AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Perfect begin van de dag:
1 scoop vanille whey
1 banaan
30 gram havermout
100 ml. halfvolle melk
250 gr. magere kwark
eetlepeltje stevia
handje ijsklontjes

en blenden die handel, hrlijk.

Ik heb een poos de Smart Proteine gebruikt (bij ontbijt of in de avond) en ben nu recentelijk overgestapt naar Whey Perfection. Kan ik Whey Perfection ook gebruiken als supplement bij het ontbijt (of voor het slapen), of is dat gezien de samenstelling van het type Whey hiervoor minder geschikt en beter vlak voor of na de training te gebruiken?

Ik heb een poos de Smart Proteine gebruikt (bij ontbijt of in de avond) en ben nu recentelijk overgestapt naar Whey Perfection. Kan ik Whey Perfection ook gebruiken als supplement bij het ontbijt (of voor het slapen), of is dat gezien de samenstelling van het type Whey hiervoor minder geschikt en beter vlak voor of na de training te gebruiken?

Het grote verschil tussen Smart Protein en Whey Perfection is dat Smart Protein beter gezien kan worden als maaltijdvervanger (vooral gericht op afvallen) en Whey Perfection als toevoeging aan je dagelijkse voeding. Whey Perfection kun je natuurlijk op elk moment van de dag nemen. Na een training is het belangrijk voldoende eiwitten binnen te krijgen om het spierherstel te bevorderen, dus vandaar dat het belangrijk is om na trainen Whey Perfection te nemen. Daarnaast zou je naar keuze nog 1 of 2 shakes Whey Perfection nemen, naast je voeding of als tussendoortje :)

Bart

Wat is je doel? Ik bulk momenteel en ik gooi cookies&cream whey perfection door mijn havermout ontbijt. Daarnaast neem ik whey perfection na de training.
Als je aan wilt komen zou ik whey perfection opteren boven smart protein.

Wat is je doel? Ik bulk momenteel en ik gooi cookies&cream whey perfection door mijn havermout ontbijt. Daarnaast neem ik whey perfection na de training. Als je aan wilt komen zou ik whey perfection opteren boven smart protein.

Mee eens. Ultra Fine Oats is een perfecte toevoeging mits je hoger in de koolhydraten wil zitten :)

Bart

Mee eens. Ultra Fine Oats is een perfecte toevoeging mits je hoger in de koolhydraten wil zitten :)

Bart

Ik gebruik normale havermout in de ochtend, maar als je snel een shake wilt maken bieden ultra fine oats uitkomst. Het is ook heerlijk om een banaantje en evt. wat (onbewerkte) noten door je shake te mixen :).

Ik gebruik normale havermout in de ochtend, maar als je snel een shake wilt maken bieden ultra fine oats uitkomst. Het is ook heerlijk om een banaantje en evt. wat (onbewerkte) noten door je shake te mixen :).

Allemaal mogelijkheden om toe te voegen aan je shake :) Je kunt het zo gek niet bedenken!

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Vergeet niet te stemmen op ons! :D

We worden graag Website van het jaar en daarbij hebben wij jullie hulp nodig :)
Stem op ons op http://websitevanhetjaar.nl/body-fi..._medium=banner&utm_campaign=websitevanhetjaar

Alvast bedankt!

5wifjn.png

Bart

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de smaak cappuccino? Tot op heden nog weinig mensen gehoord die deze smaak hadden.

Iemand ervaring met de smaak cappuccino? Tot op heden nog weinig mensen gehoord die deze smaak hadden.

Klinkt als een verkooppraatje, geloof het of niet, maar deze heb ik vorige week zelf gekocht omdat ik erg benieuwd was naar deze smaak en hij valt zeker niet tegen! Proeft naar cappuccino zoals je mag verwachten :)

Bart

Klinkt als een verkooppraatje, geloof het of niet, maar deze heb ik vorige week zelf gekocht omdat ik erg benieuwd was naar deze smaak en hij valt zeker niet tegen! Proeft naar cappuccino zoals je mag verwachten :)

Bart

Misschien met wat gemalen ijs? Heb je ijskoffie :D:D

Ok, guys - deel ff je mening:

Chocolate Cookie vs Chocolate Caramel vs Chocolate Brownie

Is er iemand die ze alle 3 heeft geprobeerd :D?

Zijn er al samples eugenlijk van de brownie en pindakaas :)?

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Ken alleen de choco caramel.. Maar dies echt heerlijk!! En gaat niet vervelen

Choco caramel vind ik de lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. Choco cookie is ook goed te doen. De brownie moet ik nog proberen.

Hmm alleen de chocolade Brownie.. Ik vind m geniaal!!!!

Ik, vind de chocolate brownie echt het lekkerst. Van de chocolate caramel alleen 2x een sample gehad dus die kan ik minder goed beoordelen. Zijn wel alle 3 gewoon erg lekker trouwens :)

Is whey perfection eigenlijk voor bij te komen, af te vallen of gewoon van omzetting van vet naar spieren?

Vroeger gebruikte ik lean gainer en toen kwam ik goed bij, massa maar ook vet, en nu wil ik alleen maar spiermassa...
nu gebruik ik whey perfection maar zie eigenlijk weinig verandering

Is whey perfection eigenlijk voor bij te komen, af te vallen of gewoon van omzetting van vet naar spieren?

Vroeger gebruikte ik lean gainer en toen kwam ik goed bij, massa maar ook vet, en nu wil ik alleen maar spiermassa...
nu gebruik ik whey perfection maar zie eigenlijk weinig verandering
Het kan beide. Het zijn eiwitten :) Je komt aan door een calorie-overschot te creëren en je valt af door een een calorietekort te creëren. Met de Lean Gain kun je makkelijker een overschot krijgen, waardoor je aankomt. Door te kiezen voor Whey kun je prima minder calorieën innemen en daardoor makkelijker aan je eiwitten te komen. :) Prima keus dus! :thumbs:

Ralf

Is whey perfection eigenlijk voor bij te komen, af te vallen of gewoon van omzetting van vet naar spieren? Vroeger gebruikte ik lean gainer en toen kwam ik goed bij, massa maar ook vet, en nu wil ik alleen maar spiermassa... nu gebruik ik whey perfection maar zie eigenlijk weinig verandering
Misschien eerst even de sticky's lezen?
Vet omzetten naar spieren? Alleen spiermassa erbij drinken? :eek:
Dus je hebt gewoon lean gainer gekocht zonder dat je weet waar het precies voor is?

Ok, guys - deel ff je mening: Chocolate Cookie vs Chocolate Caramel vs Chocolate Brownie Is er iemand die ze alle 3 heeft geprobeerd :D?

Persoonlijk:

Chocolat brownie nu op nr1
Chocolat Caramel heeft 1 jaar lang op nr1 gestaan. Heb ik echt kilos van weg gezopen :D

Terug
Naar boven