XXL Nutrition

Whey Hydrolisaat - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Hydrolisaat na de training is de meest spieropbouwende keuze. Waarom? Dit komt door het specifieke productieproces. Whey Proteine wordt hierin gehydrolyseerd, enzymmatig behandeld, hierdoor ontstaan kortere aminozuurketens als bij Whey Concentraat of Whey Isolaat. Deze kortere aminozuurketens hebben nagenoeg geen vertering nodig en worden makkelijk en snel door het lichaam opgenomen. Al binnen 10 minuten na het drinken van Whey Hydrolisaat kunnen je spieren beschikken over een piek aan herstellende en spieropbouwende aminozuren!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Reeds 1,5 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heb de Vanille smaak geprobeerd. Mixt perfect en heb totaal geen last van klontjes oid. Smaak is net beetje anders vanwege het hydrolisaat. Het betreft hier een puurdere vorm van whey en dat proef je ook. Vanille was evengoed erg lekker om te drinken.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Afhankelijk van de training 40-80gr PWO.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Heb dit product op de dag van uitkomst meteen besteld op www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De voordelen van deze topshop zijn bij iedereen wel bekend. Topservice, zelf cadeau(s) selecteren, snelle levering en voordelige prijzen!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? De introductieprijs voor 2000gr bedroeg 39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeer zeker! Ben al reeds een jaar bezig met Hydrolisaat en je merkt het snellere herstel. De puurste proteine beschikbaar. Nu B&F een voordelig en hoogstaand product levert, is dit voor mij mijn vaste proteine geworden.

Mijn review:

Toelichting:

Zoals hierboven reeds aangegeven gebruik ik nu sinds een jaar Hydrolisaat als mijn proteine. De voordelen van Hydrolisaat zijn uiteraard het uiterst schone profiel van een pure isolaat en het hydrolisatieproces waardoor de proteine als ultra snelle aminozuren binnen 10minuten worden opgenomen.

Toen vorige week de Hydrolisaat uitkwam heb ik deze dan ook dezelfde dag besteld. Ik zelf gebruikte altijd ISO-100 of Hydrowhey van ON. De prijzen van deze merken liggen uiteraard stukje hoger.
De motivatie was dus simpelweg een top kwaliteit Hydrolisaat voor minder centjes ;)


Profiel:
(zie bijlage).
Het betreft hier een schoon profiel, echter in vergelijking met Hydrowhey en ISO-100 (waar geen khd en vetten inzitten) zitten er bij de B&F Hydrolisaat wel minimale khd en vetten in (1,57 en 2,24).


Smaak:
Heb gekozen voor de vanille. Altijd goed te doen, past overal bij.
Deze vanille is romig en licht zoetig, met een slightly bitterish taste. Dit is te verklaren door het hydrolisatieproces waardoor er een zo puur mogelijke proteine wordt gegarandeerd.
Ik mix mijn shakes altijd met 400ml water omdat ik simpelweg 50-80gr per shake neem. Mixt perfect, lost helemaal op en ook een pluspuntje, mijn beker gaat er niet van stinken! Top dus.


De levering:
Zoals ik gewend ben van BodyenFit. Snelle verzendbevestiging en volgende dag bezorgt.


De verpakking:
Ook de hydrolisaat past thuis binnen de productlijn van BodyenFit. Witte pot met glimmende details.
Nothing fancy, gewoon strak, netjes en duidelijk.


Conclusie:

+ Hoogwaardige proteine
+ Goede smaak ondanks hydrolisatieproces.
+ Goed oplosbaar
+ Voordelige prijs! 39,90 ivm 54,99 voor 1,6kg Hydrowhey ON en ISO-100 2,3kg voor 59,90
- Licht bitter
- Iets minder schoon dan Hydrowhey en Iso-100

hydrolisaat.jpg


samenstellingoptipep.JPG
 
Moet je die eens mixen met de orange dream smaak Xtend van scivation (BCAAs).
1 van de best smakende shakes ooit ;)

Heb je nog meer van dit soort tips :D

Merk dat 2 smaken whey perfection ook heerlijk is :D
 
Heb je nog meer van dit soort tips :D

Merk dat 2 smaken whey perfection ook heerlijk is :D

Ik mix whey wel eens met cassien, zeker leuke combi's zijn er dan te maken :D
 
Volgende bestelling eens de chocolade proberen, aardbei tot nu toe gehad en deze was top
 
Ik heb vandaag de Chocolade binnen gekregen, er staat op dat je met water moet mixxen, maar na een tijdje shaken lijkt het wel of er nog balletjes achter blijven in de shake (chocolade balletjes). Maar verder drinkt de shake lekker weg, en heb het gevoel dat ie iets lichter is om weg te drinken.Wellicht even met melk proberen, hopen dat ik dan minder "bolletjes" heb.
 
