XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

okay bedankt, maar naar welke van deze 2 gaat toch je voorkeur ? :)

Ik zou als ik van jou was de smaak Straciatella kiezen ( al is dit persoonlijk altijd maar denk dat Straciatelle meer mensen liggen dan de white chocolate )
Maar ze zijn beiden goed aleen is het kwestie van persoonlijke smaak

is er al bekend wanneer en welke smaken toegevoegd gaan worden aan de pouches?

Ik zou als ik van jou was de smaak Straciatella kiezen ( al is dit persoonlijk altijd maar denk dat Straciatelle meer mensen liggen dan de white chocolate )
Maar ze zijn beiden goed aleen is het kwestie van persoonlijke smaak
Stracciatella is indedaad een topsmaak. Deze verkopen we heel veel :) Witte Chocolade is specifiekere smaak en daardoor voor veelmensen anders kwa smaakbeleving.
is er al bekend wanneer en welke smaken toegevoegd gaan worden aan de pouches?
We hebben nu 10 heerlijke smaken in pouches. We verwachten op korte termijn geen extra smaken :)

Ralf

Stracciatella is indedaad een topsmaak. Deze verkopen we heel veel :) Witte Chocolade is specifiekere smaak en daardoor voor veelmensen anders kwa smaakbeleving.

We hebben nu 10 heerlijke smaken in pouches. We verwachten op korte termijn geen extra smaken :)

Ralf

Met die pouches hoef je eigenlijk niet meer te kiezen..
Je neemt gewoon meerdere smaken tegelijk!! :D

Met die pouches hoef je eigenlijk niet meer te kiezen..
Je neemt gewoon meerdere smaken tegelijk!! :D
Sinds de introductie van de Pouches hebben we telkens meer mensen die nieuwe smaken proberen van de Whey Perfection. Dit is een hele leuke manier om kennis te maken met de meest verkochte Whey van Nederland en België:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds de introductie van de Pouches hebben we telkens meer mensen die nieuwe smaken proberen van de Whey Perfection. Dit is een hele leuke manier om kennis te maken met de meest verkochte Whey van Nederland en België:D

Ik wil de marshmellow wel weer eens in het klein proberen voor de verandering.
Ik wacht rustig af tot die ook in een Pouche verpakking komt :D

Kan iemand mij vertellen wat ik bij de Fresh Orange Milkshake moet voorstellen?
Is het bijv als vervanging voor jus d'orange? Dat het een soort luchtige jus d'orange is?

De Ice coffee extra koud zetten hmm :D

Ik heb net even het label bekeken en met andere eiwitten vind ik er redelijk wat suiker in zitten, namelijk 8,8 gram suiker per 100 gram. Dat heb ik ook de afgelopen tijd wel gemerkt toen ik deze whey nam.

Ik heb onlangs deze smaken geprobeerd. Dit zijn mijn ratings

Cookies en Cream = 5
Aardbei = 6
Banaan = 7
Peach Mango = 7
Stracciatella = 9

ik heb nu zowel de whey perfection van body en fitshop en de whey delicious van xxl nutrition geprobeerd en moet zeggen qua oplosbaarheid en smaak is body en fitshop veel beter vind ik.
Het enigste wat XXL nutrition dan weer voor heeft is dat ze de smaak Pistachio hebben, wat ik nog steeds de beste smaak ooit vind, dus als deze nu ook bij body en fitshop zou zijn is alles compleet :)

Ik hoor ook nog steeds veel kritiek op body en fitshop van fitness-uitbaters, zij zeggen dat je niet kunt vertrouwen wat er in de potten zit, de kwaliteit en hoeveelheid van eiwitten, hebben zei het aan het recht eind?

ik heb nu zowel de whey perfection van body en fitshop en de whey delicious van xxl nutrition geprobeerd en moet zeggen qua oplosbaarheid en smaak is body en fitshop veel beter vind ik.
Het enigste wat XXL nutrition dan weer voor heeft is dat ze de smaak Pistachio hebben, wat ik nog steeds de beste smaak ooit vind, dus als deze nu ook bij body en fitshop zou zijn is alles compleet :)

Ik hoor ook nog steeds veel kritiek op body en fitshop van fitness-uitbaters, zij zeggen dat je niet kunt vertrouwen wat er in de potten zit, de kwaliteit en hoeveelheid van eiwitten, hebben zei het aan het recht eind?
Bedankt voor je complimenten. De Whey Perfection is ook echt een topproduct. Hoogwaardige whey kwaliteit van de allerbeste leverancier Volac. We begrijpen wel dat zo'n goed product als Whey Perfection veel kritiek krijgt van mensen. Het is goed oplosbaar, fijn van structuur en heerlijke smaken. Wanneer die mensen analyses kunnen overleggen met daarin resultaten is het enigzins geloofwaardig. Zoals wij deze hebben van onze eigen merk producten. Wat op het etiket staat, zit ook daadwerkelijk in de verpakking. :)
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Ralf

Bedankt voor je complimenten. De Whey Perfection is ook echt een topproduct. Hoogwaardige whey kwaliteit van de allerbeste leverancier Volac. We begrijpen wel dat zo'n goed product als Whey Perfection veel kritiek krijgt van mensen. Het is goed oplosbaar, fijn van structuur en heerlijke smaken. Wanneer die mensen analyses kunnen overleggen met daarin resultaten is het enigzins geloofwaardig. Zoals wij deze hebben van onze eigen merk producten. Wat op het etiket staat, zit ook daadwerkelijk in de verpakking. :)
Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Ralf
Nu nog de smaak pistachio toevoegen aan de collectie ;)

De reden dat ze het zeggen is omdat ze niet kunnen concurreren met de prijzen van body en fitshop, en daarom maar zeggen dat je het niet kan vertrouwen.
Body en fitshop is verre weg de grootste supplementen winkel van NL waar volgens mij LETTERLIJK voor duizenden euros per dag aan supps verstuurd worden, en met zo veel verkoop kan je wel goedkoop inkopen en leveren.

Terug
Naar boven