MuscleMeat

Whey Hydrolisaat - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Hydrolisaat na de training is de meest spieropbouwende keuze. Waarom? Dit komt door het specifieke productieproces. Whey Proteine wordt hierin gehydrolyseerd, enzymmatig behandeld, hierdoor ontstaan kortere aminozuurketens als bij Whey Concentraat of Whey Isolaat. Deze kortere aminozuurketens hebben nagenoeg geen vertering nodig en worden makkelijk en snel door het lichaam opgenomen. Al binnen 10 minuten na het drinken van Whey Hydrolisaat kunnen je spieren beschikken over een piek aan herstellende en spieropbouwende aminozuren!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Reeds 1,5 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heb de Vanille smaak geprobeerd. Mixt perfect en heb totaal geen last van klontjes oid. Smaak is net beetje anders vanwege het hydrolisaat. Het betreft hier een puurdere vorm van whey en dat proef je ook. Vanille was evengoed erg lekker om te drinken.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Afhankelijk van de training 40-80gr PWO.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Heb dit product op de dag van uitkomst meteen besteld op www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De voordelen van deze topshop zijn bij iedereen wel bekend. Topservice, zelf cadeau(s) selecteren, snelle levering en voordelige prijzen!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? De introductieprijs voor 2000gr bedroeg 39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeer zeker! Ben al reeds een jaar bezig met Hydrolisaat en je merkt het snellere herstel. De puurste proteine beschikbaar. Nu B&F een voordelig en hoogstaand product levert, is dit voor mij mijn vaste proteine geworden.

Mijn review:

Toelichting:

Zoals hierboven reeds aangegeven gebruik ik nu sinds een jaar Hydrolisaat als mijn proteine. De voordelen van Hydrolisaat zijn uiteraard het uiterst schone profiel van een pure isolaat en het hydrolisatieproces waardoor de proteine als ultra snelle aminozuren binnen 10minuten worden opgenomen.

Toen vorige week de Hydrolisaat uitkwam heb ik deze dan ook dezelfde dag besteld. Ik zelf gebruikte altijd ISO-100 of Hydrowhey van ON. De prijzen van deze merken liggen uiteraard stukje hoger.
De motivatie was dus simpelweg een top kwaliteit Hydrolisaat voor minder centjes ;)


Profiel:
(zie bijlage).
Het betreft hier een schoon profiel, echter in vergelijking met Hydrowhey en ISO-100 (waar geen khd en vetten inzitten) zitten er bij de B&F Hydrolisaat wel minimale khd en vetten in (1,57 en 2,24).


Smaak:
Heb gekozen voor de vanille. Altijd goed te doen, past overal bij.
Deze vanille is romig en licht zoetig, met een slightly bitterish taste. Dit is te verklaren door het hydrolisatieproces waardoor er een zo puur mogelijke proteine wordt gegarandeerd.
Ik mix mijn shakes altijd met 400ml water omdat ik simpelweg 50-80gr per shake neem. Mixt perfect, lost helemaal op en ook een pluspuntje, mijn beker gaat er niet van stinken! Top dus.


De levering:
Zoals ik gewend ben van BodyenFit. Snelle verzendbevestiging en volgende dag bezorgt.


De verpakking:
Ook de hydrolisaat past thuis binnen de productlijn van BodyenFit. Witte pot met glimmende details.
Nothing fancy, gewoon strak, netjes en duidelijk.


Conclusie:

+ Hoogwaardige proteine
+ Goede smaak ondanks hydrolisatieproces.
+ Goed oplosbaar
+ Voordelige prijs! 39,90 ivm 54,99 voor 1,6kg Hydrowhey ON en ISO-100 2,3kg voor 59,90
- Licht bitter
- Iets minder schoon dan Hydrowhey en Iso-100

hydrolisaat.jpg


samenstellingoptipep.JPG
 
Was alleen bij de kleine verpakking hoor guys ;)
 
Was alleen bij de kleine verpakking hoor guys ;)
Deze kleinverpakking staat nogsteeds in de aanbieding op de site hoor:D Echter is Whey Hydrolisaat van ons eigen merk ook een scherp geprijsde hydrolisaat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Deze kleinverpakking staat nogsteeds in de aanbieding op de site hoor:D Echter is Whey Hydrolisaat van ons eigen merk ook een scherp geprijsde hydrolisaat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Nu niet meer maar de normale prijs is ook niet slecht voor 2kg hydrolisaat hoor :eek:
 
Kan je dit zonder problemen mixen met ultra fine oats( 100gr) of zou dit de opname vertragen ?

grts
 
Kan je dit zonder problemen mixen met ultra fine oats( 100gr) of zou dit de opname vertragen ? grts
Sterker nog, het zal de synthese van de aminozuren in je spieren (uit die Hydro) alleen maar versnellen door de insuline die vrij komt na het nemen van Ultra Fine Oats! :)
 
Hmm deze misschien maar eens bestellen. Ga gelijk maar eens spieken welke smaken jullie hier van hebben :D
 
Is de banaan smaak ongeveer tzelfde als die van Whey perfection?
 
Is de banaan smaak ongeveer tzelfde als die van Whey perfection?

Whey Hydrolisaat is iets bitterder als Whey Perfection. Qua smaak heeft Whey Perfection mijn voorkeur ;) al is de Whey Hydrolisaat natuurlijk wel te drinken :D

Bart
 
Is de banaan smaak ongeveer tzelfde als die van Whey perfection?

Zelfde smaak, alleen bitterder ja. Maar dit is ook logisch. hydrolisatieproces heeft dat effect. Hydrolisaat heeft ook minder toevoegingen en is dus puurder (en dat proef je). Zelfde bij pure BCAAs bijv zonder smaak, ook bitter, maar alsnog goed te drinken hoor. Ik drink het zelden los, meestal icm aminos of bijv iets als magnificent of vitargo.
 
Iets bitterder van smaak of niet. Hydro is onwijs goed product die je echt veel extra's kan geven, vooral post workout!
Whey Hydrolisaat is voor velen een aanwinst. Wanneer je snelle opneembaarheid wilt of last hebt van winderigheid/opgeblazen gevoel. Dan is dit een uitkomst :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Unieke kenmerken Whey Hydrolisaat:
- #1 eiwit voor na de training!
- #1 eiwit om te nemen voor de training!
- Snelste eiwit verkrijgbaar
- Opname al in 10 minuten
- Zeer gemakkelijk verteerbaar
- Uitzonderlijk goede smaken
- 71 shakes per verpakking!



Ralf
 
Iets bitterder van smaak of niet. Hydro is onwijs goed product die je echt veel extra's kan geven, vooral post workout!

Helemaal mee eens man! Smaak maakt me hier weinig uit netals bij peptopro, gaat mij om de werking en dat is van deze hydrolisaat gewoon perfect!
 
Iets bitterder van smaak of niet. Hydro is onwijs goed product die je echt veel extra's kan geven, vooral post workout!
Als je deze combineert met Magnificent post workout heb je echt in 1 keer alles dat je wilt binnen.
Die combi geeft ook een super goeie smaak.
 
Als je deze combineert met Magnificent post workout heb je echt in 1 keer alles dat je wilt binnen.
Die combi geeft ook een super goeie smaak.

Ja precies! Zo beveel ik hem ook vaak aan :)
 
Back
Naar boven