AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Altijd lekker! :)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 12:43 ----------

We zijn altijd bezig met nieuwe smaken e.d.:) We hebben net een sampling aanvraag gedaan voor Double Choco / Dark Choco op aanvraag van leden van dbb hier:)

Dit is waarom jullie de beste zijn en zullen blijven :) !
Even een snel vraagje; ik heb zojuist gezien dat er 'pure chocolate' staat bij jullie Stevia Whey proteine. Wil dit zeggen dat de chocolade smaak sterker is?
De choco caramel is al bijna op hihi :D

Dit is waarom jullie de beste zijn en zullen blijven :) !
Even een snel vraagje; ik heb zojuist gezien dat er 'pure chocolate' staat bij jullie Stevia Whey proteine. Wil dit zeggen dat de chocolade smaak sterker is?
De choco caramel is al bijna op hihi :D

Dank je, voor de complimenten!!:) Met Whey Perfection en ook de Whey Stevia koop je kwalitatief de #1 Whey. De Whey van de beste producten in Europa. Whey met Stevia heeft vind ik altijd minder smaak / vlakkere smaak. Dus in die zin is de Choco smaak zeker niet sterker. Dan zou ik voor de Whey Perfection Choco gaan:)

Heb alles met water gemengd 450ml:

Fresh orange milkshake: Lekkere nasmaak en blijft lekker na zo vaak proberen
Sunny Peach: Heel zoet, smaakt naar van die haribo snoepjes maar wel lekker
Chocolate Milkshake: Goed te doen maar komt niet in de buurt van normale chocolade melk
Choco caramel: goed te drinken, heb alleen niks met carmamel
Speculaas: lekker, ook met de stukjes speculaas er door heen
Marshmallows- lekker, alleen geen idee hoe marshmallows normaal smaken
Granny's Apple Pie - Meer schuim dan anders, aparte smaak, niet mijn ding
Banaan: Lekkere frisse banaan nasmaak
Cappuccino: te sterkke cappuccino smaak ook met 600ml water
Nutella: Vloeibare hazelnoten chocolade smaak, bleven wel alleen steeds van die stukjes achter in mijn keel haken
Meloen: super fijn vind het lekkerder dan als ik gewoon meloen eet. Deze ook maar besteld inplaats van Fresh Orange milkshake.
Stragiatella: Lekkere smaak, waarschijnlijk dat ik deze bestel als ik mijn watermeloen op heb

Drink alles makkelijk weg elke smaak geen probleem. Heb ook wel is andere merken geprobeerd en daar gebeurt het nog wel is dat ik een shake weg gooi omdat die niet te zuipen is.

Laatst bewerkt:
Heb alles met water gemengd 450ml:

Fresh orange milkshake: Lekkere nasmaak en blijft lekker na zo vaak proberen
Sunny Peach: Heel zoet, smaakt naar van die haribo snoepjes maar wel lekker
Chocolate Milkshake: Goed te doen maar komt niet in de buurt van normale chocolade melk
Choco caramel: goed te drinken, heb alleen niks met carmamel
Speculaas: lekker, ook met de stukjes speculaas er door heen
Marshmallows- lekker, alleen geen idee hoe marshmallows normaal smaken
Granny's Apple Pie - Meer schuim dan anders, aparte smaak, niet mijn ding
Banaan: Lekkere frisse banaan nasmaak
Cappuccino: te sterkke cappuccino smaak ook met 600ml water
Nutella: Vloeibare hazelnoten chocolade smaak, bleven wel alleen steeds van die stukjes achter in mijn keel haken
Meloen: super fijn vind het lekkerder dan als ik gewoon meloen eet. Deze ook maar besteld inplaats van Fresh Orange milkshake.
Stragiatella: Lekkere smaak, waarschijnlijk dat ik deze bestel als ik mijn watermeloen op heb

Drink alles makkelijk weg elke smaak geen probleem. Heb ook wel is andere merken geprobeerd en daar gebeurt het nog wel is dat ik een shake weg gooi omdat die niet te zuipen is.

:thumb: Mooie review!! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 17:12 ----------

+1

Perfect protein is een smoothie achtige shake. En is dus niet echt te vergelijken met Whey perfection wel een super fijne om als afwisseling te pakken zeker voor verandering van smaak.

