MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik zit nog aan de lemon ice wissel af en toe een keer af ;)

Hoe zijn de nieuwe 2 smaken, mango peach en tropical icm water?
Volgens mij is 't zeker goed te doen, alleen wil het eerst even weten van iemand die hier ervaring mee heeft voordat ik 'n pot koop.

Karma voor degene die reageren (behalve de leden die gesponsord worden door b&f).

Ik had laatst 2 samples gehad van Peach&Mango. De 'oude' Sunny Peach had wat weg van Danone toetjes. De Peach&Mango samples had ik beide met water en dextro gedronken, en eentje met oats erbij. Zeker goed te doen, door de dubbele smaak in mijn ogen beter als de 'oude' Sunny Peach. Dankzij de dextro wat zoeter. Geen idee hoe het zonder dextro smaakt, niet kunnen proberen. Idem wat betreft melk, maar melk maakt het sowieso romiger bij de meeste smaken. Whey Perfection Tropical heb ik nog niet kunnen testen, wel de Perfect Protein variant. Die was ook best lekker, maar ik weet niet of de Whey Perfection hetzelfde smaakt.

Ik weet wel zeker dat de Peach&Mango niet gaat vervelen. Datzelfde had ik met Choco/caramel en sweet apple, die blijven gewoon lekker tot de laatste schep. Berry Blast vind ik normaal gesproken ook heerlijk, maar nu ik voor het eerst een emmer van 4,5kg heb begint het halverwege toch een beetje te vervelen :roflol:

Ik had laatst 2 samples gehad van Peach&Mango. De 'oude' Sunny Peach had wat weg van Danone toetjes. De Peach&Mango samples had ik beide met water en dextro gedronken, en eentje met oats erbij. Zeker goed te doen, door de dubbele smaak in mijn ogen beter als de 'oude' Sunny Peach. Dankzij de dextro wat zoeter. Geen idee hoe het zonder dextro smaakt, niet kunnen proberen. Idem wat betreft melk, maar melk maakt het sowieso romiger bij de meeste smaken. Whey Perfection Tropical heb ik nog niet kunnen testen, wel de Perfect Protein variant. Die was ook best lekker, maar ik weet niet of de Whey Perfection hetzelfde smaakt.

Ik weet wel zeker dat de Peach&Mango niet gaat vervelen. Datzelfde had ik met Choco/caramel en sweet apple, die blijven gewoon lekker tot de laatste schep. Berry Blast vind ik normaal gesproken ook heerlijk, maar nu ik voor het eerst een emmer van 4,5kg heb begint het halverwege toch een beetje te vervelen :roflol:
Bedankt voor je review! :) Met zoveel smaken, zit er voor iedereen wel iets lekkers tussen!:cool: Ik heb vanochtend ook een Peach Mango shake gehad, volgens mij staat deze pot sindskort vast in de keuken :) Whey Perfection

Ralf

Ik had een Whey Perfection sachet bij mijn isolaat perfection bestelling gekregen, en de smaak was Peach Mango. Ik moet wel zeggen dat het lekker is. Het proeft heel vris. Met water proeft het een beetje als een van die CoolBest smaken, frisse fruit drank.

Ik had een Whey Perfection sachet bij mijn isolaat perfection bestelling gekregen, en de smaak was Peach Mango. Ik moet wel zeggen dat het lekker is. Het proeft heel vris. Met water proeft het een beetje als een van die CoolBest smaken, frisse fruit drank.

En dan na te gaan dat shakes vroeger hadden de grote merken (sommige nu nog) gewoon vanille, banaan, aardbei, chocolade en je luste het of niet en nu 28 smaken :D uiteraard is er maar 1 merk met zoveel smaken ;)

Haha klinkt goed man :D

Sunny peach heb ik ook gehad. Die smaakt gewoon exact naar die perzik yogi drink!

Ga die peach mango zeker de volgende keer ook proberen.

Maar heb eerst nog een halve emmer chocolat caramel om van te genieten.

Sunny peach heb ik ook gehad. Die smaakt gewoon exact naar die perzik yogi drink!

Ga die peach mango zeker de volgende keer ook proberen.

Maar heb eerst nog een halve emmer chocolat caramel om van te genieten.

Klopt sunny peach is een smaak die me lang zal bijblijven haha. Dankzij Ralf haha ;). Sponsoring van de NAC kreeg ik een doos vol sunny peach samples er was dan ook geen ruzie aan de tafels waar de sampes lagen :D

Ja nu je het zegt, daar heeft het inderdaad iets van weg. Choco&caramel blijft goed he! Ik heb ook echt nog een pot liggen met net aan 2 scoops die ik had bewaard van een paar maanden terug, voor als ik de smaak weer eens wil proberen :D

Dankzij de samples van b&f toch weer een nieuwe favo denk ik :rolleyes: Creamy Coconut jammie!

Ben nu zelf even helemaal verslaafd aan de Tropical en Peach Mango:D Het enige lastige met Whey Perfection is dat je soms niet meer weet welke smaak je moet kiezen. We hebben teveel lekkere smaken!!:D

Heb 2 dagen geleden een variety pack gekocht van 15 sachets maar toen deze toe kwam zaten er maar 12 sachets in :( geen idee of dit gewoon een productie fout is maar vond het wel jammer.

Laatst bewerkt:
Capuchino :wanker:

Cocos!! :D

Heb 2 dagen geleden een variety pack gekocht van 15 sachets maar toen deze toe kwam zaten er maar 12 sachets in :( geen idee of dit gewoon een productie fout is maar vond het wel jammer.
Productiefoutje, gebeurt helaas. Heb contact met de leverancier gehad en hebben alweer een nieuwe pallet binnen met variety's. Deze hebben we retour afzender gedaan. We hebben al via persoonlijkb erichtje contact gehad en volgens mij is het zo opgelost!
En nog 27 overheerlijke Whey Perfection smaken :zuip: Elke shake is opnieuw genieten.

Ralf

Vraagje komt de 4.5 kilo van whey perfection ook in de aanbieding?

Terug
Naar boven