AndroidHealthClinic

whey hydro

Meben

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
S'ochtends bij het wakker worden heeft je lichaam toch veel behoefte aan eiwit en kh?
Is het dan verstandig om direct bij het opstaan gelijk whey hydrolisaat te nemen?
Want dit zijn toch snelle eiwitten? Kan dit evt ook icm met dextrose? Dus bv 20gr dextrose en 28gr whey hydro?

Je lichaam heeft veel behoefte aan eiwit, niet aan koolhydraat. Na je eiwit (half uurtje ofzo) kan je koolhydraat nemen, gewoon havermout of brood oid.
Als je voor het slapengaan kwark neemt of een langzame eiwit, dan is een normaal ontbijt met bijvoorbeeld whey (hydro als je wilt, idd een van de snelste eiwitten) en havermout ook gewoon goed.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thnx, want ik gebruik nu zeg maar een weightgainer (mutant mass) als ontbijt maar word ik onderhand wel een beetje gek van. teveel suikers en te zoete smaak.. dus het maakt eigelijk niet uit of het normale whey of hydro whey is?

Je vindt het teveel suiker en wilt dus overgaan naar dextrose :p ?

Nja hydro is zuiverder en beter van kwaliteit maar IMO maakt het niet super veel verschil met gewone whey of whey isolaat.

Je kunt ook de eiwitten samen met ultra fine oats nemen of havermout, dan versterken ze elkaar. Ultra fine oats is eigenlijk gemalen havermout.

whey hydro is overschat, helemaal als je kijkt naar de prijs. Body en Fit heeft whey isolate 4kg voor EUR 65. Beter is er niet imo qua prijs/kwaliteit verhouding

S'ochtends bij het wakker worden heeft je lichaam toch veel behoefte aan eiwit en kh?
Is het dan verstandig om direct bij het opstaan gelijk whey hydrolisaat te nemen?
Want dit zijn toch snelle eiwitten? Kan dit evt ook icm met dextrose? Dus bv 20gr dextrose en 28gr whey hydro?

Zou gewoon Whey Perfection nemen dan ipv hydrolisaat. Of zoals ik nu doe, een dopje amino direct :D

Terug
Naar boven