XXL Nutrition

Whey Exclusive (Stevia) - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hetzelfde als de bekende Whey Perfection, zijnde: Sensationele en gegarandeerde kwaliteit Whey Proteine!
    -Bevat het ultra snel opneembare Whey Hydrolisaat, di- en tri peptides
    -Bevat de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine Isolaat
    -Bevat Ultra gefilterde Whey Proteine Concentrate
    -Droge spiermassa en minder lichaamsvet
    -Minder Spierschade en snel spierherstel
    -Versnelt drastisch de spieropbouw!
    -Optimale opname in de spieren
    -De beste eiwitbron voor ’s ochtends en voor- na de training
    -100% Aspartaam en Cyclamaat vrij
    -Vet- en koolhydraatarm
    -Natuurlijke eiwitten -het allerbeste productieproces
    -Perfect voor fitness en bodybuilding
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ikheb alle smaken geprobeerd (vanille, aardbeien, chocola en banaan), smaak is flauwer en beduidend minder zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 28 gram (1 zakje)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fit Shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, bij bepaald bedrag gratis shake beker of bidon en altijd een sample van een product
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Niets, ik mocht het testen
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Waarschijnlijk wel, maar dan voor "erbij".

Mijn review:

Ik ben al jarenlang een Stevia gebruiker en ik was dan ook heel erg benieuwd naar deze Whey. Qua bereiding en oplosbaarheid is hij eigenlijk hetzelfde als de Whey Perfection, bij goed schudden geen klontjes e.d.
Qua smaak is het wel echt anders, het smaakt wat flauw (smaak is minder aanwezig) en het is beduidend minder zoet dan de Perfection. Dit hoeft voor mij in elk geval geen nadeel te zijn omdat ik de Perfection altijd behoorlijk aan de zoete kant vind. Ik ben Stevia gewend en bij sommige Stevia producten zit er een nasmaak aan (hoewel niet zo sterk als bij aspartaam), dit vond ik bij deze whey absoluut niet.
Ik vond de chocola persoonlijk het minst van smaak, deze kwam wat waterig over terwijl de vanille en aardbei toch wel iets romigs hadden.
Ik vind de Whey Exclusive Stevia in elk geval wel een goed iniatief, maar qua smaak vind ik persoonlijk de Perfection beter. Ik overweeg wel om een pot aan te schaffen voor bijvoorbeeld de "wake up" shake omdat ik dan vaak de Perfection gewoon te zoet vind. Maar mijn whey helemaal vervangen door deze variant, zal ik niet doen.

Rest mij nog een kleine opmerking over de nieuwe verpakking (hoop dat de foto een beetje duidelijk is....): die vind ik er fris uitzien, mooi lettertype. En leuker dan de vorige. :)

whey stevia.jpg
 
vind dit een goed product, de zoetstoffen die in de normale whey zitten zijn nog nouwlijks onderzocht en mogelijk nog schadelijker dan aspartaam. van stevia is bewezen dat het gezond is.
en de smaak is ook goed te doen als je het met melk drinkt
 
vind dit een goed product, de zoetstoffen die in de normale whey zitten zijn nog nouwlijks onderzocht en mogelijk nog schadelijker dan aspartaam. van stevia is bewezen dat het gezond is.
en de smaak is ook goed te doen als je het met melk drinkt

Helemaal mee eens, deze whey is perfect :)!
 
kan goed zijn dat ik me nog moet voorstellen, maar zag net dat de 4,5kg niet verkrijgbaar is in aardbei, daar ben ik nu net zo nieuwsgierig naar geworden daar mijn vanille op begint te raken inmiddels.
Gaan jullie deze nog aanbieden?
 
kan goed zijn dat ik me nog moet voorstellen, maar zag net dat de 4,5kg niet verkrijgbaar is in aardbei, daar ben ik nu net zo nieuwsgierig naar geworden daar mijn vanille op begint te raken inmiddels.
Gaan jullie deze nog aanbieden?
Onze Whey Stevia variant in de smaak aardbei komt nog terug. Hij is reeds besteld en we rekenen op uiterlijk 2-3 weken dat hij weer voorradig is :)

Ralf
 
Onze Whey Stevia variant in de smaak aardbei komt nog terug. Hij is reeds besteld en we rekenen op uiterlijk 2-3 weken dat hij weer voorradig is :)

Ralf

In de tijd dat mensen steeds beter letten op hun voeding is deze echt top door de toevoeging van Stevia ipv andere zoetstoffen. Als je het lijstje leest van de website is het eigenlijk vreemd dat je hier niet meer over hoord...

De voordelen van Stevia samengevat:
-100% natuurlijke zoetstof
-Is een gezond alternatief voor suiker
-Levert geen calorieën
-Heeft geen invloed op de bloedsuikerspiegel
-Is tandvriendelijk
-Eigenschappen bevorderen zelfs gezondheid
 
Mijn favo whey! Zit echt te wachten op een casein varriant of casein/whey mix varriant!
Smaak vind ik persoonlijk prima, niet overdreven zoet. Voor mij echt een pluspunt.
 
Back
Naar boven