XXL Nutrition

Whey Performance

Moerman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
60kg
Dag beste sporters

Zou graag een met whey beginnen. Ben bijna 19 en weeg nu 60 kg en ben 1.71m groot. Fitness ongeveer al een half jaartje.

http://www.performanceshop.be/pure-whey.html

Zou deze een goede whey zijn? Heb er namelijk mijn twijfels bij want heb me laten wijsmaken dat een goede whey niet meer dan 2 gr koolhydraten mag hebben (op 100gr). Deze bevat wel wat meer koolhydraten.

Iemand ervaring?

Bedankt!

whey performance is veel te duur voor wat je krijgt imo, it's not only about carbs, but also protein, zit dachtk maar 69 op 100 gr in. kijk liever eens bij body & fitshop voor hun whey perfection of isolaat perfection. but most of all, zorg dat je voeding op orde zit want een goed voedingsschema is absolute basis ! lees de stickies eens en doe wat kennis op & je komt al heel wat verder, succes ;)

Wat bodypumper zegt. Buiten het feit dat de Whey/Isolaat van Body & Fit goedkoper is, zijn de verschillende smaken ook geniaal, is de levering snel en krijg je ook altijd samples en een extra cadeau (bijv. een shakebeker of bidon)

Wat bodypumper zegt. Buiten het feit dat de Whey/Isolaat van Body & Fit goedkoper is, zijn de verschillende smaken ook geniaal, is de levering snel en krijg je ook altijd samples en een extra cadeau (bijv. een shakebeker of bidon)
Krijg je bij iedere shop, met dat verschil dat de shakers van andere shops niet breken en/of afgeven ;)

Maar inderdaad, er zijn veel alternatieven die beter zijn en goedkoper bij .be shops die ook gratis leveren de dag nadien, en niet alleen bij B&F.

Ik vind zelf Nectar van Syntrax erg lekker (strawberry mousse), deze is vrij prijzig maar ook erg goed

ik persoonlijk vind de brand Performance niet goed, heb dezelfde supp al gehad en heeft niets geholpen, ik zou eerder naar bodylab, USP labs, Universal enz gaan, Bodylab is mijn voorkeur, altijd al goede supps van gehad en super mooi prijsje ^^

grtz DP

ik persoonlijk vind de brand Performance niet goed, heb dezelfde supp al gehad en heeft niets geholpen, ik zou eerder naar bodylab, USP labs, Universal enz gaan, Bodylab is mijn voorkeur, altijd al goede supps van gehad en super mooi prijsje ^^

grtz DP

???

wat is het grootste verschil tusse whey en isolaat?
gevonden!

Laatst bewerkt:
wat is het grootste verschil tusse whey en isolaat?
gevonden!
Mss interessant voor andere lezers die het nog niet wisten: Whey isolaat bevat veel meer eiwitten in %, en veel minder lactose en vet. Nadeel is dat het hierdoor wel wat duurder uitvalt dan Whey concentraat.

- Robin

Laatst bewerkt:
:/ "geen mooie resultaten van supplementen"

:trollface:

ik heb zelf performance genomen. Niet slecht maar er is beter voor minder geld.. Ik neem nu whey perfection van body&fitshop.nl zeker even goed!

Terug
Naar boven