Fitness Seller

Review Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg

• Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!

Aangezien mijn pot whey weer op was, en ik een nieuwe smaak wilde proberen, ben ik voor de nieuwe smaak Yoghurt Framboos gegaan. Hiervoor had ik de smaak Speculaas en damn, dat was echt een aanrader! Maar ik hou van nieuwe smaken proberen dus en Yoghurt Framboos leek me een goede keuze omdat ik meestal geen standaard shake maak. De laatste tijd maak ik alleen maar sludges (zie foto) en de smaak yoghurt framboos leek me heerlijk om milkshakes mee te maken!

Bij het openen van de pot kwam er al meteen een hele zoete geur vrij, die me een beetje deed denken aan danoontjes. Bij het openen vond ik wel een nieuw soort scoop. Normaal had ik altijd die blauwe maar nu een platte doorzichtige dus misschien dat dit nieuw soort scoops zijn?
Vandaag heb ik de smaak alleen nog maar geprobeerd met een sludge, en die was zeker lekker! Morgen ben ik van plan om hem te proberen met melk en er een standaard shake van maken. Dit omdat ik denk dat de meeste mensen zo hun whey nemen en dat de review ook het meest interessant maakt.
Iets wat voor mij heel belangrijk is, is de structuur. Dit zorgt er namelijk voor dat je een perfecte sludge kan maken en geen brokken krijgt, die was perfect zoals te zien is op de foto:
27zngo.jpg
Conclusie: lekker frisse en zoete smaak. Ideale smaak om gezonde milkshake of smoothies te maken. Hij is lekker voor de afwisseling maar eerlijk gezegd kan hij niet tegen de speculaas op ;)

Speculaas is lekkerder dan ik had verwacht!

Aangezien mijn pot whey weer op was, en ik een nieuwe smaak wilde proberen, ben ik voor de nieuwe smaak Yoghurt Framboos gegaan. Hiervoor had ik de smaak Speculaas en damn, dat was echt een aanrader! Maar ik hou van nieuwe smaken proberen dus en Yoghurt Framboos leek me een goede keuze omdat ik meestal geen standaard shake maak. De laatste tijd maak ik alleen maar sludges (zie foto) en de smaak yoghurt framboos leek me heerlijk om milkshakes mee te maken!

Bij het openen van de pot kwam er al meteen een hele zoete geur vrij, die me een beetje deed denken aan danoontjes. Bij het openen vond ik wel een nieuw soort scoop. Normaal had ik altijd die blauwe maar nu een platte doorzichtige dus misschien dat dit nieuw soort scoops zijn?
Vandaag heb ik de smaak alleen nog maar geprobeerd met een sludge, en die was zeker lekker! Morgen ben ik van plan om hem te proberen met melk en er een standaard shake van maken. Dit omdat ik denk dat de meeste mensen zo hun whey nemen en dat de review ook het meest interessant maakt.
Iets wat voor mij heel belangrijk is, is de structuur. Dit zorgt er namelijk voor dat je een perfecte sludge kan maken en geen brokken krijgt, die was perfect zoals te zien is op de foto:
27zngo.jpg
Conclusie: lekker frisse en zoete smaak. Ideale smaak om gezonde milkshake of smoothies te maken. Hij is lekker voor de afwisseling maar eerlijk gezegd kan hij niet tegen de speculaas op ;)

:thumbs:

Bijna hele magazijn leeg verkocht de afgelopen dagen, wordt tijd voor een nieuwe lading :lifter:

Zojuist voor het eerst de delcious geprobeerd van XXL.
T.o.v de whey perfection van b&f vind ik hem wat smaaklozer (aardbei).
Moet extra veel pakken om de smaak te krijgen.

komt dit door de extra suiker die b&f gebruikt en xxl minder misschien?

Meer pakken om de smaak te krijgen :)
Als het je puur om de smaak gaat raad ik je de shakes van de Mac aan, gegarandeerd lekker!

Fructose en glycine are the magic words bij B&F....

Meer pakken om de smaak te krijgen :)
Als het je puur om de smaak gaat raad ik je de shakes van de Mac aan, gegarandeerd lekker!

Fructose en glycine are the magic words bij B&F....

Dat zit er bij ons inderdaad niet in en ook weinig zoetstoffen vandaar de zachtere smaak.

Watermeloen is erg lekker. Ook met water goed te doen!

Vandaag voor het eerst cookies & cream van XXL geproefd (bestelde voorheen altijd bij B&F) en hij is hééérlijk! :D

Vandaag begonnen met mijn Whey Delicious sample pack. Zal hier wel posten wat ik van de smaken vind. Vandaag de smaak vanille genomen.

Wat me in ieder geval is opgevallen is dat de whey delicious (veel) minder zoet is dan andere shakes (ik had hiervoor ON Extreme Milk Chocolate, overigens niet erg lekker), ik moet erg wennen moet ik eerlijk bekennen. Als je een enorme zoetekauw bent, dan is het misschien niet helemaal jouw ding. Structuur is prima, goede voedingswaarden. Ligt niet zwaar op de maag, wordt ook niet vervelend dik of iets dergelijks. Prima shake.

