MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

De update:D

Er kan nu naast de nieuwe smaak Mashmallow (ook al verkrijgbaar in 5lb en 10lb) ook al gekozen worden voor een sachets Chocolate Caramel (gratis bij elke bestelling. De 5lb en 10lb verpakkingen Chocolate caramel wordt toch niet eerder als eind deze week.

Goed nieuws: de Speculaas komt dan aankomende week waasschijnlijk al. Iets eerder als verwacht:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection - pure perfectie

Speculaas eerder dan verwacht alleen maar goed ;)

Sinterklaas is ook bijna weer in het land.. goede timing dus :)

Buff-piet en dumbbell-piet aan de speculaas.

Speculaas eerder dan verwacht alleen maar goed ;)

Ja, zijn we erg blij mee:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 15:45 ----------

Sinterklaas is ook bijna weer in het land.. goede timing dus :)

Ja:D Speculaas blijft zeker ook daarna vast in het assortiment. Heel veel mensen zullen deze pot denk ik ook wel als kado krijgen van de Sint.:D Althans we krijgen veel mails met de vraag of de Whey Perfection er echt ruim voor 5 Dec is:)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 15:45 ----------

Buff-piet en dumbbell-piet aan de speculaas.

Zit er dik in:D

Ik neem net een sachet Whey Perfection Chocolate Caramel:eek:

Onvoorstelbaar lekker:zuip:

Mooi altijd een goede toevoeging nieuwe lekkere smaken

Ik ben gewoon tevreden met chocolate... maar ben heel nieuwschierig voor chocolate coconut bounty. Ik eet alleen 1 shake per dag op voor het trainen gemixed met wat havermout. Nu zit ik na te denken of deze smaak goed te mixen valt met havermout... mijn intiuitie/instinct zegt van wel. Mmhhz

Ik ben gewoon tevreden met chocolate... maar ben heel nieuwschierig voor chocolate coconut bounty. Ik eet alleen 1 shake per dag op voor het trainen gemixed met wat havermout. Nu zit ik na te denken of deze smaak goed te mixen valt met havermout... mijn intiuitie/instinct zegt van wel. Mmhhz

Eet jij 1 shake per dag op? :eek:

En ik maar denken dat ik hardcore ben.

Ik drink er ook meestal 1 per dag behalve als ik weinig tijd heb. Dan worden het er meer.

Ik drink er ook meestal 1 per dag behalve als ik weinig tijd heb. Dan worden het er meer.
Heb ook wel van die dagen, dan neem ik er meer. Maar dat is zo zeldzaam, bijna niets kan mij avond maaltijd verstoren. :p

PS: Heb toch de chocolate coconut bounty links late liggen, en voor normale chocolate gegaan. Zet daar wel altijd lepeltje pure cacao bij omdat ik van wat donkerdere smaak hou. Maar hij smaakt zoiezo gewoon naar nesquick, zo lekker. :D

Is inderdaad lekker. Zitten veel lekkere smaken tussen.

Heb ook wel van die dagen, dan neem ik er meer. Maar dat is zo zeldzaam, bijna niets kan mij avond maaltijd verstoren. :p

PS: Heb toch de chocolate coconut bounty links late liggen, en voor normale chocolate gegaan. Zet daar wel altijd lepeltje pure cacao bij omdat ik van wat donkerdere smaak hou. Maar hij smaakt zoiezo gewoon naar nesquick, zo lekker. :D

De normale Chocolate is altijd een Top 5 smaak. is en blijft altijd heerlijk:zuip:Lepeltje erbij klinkt goed,,, ook maar eens proberen:)

Net de marshmallow geprobeerd en wat is die heerlijk ! komt bij men favorieten

Hey,

Vraag aan iedereen hier: Hoeveel whey perfection nemen jullie en wanneer nemen jullie het dan?

Zou leuk zijn ook enkele reacties van vrouwen te kunnen krijgen :)

1/2 scoop s'morgens door brinta of pannenkoek, meer voor de smaak
1 scoop voor training

Er zijn veel mensen die nemen het voor de training, ook veel mensen nemen het na de training met dextrose, dit doe ik zelf ook omdat mijn sportschoolhouder dit aanbeveelt. Maar wat zijn eigenlijk de verschillen en met welk gebruik bereik je wat?

Terug
Naar boven