Laatst bewerkt:
Hij is inderdaad lichter om weg te drinken. Hydrolisatiefilterproces zorgt ervoor dat het eiwit tot peptiden is omgezet waardoor deze ook sneller in het lichaam worden opgenomen ;)
 
Ik ben een vaste klant bij B&F shop en heb reeds vele soorten Whey geprobeerd. Ik heb ook Whey Hydrolisaat geprobeerd (momenteel nog kwart pot over). Mijn bevindingen heb ik op de body en fitshop zelf geplaatst, maar tot mijn verbazing is deze verwijderd. Ik vind B&F shop de beste supplement shop die er is, maar dit vind ik toch wel erg triest. Alleen positieve berichten worden kennelijk toegelaten. Maar goed, daarom hier maar mijn review opnieuw (ik vind het belangrijk dat mensen die geinteresseerd zijn, een scala aan ervaringen kunnen lezen van verschillende gebruikers en dus niet alleen af hoeven te gaan op gefilterde berichten.

Ik heb hiervoor ISO-100 van Dymatize gebruikt (ook via B&F shop gekocht) en dit is mijn favoriete whey hydrolisaat. Lost supermakkelijk op en mijn lichaam neemt het direct op (geen opgeblazen gevoel of andere maagproblemen die ik bij enkele andere whey poeders wel had). Smaak (gourmet chocolate) is ook nog erg lekker. Omdat ISO-100 vrij prijzig is, heb ik het huismerk van B&F geprobeerd. Gelijk bij de eerste shake al een tegenvaller: na erg lang shaken, blijven er toch nog klonters over, wat ik ook teruglees bij andere reviewers hierboven. Oplosbaarheid is dus minder. Ook is dit een hydrolisaat op basis van concentraat en niet zoals bij ISO-100 een hydrolisaat op basis van het zuiverdere isolaat. Ook vind ik deze whey hydrolisaat minder goed verteerbaar. Blijf een beetje last hebben van mijn maag (ben een beetje lactose intolerant) hetgeen niet gek is want er zit eenmaal meer lactose in een concentraat versus isolaat.

Smaak is daarnaast ook minder. Ik ben voor het eerst teleurgesteld in een produkt van B&F. En al helemaal omdat ze mijn eerlijke review verwijderd hebben. Voor mij voortaan gewoon ISO-100.

Tip: ISO-100 met L-Glutamine en WMS = perfecte postworkout shake. Echt merkbaar verschil, geen spierpijn meer na zeer zware training en veel sneller herstel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een vaste klant bij B&F shop en heb reeds vele soorten Whey geprobeerd. Ik heb ook Whey Hydrolisaat geprobeerd (momenteel nog kwart pot over). Mijn bevindingen heb ik op de body en fitshop zelf geplaatst, maar tot mijn verbazing is deze verwijderd. Ik vind B&F shop de beste supplement shop die er is, maar dit vind ik toch wel erg triest. Alleen positieve berichten worden kennelijk toegelaten. Maar goed, daarom hier maar mijn review opnieuw (ik vind het belangrijk dat mensen die geinteresseerd zijn, een scala aan ervaringen kunnen lezen van verschillende gebruikers en dus niet alleen af hoeven te gaan op gefilterde berichten.

Ik heb hiervoor ISO-100 van Dymatize gebruikt (ook via B&F shop gekocht) en dit is mijn favoriete whey hydrolisaat. Lost supermakkelijk op en mijn lichaam neemt het direct op (geen opgeblazen gevoel of andere maagproblemen die ik bij enkele andere whey poeders wel had). Smaak (gourmet chocolate) is ook nog erg lekker. Omdat ISO-100 vrij prijzig is, heb ik het huismerk van B&F geprobeerd. Gelijk bij de eerste shake al een tegenvaller: na erg lang shaken, blijven er toch nog klonters over, wat ik ook teruglees bij andere reviewers hierboven. Oplosbaarheid is dus minder. Ook is dit een hydrolisaat op basis van concentraat en niet zoals bij ISO-100 een hydrolisaat op basis van het zuiverdere isolaat. Ook vind ik deze whey hydrolisaat minder goed verteerbaar. Blijf een beetje last hebben van mijn maag (ben een beetje lactose intolerant) hetgeen niet gek is want er zit eenmaal meer lactose in een concentraat versus isolaat.