Smaak vanille is redelijk lekker, voor mij helaas een beetje een chemische nasmaak. Niet echt een smaakje voor mij. Geur deed me overigens denken aan de lekkere delicious pancakes :). Ik ga de komende dagen de andere smaken proberen en dan post ik mijn mening over alle andere smaken in 1 keer. :thumbs:

Ben ook een zoetekauw... en bij mij komen op 1) cappucino 2) speculoos 3) cocos

BTW: watermeloen ligt zwaar op de maag en geeft oprispingen (zowel bij mij als bij mijn 2 buurmannen). Vond die het minste van heel het sample pack.

Watermeloen is erg lekker. Ook met water goed te doen!

Deze smaak gaat er wel uit bij ons maar komt een hele lekkere andere voor in de plaats. Framboos - Kiwi :zuip:

Vandaag voor het eerst cookies & cream van XXL geproefd (bestelde voorheen altijd bij B&F) en hij is hééérlijk! :D

goed om te horen!

Vandaag begonnen met mijn Whey Delicious sample pack. Zal hier wel posten wat ik van de smaken vind. Vandaag de smaak vanille genomen.

Wat me in ieder geval is opgevallen is dat de whey delicious (veel) minder zoet is dan andere shakes (ik had hiervoor ON Extreme Milk Chocolate, overigens niet erg lekker), ik moet erg wennen moet ik eerlijk bekennen. Als je een enorme zoetekauw bent, dan is het misschien niet helemaal jouw ding. Structuur is prima, goede voedingswaarden. Ligt niet zwaar op de maag, wordt ook niet vervelend dik of iets dergelijks. Prima shake.

Smaak vanille is redelijk lekker, voor mij helaas een beetje een chemische nasmaak. Niet echt een smaakje voor mij. Geur deed me overigens denken aan de lekkere delicious pancakes :). Ik ga de komende dagen de andere smaken proberen en dan post ik mijn mening over alle andere smaken in 1 keer. :thumbs:

keep me posted!

Ben ook een zoetekauw... en bij mij komen op 1) cappucino 2) speculoos 3) cocos

BTW: watermeloen ligt zwaar op de maag en geeft oprispingen (zowel bij mij als bij mijn 2 buurmannen). Vond die het minste van heel het sample pack.

Zie hierboven de watermeloen gaat eruit en ook de speculoos. Komen 2 hele goede smaken voor terug. Deze hebben we net getest deze week.

Iemand ervaring met de cocos?

Iemand ervaring met de cocos?
Heb ooit een sample daarvan gehad en moet zeggen dat ik het érg lekker vond. Zitten ook echte stukjes cocos tussen. Echter, zit hier volgens mij (in vergelijking met alle andere whey delicious) het minste gram eiwitten in, dus als je dat niet erg vind raad ik je deze smaak aan.

Ga deze zelf een keer bestellen als afwisseling met de smaak banaan :)

Heb ooit een sample daarvan gehad en moet zeggen dat ik het érg lekker vond. Zitten ook echte stukjes cocos tussen. Echter, zit hier volgens mij (in vergelijking met alle andere whey delicious) het minste gram eiwitten in, dus als je dat niet erg vind raad ik je deze smaak aan.

Ga deze zelf een keer bestellen als afwisseling met de smaak banaan :)

Thanks man! Ik ga hem bestellen denk ik, ik heb nu apple pie. Ook erg lekker

So far heb ik geprobeerd van Whey Delicious(sample pakket):
-Cookies and Cream, beter dan de cookies en cream van myprotein, iets zachter van smaak en gaat minder snel tegen staan. Het blijft niet mijn smaak, maar hij is zeker niet verkeerd.
-Apple Pie, ook niet verkeerd, maar ik vind de smaak te zacht. Ik mis ook de kaneelsmaak van appeltaart een beetje(die zou je natuurlijk zelf toe kunnen voegen).
-Speculoos(Ik ga er vanuit dat dit Dutch Speculaas is die op het sample verpakking staat? Heb nog niet alle samples gechecked en gelezen). Ik vind hem erg op Cookies en Cream lijken plus in de verte een speculaas achtige smaak, mag van mij wel wel sterker.
-Pistache, erg lekker! Duidelijke pistache smaak en geur en niet te zoet. Aanrader! Ik vind Whey Delicious wel zoet genoeg overigens, niet vies zoet zoals de BenF shakes, gewoon prima.
-Capuccino, erg lekker! Vooral de stukjes instant coffee maken het af. Lijkt er op Mocca-Capuccino van ON(wat positief is overigens). Aanrader.
-Vanille, prima vanille smaak.

Night Protein zijn kokos en chocolade ook erg lekker. Kokos is vooral een aanrader.

Laatst bewerkt:
Heb ooit een sample daarvan gehad en moet zeggen dat ik het érg lekker vond. Zitten ook echte stukjes cocos tussen. Echter, zit hier volgens mij (in vergelijking met alle andere whey delicious) het minste gram eiwitten in

Waar heb je dat gevonden?

Ik vond kokos ook zeer lekker en idd kleine stukjes cocos in

Terug
Naar boven