MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Ik heb een nieuw recept voor de avond snoeperds.
Een schepje Chocolat-caramel (of choco) door griekse dikke yoghurt (250gr), goed roeren, een hand noten. En smullen maar!!!!
Dan zit je dus makkelijk op 50gram eiwitten en wat goeie vetten!

Ik heb een nieuw recept voor de avond snoeperds.
Een schepje Chocolat-caramel (of choco) door griekse dikke yoghurt (250gr), goed roeren, een hand noten. En smullen maar!!!!
Dan zit je dus makkelijk op 50gram eiwitten en wat goeie vetten!
Elke shake is opnieuw genieten met de Whey Perfection :zuip:. Dat is natuurlijk ook niet verwondelijk, we hebben onderhand 29 heerlijke smaken met de beste kwaliteit Whey.

CHOCOLATE COOKIES !!!!
OMGOSH hahahahahaha DANKU DANKU DANKU

klasse spul, heb zelf de stracciatella en bevalt heel goed! volgende keer de chocolade!!!

Whey perfection is zeker wat betreft smaak en kwaliteit de beste keus die er momenteel verkrijgbaar is op de markt. Er zit voor iedereen wel een smaak bij die hij of zij lekker vind.

Even een kleine review over whey perfection:
Ten eerste is het de whey met de beste prijs-kwaliteit die ik ken (em geloof me ik heb VEEEEEL verschillende merken gehad) vrij hoog eiwitgehalte en weinig(of geen)overbodige zooi zoals sommige wheys.
Daarbij, de smaken zijn erg lekker. ik hou van afwisseling dus probeer ik altijd een nieuwe smaak wat overigens zeer mogelijk is met het onmogelijk grote aanbod van smaken.
-vanille: kan altijd
-choco: lekker maar gaat na een tijd vervelen
-aardbei: kan altijd(kan ook met water)
-bounty: geweldig in begin maar gaat ook op driekwart een beetje vervelen
-watermeloen: goed te doen met water maar smaak is beeeetje awkward(tis watermeloen milkshake, wat apart is) , wel lekker voor de zomer tho
-tropical: niet echt mijn ding maar was beetje ananassig wat wel te doen was
-cookies: lekkerste die er is en gaat niet vervelen(iets minder met water maar met melk omg zo lekker)
-ice coffee: erg lekker, ook met water goed te doen
-frambozen: zelfde verhaal als watermeloen, wel lekker maar tis meer een smaak voor een pwo en niet voor whey(sorry b&f) maar opzich wel te doen
-white choco: lekker maar alleen met melk
-marshmallow: ALS je echt de zoetste zoekt of echt een liefhebber bent van marshmallows dan is dit iets voor jou! Vloeibare marshmallows met eiwit :eek:
Over het algemeen prima whey, zeker een goed product en nog even over b&f zelf, de klantenservice is super! Bestelling was niet compleet en heb mailtje gestuurd, 5 min later een reactie en alsnog de volgende dag de rest in huis!

Nog even een vraagje voor jullie of b&f:
Ik zoek een whey(perfection) die super is met water, misschien die cassis of lemon ice?
Alvast bedankt!

Ik persoonlijk ben van fan van lemon ice met water dat smaakt nog steeds romig en lekker fris

chocolat caramel is top met water. Lekker dik aanmaken in de blender.
Je zou zweren dat het met melk gemaakt is.

Helaas heb ik dit product ook gekocht. Ik kon nergens vinden wat er allemaal in zat. Had elders op het forum al gevraagd of er geen zoetstof in zat zoals aspertaam of een variant erop. (kan ik niet tegen).

Gister morgen binnen gekomen. Gelijk maar genomen.. Enkele uren later ziek, hoofdpijn misselijk enz. Nu dag later gigantische hoofdpijn (kijk er bijna scheel van) dus ff gekeken op de verpakking en ja hoor er zit Acesulfaam-K in. Wat een ELLENDE!!! Aspertaam krijg ik normaal wel wat hoofdpijn van maar Acesulfaam-K krijg ik altijd migraine achtige koppijn van, duurt enkele dagen. Ik zit dus mooi de de gebakken peren.

Body en Fitshop plaats AUB alle ingrediënten op de site. Nu kan ik de gehele inhoud van de pot dus weg donderen en ben ik zo ziek als een hond!(goed duik ik nu me nest weer in :( zou vandaag ook nog mooi weer worden LEKKER!)

Helaas heb ik dit product ook gekocht. Ik kon nergens vinden wat er allemaal in zat. Had elders op het forum al gevraagd of er geen zoetstof in zat zoals aspertaam of een variant erop. (kan ik niet tegen).

Gister morgen binnen gekomen. Gelijk maar genomen.. Enkele uren later ziek, hoofdpijn misselijk enz. Nu dag later gigantische hoofdpijn (kijk er bijna scheel van) dus ff gekeken op de verpakking en ja hoor er zit Acesulfaam-K in. Wat een ELLENDE!!! Aspertaam krijg ik normaal wel wat hoofdpijn van maar Acesulfaam-K krijg ik altijd migraine achtige koppijn van, duurt enkele dagen. Ik zit dus mooi de de gebakken peren.

Body en Fitshop plaats AUB alle ingrediënten op de site. Nu kan ik de gehele inhoud van de pot dus weg donderen en ben ik zo ziek als een hond!(goed duik ik nu me nest weer in :( zou vandaag ook nog mooi weer worden LEKKER!)
Misschien kan je hem nog doorverkopen? of iemand anders er een plezier mee doen?
beterschap

Elke shake is opnieuw genieten met de Whey Perfection :zuip:. Dat is natuurlijk ook niet verwondelijk, we hebben onderhand 29 heerlijke smaken met de beste kwaliteit Whey.
maare geen korting? Zou beter zijn als neit altijd die nieuwe producten of van die 'fatburners' in de aanbieding zijn maar de echte supplementen zoals Whey Perfection! Misschien doen?:) plzz

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 11:26 ----------

Misschien kan je hem nog doorverkopen? of iemand anders er een plezier mee doen?
beterschap
haha geloof je dat je kunt tog niet doodziek worden van whey:o?

Hun eigen merk Whey is al zo erg scherp geprijsd dat ze dat niet zullen doen :)

ziek worden van whey dat vind ik echt knap

maare geen korting? Zou beter zijn als neit altijd die nieuwe producten of van die 'fatburners' in de aanbieding zijn maar de echte supplementen zoals Whey Perfection! Misschien doen?:) plzz

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 11:26 ----------

haha geloof je dat je kunt tog niet doodziek worden van whey:o?

Zoek maar eens info op over E950 en E951

@ arievh: Op het etiket staat inderdaad dat er wel Acesulfaam-K in zit, op de website staat dat niet. Dat kan je dus vooraf niet weten. Ik zou B&F ff een PB sturen, wie weet kunnen ze je nog helpen. Volgens mij heeft de smakeloze whey variant niet deze zoetstoffen, misschien een optie? Succes!

Zoek maar eens info op over E950 en E951

@ arievh: Op het etiket staat inderdaad dat er wel Acesulfaam-K in zit, op de website staat dat niet. Dat kan je dus vooraf niet weten. Ik zou B&F ff een PB sturen, wie weet kunnen ze je nog helpen. Volgens mij heeft de smakeloze whey variant niet deze zoetstoffen, misschien een optie? Succes!

PM kan altijd! De naturel variant is geheel vrij van kleur- geur en smaakstoffen:cool:

Eldert

Zeer benieuwd wanneer de Choco Cookies beschikbaar komt! :)

Wanneer zullen de Choco Cookies verkrijgbaar zijn?

Terug
Naar boven