XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Even een receptje delen met de mensen die hier de cookies en cream variant gebruiken, om hier een lekkere eiwitreep van te maken. Ik gebruik ze nudat ik stage loop en niet verspreid kan eten. Zo'n reep vervoert wel makkelijker als een shakebeker.

- 150 gram pindakaas
- 3 eetlepels honing
- 60 gram havermout
- 5-6 scheppen (28gr) Whey Perfection Cookies en Cream (andere smaken zullen ook wel te doen zijn)

Instructie :
- Pindakaas en honing samen in de magnetron doen voor een minuutje zodat het geheel een stroperige brei wordt.
- Vervolgens de whey en de havermout er zeer geleidelijk doormengen. Goed kneden, en zeker met de handen werken.
- Probeer er een bal deeg van te maken. Als deze nog te vettig is, wat whey bijvoegen, als deze te hard brokkelt nog wat water/honing bijdoen.
- De bal deeg uitduwen in een vierkante doos en met de knokels van je vingers het geheel goed aanduwen. Het is niet erg dat de bovenkant niet gelijk is. Als je een doorzichtige doos gebruikt, kan je op het zicht een beetje zien dat het deeg overal even dik verdeeld is.
- Een uurtje in de koelkast en als het goed is, is je deeg nu echt zeer hard geworden. Ik kon er nog net met een scherp mes doorsnijden. Heb het in 10 stukken verdeeld.
- Terug de koelkast in. Heb ze er nog niet uitgehaald maar ben er vrij overtuigd van dat ze niet snel smelten op kamertemp.

Voedingswaarde is iets van een 200 kcal per reep van 50gram met 16 gram eiwitten. Smaak is echt goed, doet me zeer sterk denken aan een snickers.

@ Bodyenfit : Als kritische klant heb ik bij de concurrent eens wat andere smaken whey gesproefd en ben daar aangenaam verrast geweest door de cappucino smaak. De prijs ligt echter wel wat hoger dan die van B&F. Geen ideetje om deze ook in jullie gamma uit te brengen ? Is naar mijn mening een zeer neutrale smaak (zoals koffie) die niet te snel gaat vervelen!

Zojuist gemaakt met Chocola. Staan nu in de koelkast nog eventjes geduld :D

Volgende keer wat meer water, want het deeg was nu nog te droog. Je proeft het poeder nog iets te erg. Maar het is wel smeuïg door die pindakaas en ik denk dat als je er stukjes noot doorheen doet het helemaal lekker is!

Maar nu is het best te doen :)

Volgende keer wat meer water, want het deeg was nu nog te droog. Je proeft het poeder nog iets te erg. Maar het is wel smeuïg door die pindakaas en ik denk dat als je er stukjes noot doorheen doet het helemaal lekker is!

Maar nu is het best te doen :)

Ok, klinkt best lekker.:meal: Misschien toch zelf ook maar eens proberen:D

Never mind.

Laatst bewerkt:
Speculaas en stroopwafel zetten we erbij, dan hebben we nu het volgende aan suggesties:

-Cappucino
-Kersen
-Caramel
-Speculaas
-Stroopwafel

Marshmallow, die heb ik nog nergens gezien. En misschien pure chocolade, de huidige choco vind ik eigenlijk iets te zoet.

Laatst bewerkt:
Marshmallow, die heb ik nog nergens gezien. En misschien pure chocolade, de huidige choco vind ik eigenlijk iets te zoet.

Marshmallow zetten we erbij, dan hebben we nu het volgende aan suggesties: (2 choco smaken vind ik iets teveel)

-Cappucino
-Kersen
-Caramel
-Speculaas
-Stroopwafel
-Marshmallow

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik al die aparte smaken zoals marshmallow, speculaas etc helemaal niet chill vind. Dat is een paar dagen lekker waarna het je verschrikkelijk gaat tegenstaan, heb eens een pot via xxl gehaald (speculaas) en heb die na een paar dagen weggegeven omdat de smaak mijn neus al uitkwam! Doe mij maar gewoon aardbeien etc

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik al die aparte smaken zoals marshmallow, speculaas etc helemaal niet chill vind. Dat is een paar dagen lekker waarna het je verschrikkelijk gaat tegenstaan, heb eens een pot via xxl gehaald (speculaas) en heb die na een paar dagen weggegeven omdat de smaak mijn neus al uitkwam! Doe mij maar gewoon aardbeien etc

+1

Het lijkt mij dat de standaard smaken (Chocola, Vanille, Aardbei en Banaan) het beste verkopen. Die Whey Delicious Appeltaart vond ik gewoon smerig zo chemisch neppe smaak. En die speciale smaken gaan alleen maar vervelen na een tijdje.