Perfect protein is een smoothie achtige shake. En is dus niet echt te vergelijken met Whey perfection wel een super fijne om als afwisseling te pakken zeker voor verandering van smaak.

Ja:) Whey Perfection = 100% Whey. Perfect Protein bevat 80% Whey en 20% Micellar Casein. (ook een stukje langzamere eiwitten)

En een lekkere smoothie smaak ook een leuke afwisseling.

Inderdaad word een toppertje uniek heb ze nog niet eerder gezien in Nederland. Laat staan geproefd

Inderdaad word een toppertje uniek heb ze nog niet eerder gezien in Nederland. Laat staan geproefd
Ze zijn nu al heel handig in variety te bestellen. Je kan deze hieronder bestellen:

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb laatst bij een grote bestelling zomaar een Variety box gekregen in plaats van de andere cadeau's. Leuke gift! Hieronder een review de inhoud:
-Watermelon: Watermelon is een hele typische smaak. Whey heeft altijd een volle structuur van zichzelf en is daarom lastig om goed op smaak te brengen. Het is een hele frisse smaak waarvan je moet houden.
-Speculaas: In de wintermaanden komt deze heel goed van pas. Heerlijke smaak met een tikkeltje kaneel eraan. Is wat je ervan kunt verwachten.
-Vanilla Milkshake: Vanille is vanille. Echt een hele goede en volle smaak. Niet te zoet.
-Chocolate Coconut Bounty: Hij doet me echt aan de Bounty denken, heerlijke smaak en gaat zeker niet vervelen.
-Stracciatella: Ik heb hoge verwachtingen van straciatella. Met heerlijke stukjes echte chocolade is de smaak heel compleet. Aanrader
-Granny's Apple Pie: Een smaak die ik niet echt ken, ik vond deze ook een beetje tegenvallen. Het is een hele frisse appelsmaak met een vleugje kaneel. Ik houd er niet echt van, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Overall is de Whey Perfection voor mij een heel goed product. Niets op aan te merken en heerlijk van structuur en veel smaken. :)

Ik heb laatst bij een grote bestelling zomaar een Variety box gekregen in plaats van de andere cadeau's. Leuke gift! Hieronder een review de inhoud:
-Watermelon: Watermelon is een hele typische smaak. Whey heeft altijd een volle structuur van zichzelf en is daarom lastig om goed op smaak te brengen. Het is een hele frisse smaak waarvan je moet houden.
-Speculaas: In de wintermaanden komt deze heel goed van pas. Heerlijke smaak met een tikkeltje kaneel eraan. Is wat je ervan kunt verwachten.
-Vanilla Milkshake: Vanille is vanille. Echt een hele goede en volle smaak. Niet te zoet.
-Chocolate Coconut Bounty: Hij doet me echt aan de Bounty denken, heerlijke smaak en gaat zeker niet vervelen.
-Stracciatella: Ik heb hoge verwachtingen van straciatella. Met heerlijke stukjes echte chocolade is de smaak heel compleet. Aanrader
-Granny's Apple Pie: Een smaak die ik niet echt ken, ik vond deze ook een beetje tegenvallen. Het is een hele frisse appelsmaak met een vleugje kaneel. Ik houd er niet echt van, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Overall is de Whey Perfection voor mij een heel goed product. Niets op aan te merken en heerlijk van structuur en veel smaken. :)

:) Dank je, voor je review! Met Whey Perfection pak je op elk vlak het beste. De Whey van de beste producten in Europa icm de lekkerste smaken. Onverslaanbaar:1e:

Straciatella is geniaal. Nog steeds.

Goed nieuws voor de Whey Perfection liefhebbers. We hebben de vanille smaak weer ruim voorradig! :thumbs:

We krijgen binnenkort voor Mass Perfection al wel een Peach/Mango versie. Voor Whey Perfection zouden een Peach/Mango en Tropical of Ananas richting de warmere maanden ook wel weer lekker zijn. Ik mail het meteen even door:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 16:47 ----------

Dat dacht ik ook. Heb het meteen al doorgegeven:D Lijkt mij een goeie aanvulling. Zeker zomers idd:zuip:

Wanneer kan ik deze smaken bestellen?

Terug
Naar boven