Smaak is daarnaast ook minder. Ik ben voor het eerst teleurgesteld in een produkt van B&F. En al helemaal omdat ze mijn eerlijke review verwijderd hebben. Voor mij voortaan gewoon ISO-100.

Tip: ISO-100 met L-Glutamine en WMS = perfecte postworkout shake. Echt merkbaar verschil, geen spierpijn meer na zeer zware training en veel sneller herstel.
Bedankt voor je review, wordt uiteraard gewaardeerd! :) Wat betreft het 'verwijderen' van de review is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Dagelijks krijgen wij 100'den reviews binnen die gekeurd worden. Dit ook omdat er door sommige mensen bewust hele lage scores gegeven worden. We zijn daarom ook druk bezig om een transpiranter en nog beter review systeem te schrijven dat met enkele maanden ingebouwd gaat worden op onze site. Dan zullen zulke misverstanden niet plaats vinden. Uiteraard mocht je de beloofde 2,5% korting willen, mag je me altijd een privé bericht sturen. Dan regel ik dat voor je! :)

Je review klopt inderdaad. Voor veel sporters is een hydrolisaat goed vanwege zijn snelle opneembaarheid. Vandaar wij deze aangeboden hebben en is eigenlijk een hele goede koop. Ga je verder kijken naar een Iso-100 of Hydrowhey betaal je al snel 20-25 euro meer. We vinden dat we hierbij een goede koop aangeboden hebben voor deze prijs, zodat mensen alsnog een goed en snel opneembaar product hebben.

Ralf
 
Wat is t precieze verschil tussen de hydrolisaat en Peptopro?
Hydrolisaat van ons eigen merk is van Whey en de Pepto Pro is van Casein eiwit. PeptoPro staat erom bekend dat het voor het grootste gedeelte uit di en tri peptiden opgebouwd. Vaak nog meer dan hydrolisaat.

Whey Hydrolisaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2000 gram voor 36.25!
 
Mooie prijs voor die hydro! Normaal is et overal rete duur.
 
Mooie prijs voor die hydro! Normaal is et overal rete duur.
Dankje. We willen altijd graag in elke categorie een goed product met een scherpe prijs aan te bieden. Deze Hydrolisaat is ook weer een hele goede koop.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Unieke kenmerken Whey Hydrolisaat:
-#1 eiwit voor na de training!
-#1 eiwit om te nemen voor de training!
-Snelste eiwit verkrijgbaar
-Opname al in 10 minuten
-Zeer gemakkelijk verteerbaar
-Snelle piek in eiwitsynthese (spiergroei)
-Uitzonderlijk goede smaken
-71 shakes per verpakking!

Ralf
 
Vind het toch raar dat je relatief weinig mensen hoort over hydro whey.

Meeste Pro's hoor je er toch vaak over, pas nog een seminar gezien van George Farrah die erbij zweert.
 
Vind ik eigenlijk ook wel raar Sniez, de verschillende ketens maken deze hydro echt tot een supergoede whey. Die je eigenlijk wel in huis moeten hebben!
 
Vind het toch raar dat je relatief weinig mensen hoort over hydro whey.

Meeste Pro's hoor je er toch vaak over, pas nog een seminar gezien van George Farrah die erbij zweert.

Ja klopt. Kai Greene was ook deel van die seminar ;)
Hydrolisaat is volgens mij hier in NL wat ondergewaardeerd. Schijnt in de VS wel retepopulair te zijn.
 
Ja klopt. Kai Greene was ook deel van die seminar ;)
Hydrolisaat is volgens mij hier in NL wat ondergewaardeerd. Schijnt in de VS wel retepopulair te zijn.

Heb je toevallig een link daarvan? Ik gebruik dit sowieso altijd in me cut maar de video lijkt me erg interessant :)
 
Thnx Sniez! Hydro it is! Heel tof filmpje ook :)
 
Back
Naar boven