjectiever is. Dit zijn aspecten die voor mij belangrijk zijn en daarom zou ik op dit moment het product niet kopen. Ik wacht de volgende smaken even af, dan laat ik het nogmaals weten. Tot nu toe: Tegenvaller, nee ik ben niet overgehaald door deze sample om hem te kopen.
 
Fuck my ass René, Vanilla Cinnamon is echt fakking geniaal.

Ik pleur altijd alles in mijn shake in de ochtend, vitamine pillen, creatine, havermout, banaan, stims, you name it, ik blend het. Maar laatst dus ipv alle andere smaken had ik de Vanilla Cinnamon en die shit smaakte te goed voor woorden.

Natuurlijk sowieso lekker met alleen melk oid, maar wat ik er ook doorheen smijt, het blijft lekker. Complimenten. Ik heb direct 10 kg bij besteld.
 
Hier hetzelfde. Wat positief verrast met de smaak vanille kaneel. Staat op nummer 1 bij mij nu.
 
Tot nu deze geprobeerd
Top 7 :

1.Chocolade
2.Vanille kaneel
3.Chocolade caramel
4.Appeltaart
5.Cookies & cream
6.Cocos
7.Speculoos

Maar zijn allen 7 lekker :cool:
 
Fuck my ass René, Vanilla Cinnamon is echt fakking geniaal.

Ik pleur altijd alles in mijn shake in de ochtend, vitamine pillen, creatine, havermout, banaan, stims, you name it, ik blend het. Maar laatst dus ipv alle andere smaken had ik de Vanilla Cinnamon en die shit smaakte te goed voor woorden.

Natuurlijk sowieso lekker met alleen melk oid, maar wat ik er ook doorheen smijt, het blijft lekker. Complimenten. Ik heb direct 10 kg bij besteld.

top! het is een wat sterkere smaak dan de andere smaken (USA flavor) ook raspberry kiwi is een USA flavor en wat sterker als de rest. Dat werkt dus goed om andere smaken te maskeren als je mengt ;)

Hier hetzelfde. Wat positief verrast met de smaak vanille kaneel. Staat op nummer 1 bij mij nu.

:thumbs:
 
Ik zie dat er al even niet gepost is in dit topic, maar mijn vragen/opmerkingen leken me hier het beste op hun plek

Op de verpakkingen staat meng 40gr. met melk of water. Dit doe ik ook al jaren.
Wat is de reden dat de samplezakjes 'maar' 30 gram bevatten? Zo kan ik net geen volledige shake maken.

Ik heb met mijn laatste bestelling een kg yoghurt-framboos laten meekomen. Aanrader!
Maar, volgens de site en de verpakking, een 'limited edition'. Gaat ie weer weg? Zou zonde zijn.

Verder nog een mening, maar smaken verschillen, gelukkig ;)
De pistache waar veel mensen hier erg over te spreken zijn vond ik maar tegenvallen,
en van de klassieke smaken aardbei, banaan en bosvruchten kan ik geen genoeg krijgen
(die komen dan ook met 2,5kg tegelijk mijn kant op)
 
Back
Naar boven