AndroidHealthClinic

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

ok bedankt , top van u;)

pm me anders eens hoe ik dat het beste kan doen bij een nieuwe bestelling, bedankt !!!

ik word alleen heel erg snel misselijk van de chocolade smaak laat ik die nu net veel hebben.....
En vergeleken met mijn eerdere whey v2 van bodysupplies is dit niet beter als dat het enige voordeel is voor mij dat je abnormaal veel keuze hebt in smaken :O
Het zal zijn werk wel doen,maar ik had toch liever de whey v2!

pm me anders eens hoe ik dat het beste kan doen bij een nieuwe bestelling, bedankt !!!

Je kan gewoon een opmerking plaatsen als je bestelt. Hier dat gewoon even aangeven:cool:

ik word alleen heel erg snel misselijk van de chocolade smaak laat ik die nu net veel hebben.....
En vergeleken met mijn eerdere whey v2 van bodysupplies is dit niet beter als dat het enige voordeel is voor mij dat je abnormaal veel keuze hebt in smaken :O
Het zal zijn werk wel doen,maar ik had toch liever de whey v2!

Probeer anders een variety pack, dan weet je meteen welke je wél lekker vindt:)

- Eldert

Laatst bewerkt:
***Combi-Toppers scherp in prijs***

Whey Perfection & Creapure Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De beste eiwitten en creatine voor spiergroei samen in één superdeal: 39,90 euro! Perfectie!
Whey Perfection - op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
Creapure Creatine - de allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.

500 Gram Creapure Creatine
2270 Gram Whey Perfection
Samen voor 39,90!

Whey Perfection & Oats
3000 gram Ultra Fine Oats
2270 Gram Whey Perfection
Samen voor 39,90!

Protein Perfection Stack
De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal!

1500 Gram (60 Shakes) Micellar Casein Perfection
2270 Gam (81 ShakeS) Whey Perfection
Samen voor 54,90!

Ik las op de eerste pagina's iets over gratis samples.. Die posts zijn wel van 2010 dus is dat nog geldig?
Ik ben namelijk van plan om whey perfection te kopen maar ik weet nog niet welke smaak..

Ik las op de eerste pagina's iets over gratis samples.. Die posts zijn wel van 2010 dus is dat nog geldig?
Ik ben namelijk van plan om whey perfection te kopen maar ik weet nog niet welke smaak..

Bij elke bestelling bij ons krijg je inderdaad een gratis sample;) Als je niet weet welke smaak je moet bestellen, kan je prima een variety pack bestellen. Dan weet je welke smaak je het lekkerst vindt:D

- Eldert

Jongens, ik heb inmiddels 5 potten in de afgelopen 2 maanden besteld.
Nu heb ik net weer cappucino en stragiatella binnen. In princiepe vol lof.

Maar die stragiatelle, ik heb gewoon het idee dat ik in de maling genomen wordt betreffende de hoeveelheid eiwitten die daarin zit.

Ik meng 1 schep aan met maar 200ml melk, en het enige wat ik proef is dunne melk, met daardoor zoetstoffen van die stragiatella smaak. Het wordt niet dik, je proeft geen eiwitten etc, alleen dunne melk met stragiatella zoetstoffen.

Ik heb heel me leven aardig wat eiwitten gegeten, van de duurste merken. En elke wordt enigzins dikker, of veranderd de structuur van de melk/shake.

Hoe kan dit?

Maar die stragiatelle, ik heb gewoon het idee dat ik in de maling genomen wordt betreffende de hoeveelheid eiwitten die daarin zit.

Ik meng 1 schep aan met maar 200ml melk, en het enige wat ik proef is dunne melk, met daardoor zoetstoffen van die stragiatella smaak. Het wordt niet dik, je proeft geen eiwitten etc, alleen dunne melk met stragiatella zoetstoffen.

Ik heb heel me leven aardig wat eiwitten gegeten, van de duurste merken. En elke wordt enigzins dikker, of veranderd de structuur van de melk/shake.

Hoe kan dit?

Ik kan je verzekeren dat deze gewoon het aangegeven eiwitpercentage bevat, 100% zeker:cool:

- Eldert

Ik nam mijn shake altijd met melk. Ik wil vanaf nu melk uit mijn schema halen. Zijn sommige smaken lekkerder met water dan anderen?? Ik heb Framboos wel eens met water gedronken, maar die was niet best, terwijl het met melk goed te doen was..

Hoe kan dit?
Ik begrijp je dat je enigzins ongerust bent. Ik weet dat ik het gehele gevoel niet helemaal weg kan nemen, echter hier hebben we een recent testrapport van de Whey Perfection. Hierin kun je zien dat de voedingswaarden ook daadwerkelijk in de pot zitten. :)
Ik nam mijn shake altijd met melk. Ik wil vanaf nu melk uit mijn schema halen. Zijn sommige smaken lekkerder met water dan anderen?? Ik heb Framboos wel eens met water gedronken, maar die was niet best, terwijl het met melk goed te doen was..
Dat is heel persoonlijk, over smaak valt namelijk niet te twisten ;). Als je echt voor een shake met water wilt gaan, zit je met banaan, chocolade, vanille en aardbei altijd goed. Daarnaast zou je kunnen overwegen om een variety sachets uit te proberen. Zo kun je heel voordelig, uit de beste smaken jouw favoriete smaak bepalen! :)

Ralf

Dat is heel persoonlijk, over smaak valt namelijk niet te twisten ;). Als je echt voor een shake met water wilt gaan, zit je met banaan, chocolade, vanille en aardbei altijd goed. Daarnaast zou je kunnen overwegen om een variety sachets uit te proberen. Zo kun je heel voordelig, uit de beste smaken jouw favoriete smaak bepalen! :)

Ralf

Ik heb de variety sachets twee maanden geleden nog besteld, maar alles met melk geprobeerd ipv met water. Heeft iemand ervaring met stracciatella of witte chocolade smaak met water??

Ik heb de witte chocolade geprobeerd met water alleen. Met water en brinta. Met water en haverpoeder. Met water/havermout/pindakaas (gemixt). Altijd zeer lekker.

Ik heb de variety sachets twee maanden geleden nog besteld, maar alles met melk geprobeerd ipv met water. Heeft iemand ervaring met stracciatella of witte chocolade smaak met water??

Ik maak al mijn shakes met water omdat ik die persoonlijk lekkerder vind dan met melk en heb ook de witte chocolade al eens geprobeerd en was lekker.

Terug
Naar boven