Althans zo denk ik er over

+1

Het lijkt mij dat de standaard smaken (Chocola, Vanille, Aardbei en Banaan) het beste verkopen. Die Whey Delicious Appeltaart vond ik gewoon smerig zo chemisch neppe smaak. En die speciale smaken gaan alleen maar vervelen na een tijdje.

Althans zo denk ik er over

Die speciale smaken, for lack of a better word, moeten je volgens mij nét goed liggen. Ik vond 't ook 3 x niks bijvoorbeeld.

Bnf;
niet meerdere choco smaken, maar mss meerdere koffiesmaken? Ik zie bv dat er café latte bestaat? Zelf niet geprobeerd maar ben wel nieuwsgierig. Kan natuurlijk dat 't erg lijkt op cappuccino. Just thinking out loud ;)

De Latte - Cappuccino kant.. daar gaan we in ieder geval een smaak van meenemen. Dat staat eigenlijk al vast. Verder klopt het inderdaad als bovenstaand aangegeven dat er naar de standaard smaken altijd veruit het meest vraag is. Wat ons opviel bij Whey Perfection is dat ook de "aparte" smaken heel goed verkopen, vandaar dat we overwegen er nog een paar bij te doen omdat door de populariteit er bij deze Whey vraag naar is. Wel met mate en goed overwogen en als de smaken in de praktijk heel goed blijken.

Vandaag mijn pre-workout power sample gekregen, zal het maandag uitproberen!

Bedankt B&F

Gr Danny

Pindanoot smaak !!!!!!!!!!!!!!!!

Dit zou wel nice zijn. :D

Groeten Bart

Heb gisteren de 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) ontvangen om er een smaak uit te kunnen kiezen.
Enige probleem is dat ze allemaal verdomd lekker zijn :)

beste shake tot nu toe. berry blast ftw!

Pindanoot smaak !!!!!!!!!!!!!!!!

Dit zou wel nice zijn. :D

Groeten Bart

Pindanoot zetten we erbij, dan hebben we nu het volgende aan suggesties:

-Cappucino
-Kersen
-Caramel
-Speculaas
-Stroopwafel
-Marshmallow
-Pindanoot

We krijgen steeds meer goede opties:)

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Heb gisteren de 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) ontvangen om er een smaak uit te kunnen kiezen.
Enige probleem is dat ze allemaal verdomd lekker zijn :)

:thumb: Dank je, voor het mooie compliment!!

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Stroopwafel moet er wel echt komen ;)

Nemen we mee:)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

beste shake tot nu toe. berry blast ftw!

Ook bij mijn favorieten inderdaad:)

Even snel mijn Top 5
Fresh Orange
Sunny Peach
Berry Blast
Cookies
Sweet Apple

Heb net de cookies and cream in huis , zeker niet slecht maar niet mijn favoriet , het klopt wel een beetje dat je een speciale smaak wat sneller beu kan zijn. Ik had een sample van vanille en chocosmaak erbij gekregen. Ik moet zeggen die chocoladesmaak was best heerlijk! Smaakte net als een toetje!

Al aan mijn tweede 5kg pot begonnen (aardbei), echt top whey, zeker voor die prijs :D
Lost heel goed op en als je 14 jaar oud bent en je ouders probeert mee te krijgen om je een soort van te sponsoren kwa voeding dan zit je met zo'n prijs goed :p

Had een pot vanille besteld en ben zeer te spreken over de snelle levering en de smaak van de shake.
Echter heb ik alleen 1 probleem. Ik krijg namelijk veel last van acne bij gebruik van de shake. Het begint na een dag of 3. Als ik dan weer 2-3dagen met de shakes stop dan is het ook weer weg.
Heel erg vervelend dit. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Dan zit er straks toch niks anders op dan weer over te gaan naar een ander merk.
Behoorlijk balen want de prijs en smaak zijn super..

Terug
Naar boven